Creative Brief Contest

Rugpjūčio 25 - 28 d.

Kūrybinė sesija pajūryje? O TAIP!

Reklamos ir kūrybiškumo mokykla The Atomic Garden, bendradarbiaudama su didžiausia internetine naudotų mados prekių platfoma Europoje VINTED, siekiančia įrodyti, kad naudotos prekės gali būti tokios pat geros kaip ir naujos, bei Kūrybiškumo festivaliu ADC*LT, pristato 4 dienų intensyvų kūrybinį maratoną, kurio metu gali laimėti net dvi stipendijas Reklamos kūrybos kursui.

Šiemet kūrybinė sesija keliasi į vieną gražiausių šalies kurortų – Palangą, kur gilinsimės į tvarumą bei atsakingą kūrybą:

– Visi kartu susitinkame Vilniuje, mokykloje. Čia kartu su kūrybinės sesijos iniciatoriumi Vinted pristatome užduotį ir iškart vykstame į pajūrį. Kelionės metu susirandame porą ir pasiekiame Palangą, kur mūsų laukia pirmoji pranešimų diena.

– Antrą ir trečią dieną skiriame mentoriavimo sesijoms su reklamos liūtais.

– Nuolat džiaugiamės smėliu, pajūriu ir saulėlydžiais.

– Ketvirtą dieną kompetentinga komisija peržiūri idėjas ir išrenka laimėtojus – už geriausią idėją pažadame stipendija dviems, po 3850 Eur, į Reklamos kūrybos kursą, startuojantį Spalio 11 d. Nepamirštame ir antros bei trečios vietų!

– Po apdovanojimų atšokame sesiją.

– Sekmadienį visi kartu važiuojame namo.

Į kelionės kainą įskaičiuota kelionė pirmyn – atgal ir apgyvendinimas (kambariuose).

Nori kartu? Įtikink mus ir užsiregistruok iki Rugpjūčio 24 d. 12:00.

P. S. Saugome save ir kitus, tad galimybių pasas – būtinas renginio atribiutas.

INFORMACIJA

  • PRADŽIA
    Rugpjūčio 25 - 28 d.
  • TRUKMĖ
    4 dienos
  • KAINA
    50€
  • LOKACIJA
    Palanga
  • Kalba
    Lietuvių / Anglų
  • Covid-19
    Galimybių pasas būtinas
  • Nakvynė
    Nameliuose
REGISTRUOKIS

Mokytojai

Giorgi Avaliani
Įkūrėjas
Holy Motors

Pradėjęs savo karjerą skaitmeninėje agentūroje Leavingstone, čia dirbo su socialinėmis medijomis, virusinėmis kampanijomis, skaitmeninėmis patirtimis. Čia jis laimėjo vienus pirmųjų apdovanojimų Sakartvelui – Kanų liūtą, Webby, Awwwards SOTD apdovanojimus, Eurobest Young Creatives auksinį medalį, o taip pat ir viena pirmųjų vietų Kanų liūtų komisijoje. Šiuo metu Giorgi kūrybinės agentūros Holy Motors įkūrėjas bei veda tekstų rašymo ir skaitmeninės kūrybos kursus Gruzijos viešųjų reikalų institute.

Clare McNally
Prekės ženklo strategė, copywriterė
McNally Unlimited, DK

“How to create a GOOD brand” kurso vadovė Clare McNally dirba su daugeliu talentingų kūrybininkų, kurdama linksmas, lanksčias ir ilgalaikes prekės ženklo platformas. Ji sukūrė ir koordinuoja 5 savaičių trukmės Brand Creation kursą, kurį nuo 2013 metų dėsto Kūrybinės komunikacijos departamente Danijos Medijų ir Žurnalistikos mokykloje (DMJX) Kopenhagoje.

Anksčiau Clare buvo Kopenhagos „Konstellation & Republica“ kūrybos vadovė ir copywriter’ė įvairiose tarptautinėse reklamos agentūrose kaip TBWA Hunt Lascaris Johannesburg ar 180 Amsterdam. Ji ne kartą pelnė tarptautinį pripažinimą Kanuose, D&AD, The One Show, Archive, Shots ir t.t. O, taip pat, buvo Kanų (2017 m.), Eurobest (2016 m.) ir Balticbest Awards (2017 m.) žiuri narė.

Antonio Bechtle
Partneris / Kūrybos vadovas
Bechtle & Milzarajs

Antonio, Reklamos kūrybos kurso vadovas, pirmuosius žingsnius reklamos srityje žengė dirbdamas tekstų kūrėju agentūroje „Leo Burnett Lima“, vėliau tęsė karjerą dirbdamas „JWT“ Peru padalinyje.

Persikėlęs į Lietuvą, dirbo „Not Perfect Y&R Vilnius“, vėliau – net septynerius metus – „Milk“, daugiausia apdovanojimų sukaupusioje agentūroje Baltijos šalyse.

Šiuo metu Antonio dirba su tarptautiniais klientais kaip laisvai samdomas kūrybos vadovas bei tekstų kūrėjas ir, žinoma, dalijasi savo patirtimi su „TAG Vilnius studentais.

Rimantas Stanevičius
Įkūrėjas, kūrybos vadovas
Milk

Baigęs psichologiją ir komunikacijos mokslus, Rimantas yra turbūt daugiausiai žilų plaukų turintis reklamos kūrėjas Lietuvoje. Jo vadovaujama agentūra „Milk“ septynis kartus išrinkta Lietuvos metų agentūra, triskart iš eilės – geriausia Baltijos šalių agentūra, o pats Rimantas buvo užkopęs į pasaulinio Lürzer’s Archive kūrybininkų reitingo viršūnę. Art Directors Club festivalio kuratorius ir Berlin School of Creative Leadership absolventas. Laisvalaikiu jis mikčioja nuo scenos konferencijose, trina tarptautinių festivalių žiuri kėdes, pamokslauja rinkodaristams KOG institute ir verčia Atomic Garden kūrybininkus anksti keltis.

Aistė Jūrė
Kūrybos vadovė
NEW!

Aistė – tekstų ir idėjų kūrėja kūrybinėje reklamos agentūroje New! dirbanti nuo pat jos įsikūrimo.

Ne kartą lipusi ant scenos atsiimti tarptautinių ir vietinių apdovanojimų (Epica, PIAF, Adrenalinas, LOGIN, Password) už kūrybiškiausias reklamas, Aistė taip pat atstovavo Lietuvai jaunųjų reklamos kūrėjų konkurse „Young Lions“ Kanuose.

Be tekstų, skirtų reklamai, Aistė eksperimentuoja su mėgstamiausiu literatūriniu žanru – miniatiūromis, kurių keletas vokiečių kalba pasirodė jaunųjų Lietuvos autorių antologijoje. Ji taip pat rašo vienu geriausių pripažintą tinklaraštį apie dizainą vaikams „Ū ilgoji“.

Mantas Velykis
Vykdantysis kūrybos vadovas
Cilinic 212

Mantas užaugo tais laikais, kai žmonės vis dar spaudė internetinius banerius, nes jiems tiesiog buvo įdomu, dabar jo tikslas – grąžinti šį susidomėjimą atrandant naujas reklamos formas. Kartu su „The Atomic Garden Vilnius“ studentais jis ieško būdų priversti stabtelti ties reklama nors sekunde ilgiau.

Manto patirtis reklamos pasaulyje – jau daugiau nei 7 metai: „MILK“, „The Chocolate“, „Clinic 212“ ir kitos agentūros.

Pastaruosius keletą metų jis dirba su didžiaisiais Lietuvos prekiniais ženklais, o puikaus darbo rezultatas – krūva apdovanojimų: „Golden Hammer“, „Baltic Best“, „Password“, „Adrenalinas“ ir kiti.

Gabrielius Jucevičius
Kūrybininkas
DDB Minsk

Prieš pasukdamas į reklamos sritį 2001-aisiais, Gabrielius per 10 metų įvairiose radijo stotyse išbandė save didžėjaus, rytinės laidos vedėjo, muzikos redaktoriau ir programų vadovo pareigose.

Ten praleistas laikas įtikino jį, kad radijas – ypač intymi medija, kupina galimybių, nepasiekiamų televizijoje. Gabrielius, anksčiau buvęs „Not Perfect | Y&R Vilnius“ kūrybos skyriaus dalimi, dabar dirbantis „Adell Taivas Ogilvy“ agentūroje, studentus stengiasi paversti tikrais radijo fanais ir įrodyti, kad „video actually never killed the radio star“.

Evelina Vanagė
FOLK kūrybininkė-copywriterė
FOLK

Evelina savo kelią reklamoje pradėjo nuo The Atomic Garden kūrybos studijų. Tuomet tiesiu taikymu šovė į MILK, o vėliau TRUTH agentūras, kuriose dirbo su didžiausiais šalies prekės ženklais. Padirbėjusi su didžiąja komunikacija ir laimėjusi apdovanojimų, dabar Evelina susitelkė į tobulų konceptų paieškas dizaino agentūroje FOLK.

Barbara Maliukaitė
Vyr. kūrybininkė
Milk

Vyr. kūrybininkė „Milk“ agentūroje ir buvusi „Atomic Garden“ reklamos kūrybos kurso studentė. Kartais dar vaidenasi mokykloje kaip vyresnioji sesuo ir konceptų psichologė.

Keletą painių metų atgal, Barbara baigė Londono menų universitetą (University of the Arts London), stažavosi kino gamybos įmonėje ir po studijų pradėjo dirbti kaip komunikacijos specialistė. Neperkandus akcento ji pabėgo į praktiką Japonijoje, o prieš nusileisdama į reklamos mokyklą dar dirbo startuolyje San Franciske.

PAGRINDINIS RĖMĖJAS
RĖMĖJAI
PARTNERIAI

REGISTRACIJA

    Užpildydami formą sutinkate, kad duomenis naudotume atsakymo į užklausą pateikimui, kaip aprašyta privatumo politikoje, su kuria privalote susipažinti. Sutikimą galėsite bet kada atšaukti.

    Forma buvo sėkmingai užpildyta. Netrukus su Jumis susisieksime.