CREATIVE PERFORMANCE: INTRO DAY

Sausio 19 d. trečiadienis, 14:00

TRANSLIACIJOS įrašas – www.atomicgarden.live

——-

Prieš geidžiamiausius profesionalus jau netrukus ruošiantį Creative Performance kursą kviečiame į pranešimų ir diskusiją pilną Intro dieną!

Sausio 19, nuo 14:00 startuolių vėliavnešiai ir geriausi srities profesionalai dalinsis įžvalgomis kaip siekti verslo rezultatų apjungiant duomenis ir kūrybiškumą.

Grynindami programą radome unikalų kampą: duomenų žmonės kalbės apie kūrybą, o kūrybos žmonės – apie skaičius.

Konferenciją vainikuos startuolių diskusija “Tarp vartotojo, produkto ir verslo”.

——-

JAU YRA DAUGIAU INFORMACIJOS APIE KURSĄ: https://atomicgarden.lt/kursai/creative-performance/

 

INFORMACIJA

  • PRADŽIA
    Sausio 19 d. trečiadienis, 14:00
  • TRUKMĖ
    3 valandos + networking'as
  • KAINA
    NEMOKAMAI (BŪTINA REGISTRACIJA)
  • TVARKARAŠTIS
    14:00 - 17:30
  • LOKACIJA
    The Atomic Garden Vilnius / ONLINE

Pranešėjai

Tadas Burgaila
CEO
Kilo Health

Tadas yra svajotojas, darytojas ir aš žmogus, kuris tiki žmonėmis ir idėjomis. Jis visada siekė didelių svajonių ir sukūrė antrąją pasaulyje paveikslėlių svetainę, kai jam buvo tik 16 metų. Visada darė didelius darbus ir per savo gyvenimą pradėjo daugiau nei 100 skirtingų projektų. Visada tikėjo žmonėmis, o dabar nori, kad jie būtų sveiki ir laimingi tiek, kiek jo klientai ir darbuotojai.

To siekia su „KiloHealth“ – kuria idėjas ir produktus, kurie palengvintų gyvenimą daugiau nei 4 milijonams klientų visame pasaulyje. O, taip pat, būti geriausia visų laikų darbo vieta kiekvienam iš daugiau nei 600 Kilo šeimos narių.

Tokia Tado, kaip Unicorns.lt įkūrėjo, misija – jis svajoja apie savo šalį kaip apie geriausią ekosistemą būsimiems verslininkams ir vienaragiams.

Lukas Jablonskas
Product manager
Vinted

Tyrinėja pasaulį norėdamas suprasti jo UI ir sukurti geresnį UX likusiems 7,8 milijardams vartotojų.

Daiva Plauškaitė-Camacho Andrade
Head of Strategy & Research
Ogilvy

Daiva Plauškaitė-Camacho Andrade turi 16 metų patirtį rinkos tyrimų srityje (TNS, Kantar, SIC). Prieš du metus Daiva prisijungė prie Ogilvy Vilnius Strategijų ir tyrimų skyriaus, kur teikia strategines įžvalgas apie prekės ženklų pozicionavimą bei jų komunikaciją. 

 

Rimantas Stanevičius
Įkūrėjas, kūrybos vadovas
Milk

Baigęs psichologiją ir komunikacijos mokslus, Rimantas yra turbūt daugiausiai žilų plaukų turintis reklamos kūrėjas Lietuvoje. Jo vadovaujama agentūra „Milk“ septynis kartus išrinkta Lietuvos metų agentūra, triskart iš eilės – geriausia Baltijos šalių agentūra, o pats Rimantas buvo užkopęs į pasaulinio Lürzer’s Archive kūrybininkų reitingo viršūnę. Art Directors Club festivalio kuratorius ir Berlin School of Creative Leadership absolventas. Laisvalaikiu jis mikčioja nuo scenos konferencijose, trina tarptautinių festivalių žiuri kėdes, pamokslauja rinkodaristams KOG institute ir verčia Atomic Garden kūrybininkus anksti keltis.

Audrius Janulis
Industry Manager, Export & Startups
Google

10+ metų patirtį sukaupęs tinklapių kūrimo, skaitmeninės reklamos agentūrose bei skaitmeninės reklamos technologijų įmonėse, dabar Audrius atstovauja “Google” kaip eksporto ir startuolių industrijos vadovas Baltijos šalims ir dirba kartu su ambicingiausiomis jaunomis įmonėmis iš Baltijos šalių, padėdamas joms skaitmeninės reklamos pagalba auginti pardavimus, įžengti į naujas rinkas ir smūgiuoti virš savo svorio kategorijos pasauliniu mastu.

Regimantas Urbanas
CMO
Surfshark

Lyderiaujančios  skaitmeninio saugumo įmonės “Surfshark”, kuri per 2 metus pateko tarp TOP 3 didžiausių savo kategorijos produktų Pasaulyje, rinkodaros vadovas. 

Praeityje – buvęs ilgametis “Google” Baltijos šalių rinkodaros vadovas bei “Trafi” rinkodaros vadovas. 

Startuolių akseleratorių mentorius, pranešėjas.

George Kapernaros
Conversion Content Lead
Kilo Health

E-komercijos ekspertas (georgekapernaros.com) ir buvęs divbrands.io rinkodaros direktorius. George dalyvavo daugiau nei 200 e-komercijos produktų sukūrime ir pristatyme. Jo agentūra padeda optimizuoti e-komercijos prekės ženklus, jų reklamą bei retention rinkodarą.

Rimvydė Rimkūnaitė
Head of Digital
Media House

Daugiau nei 8 metus Rimvydė dirba žiniasklaidos planavimo srityje. Pradėjusi savo karjerą nuo interneto kampanijų planavimo, šiuo metu Rimvydė vadovauja 15 žmonių komandai ir yra “Media House” interneto skyriaus vadovė, kurios kasdienis tikslas – kartu su visa komanda pirmiesiems išbandyti technologines naujoves, suprasti geriausius būdus kaip nepaskęsti milžiniškame reklamos triukšme, ir suderinus media su kūryba iš reklamos internete gauti maksimalų efektą, kuris atsispindės ne tik tradiciniuose efektyvumo skaičiuose, bet ir kliento verslo tiksluose.

 

Audrius Lučiūnas
Serijinis antrepreneris

Internete nuo tada, kai jo greitis dar buvo matuojamas kilobitais. Kai Google’o dar nebuvo, o Amazon tik kūrėsi, pirmąją savo sukurtą kompiuterinę programą pardavė per laikraštį. Būdamas paaugliu žavėjosi menu ir už savo darbus pelnė apdovanojimus tarptautinėse meno parodose, tačiau vėliau visiškai sulindo į kompiuterį ir ėmė įsilaužinėti į IT sistemas. Prieš 16 metų pasinėrė į offline prekybos, el. komercijos, fintech ir kitokius verslus. Šiuo metu gyvena 4 metrai žemiau jūros lygio. Išpažįstamas tikėjimas: duomenys.

Paulius Grežėnas
Commercial Director
Adform

Programatinių kampanijų strategijų specialistas pranešime apžvelgs duomenų svarbą:

-Kaip duomenys padeda nuspręsti patraukliausią spalvą.

-Duomenų įtaka kūrybos procese. Ryšys tarp analitikos ir dizaino.

-Kūryba. Duomenys. Pardavimai. Kaip vienas padeda kitam.

Mindaugas Oželis
Facebook Regional Education Lead
Httpool

Mindaugas prieš 12 metų pradėjo savo kelionę reklamoje (Ad Fingers, SuperYou) ir medijos agentūrose (Resolution). Dabar daugiausia dėmesio skiriama vietinei pagalbai, strateginei vadovavimui ir žinioms visoje „Facebook“ produktų grupėje.

Džiugas Skrupskelis
CCO
Kilo Health

Kaip kuriamas “Family Guy”?

Šis paprastas klausimas paskatino  Džiugą Skrupskelį (Kilo Health Chief Creative Officer) pasirinkti kūrybos kelią.
Jau nuo keturiolikos metų Džiugas  pradėjo domėtis bei savarankiškai mokytis grafikos dizaino paslapčių, o vėliau ir freelance’int.

Dvidešimt vienerių įstojo į Atomic Garden Reklamos kūrybos kursą. Juos pabaigęs, išvažiavo į Amsterdamą dirbti su tokiais brand’ais kaip Tommy Hilfiger, Carlsberg. Šiandien Kilo Health žinomas kaip vienas greičiausiai augančių startuolių, o Džiugas – vienas iš šešių įmonės pradininkų, subūręs keturiasdešimties talentingų žmonių komandą. Šiuo metu dirba su performance advertising,  pasaulinėje rinkoje.

Artūras Olšauskas
Verslo vystymo vadovas
Media House

Artūras turi 17 metų patirtį rinkodaroje kuriant ir įgyvendinant prekės ženklų strategijas offline ir online.

Artūro karjera įsibegėjo 2005 metais kai redagavo žurnalą „Best Marketing“, prodiusavo ir įgyvendino rinkodaros pasiekimų konkursus “Password”, reklamos ir rinkodaros savaites “Wazzap”, interneto rinkodaros kongresą “Best Internet”. Dalyvavo EPICA ir kitų reklamos festivalių žiuri. Vienas iš įkūrėjų ir daugiamečių pranešėjų interneto / tinklaraščių konferencijose “Blogin” ir “Login”. 2011 metais kartu su bendraminčiais jis įkūrė mobiliųjų programėlių agentūrą „Lemon Labs“, kuri 2015 m. tapo „Wahanda“ („Treatwell“) dalimi.

Nuo 2009 metų Artūras dirba žiniasklaidos planavimo agentūroje „Media House“ su klientais: Lidl, Royal Unibrew (Kalnapilis, Pepsi), Panorama, Toyota/Lexus, Wrigley/Mars, Bacardi, Martini, Swedbank, Pfizer, Audimas, Douglas ir kt.