Kaip sukurti gerą brand’ą

Rašyti prekių ženklams ir kurti jų vizualinį identitetą norintiems skirtas dinamiškas kursas. Jo metu vystysi prekės ženklą, kuris bus tvarus ir naudingas mūsų planetai, žmonėms bei visuomenei. Visko mokysiesi darydamas pats ir viename asmenyje būsi tiek ženklo kūrėjas, tiek klientas, o tavo sukurtas naujas prekių ženklas, kaip ir pridera šiems laikams, bus GERAS visose platformose. Suteik savo kūrybiškumui prasmę!
Trukmė: 4 mėnesiai. 2 kartai per savaitę. 2-3 valandos darbadienių vakarais.
Pradžia: 2023-02-07
Vieta: Gedimino pr. 27 / Online
Kalba: Anglų (jei turėsime mokinių iš užsienio)
Kaina: nuo 1950 EUR

Ką mokysies?

Ženklodaros suvokimas ir kategorijos

Prekių ženklo kūrimas

Vizualinis identitetas

Pakuotės dizainas

Copywriting

Prekių ženklo reklama ir pristatymas

Kurso nauda

Įgijęs naujų žinių ir nuolat sulaukdamas feedbacko sukursi naują, GERĄ prekių ženklą, kuris turės nuoseklią strategiją, stebins savo kūrybiniu konceptu ir bus pritaikytas įvairioms medijoms bei platformoms. O svarbiausia – kurs geresnį pasaulį, nes bus tvarus.

Ar man tinka šis kursas?

Kursas Kaip sukurti gerą brand’ą skirtas tau, jeigu:

  • nori išmokti kurti įkvepiančius, tikslą turinčius ir gero pasauliui linkinčius prekių ženklus;
  • dirbi agentūroje, laisvai samdomu kūrybininku ar dar tik tam ruošiesi;
  • esi tekstų kūrėjas ar grafikos dizaineris ir nori sukurti gerą bei kūrybišką prekių ženklą.

Mokytojai

Kursą puošia garsūs vardai – mokys srities profesionalai tiek iš Lietuvos, tiek iš užsienio. Kursui vadovauja prekių ženklų kūrėja, strategė ir edukatorė Clare McNally – įvairių reklamos festivalių bei konkursų laureatė.

Clare McNally

Reklamos kūryba | Creative Performance | Kaip sukurti gerą brand’ą

„McNally Unlimited“ | Kūrybos vadovė ir tekstų kūrėja

„Kaip sukurti GERĄ prekių ženklą“ kurso vadovė Clare McNally kartu su talentingais kūrybininkais kuria linksmas, lanksčias ir ilgalaikes prekių ženklo platformas.

Martyno tarptautinė karjera 2013 m. prasidėjo Kijeve, reklamos agentūroje BBDO, tapo dizaino skyriaus vadovu. Vėliau persikėlė į Prahą ir 6 metus dirbo kūrybos vadovu...

Aurimas Kadzevičius

Kaip sukurti gerą brand’ą

„Pencil & Lion“ | Kūrybos vadovas

Aurimo CV – daugiau nei 15 metų kūrybinės patirties dirbant agentūrose „Milk“, „McCann“, „Clinic212“. Taip pat dizaino ir reklamos apdovanojimai, pelnyti Lietuvos ir tarptautiniuose...

Justina yra specializuotos ženklodaros agentūros FOLK strategė. Nuo prekių ženklų iki pakuočių, nuo patirčių iki integruotų platformų, nuo B2B iki savo inicijuotų projektų –...

Marcos Almirante

Kaip sukurti gerą brand’ą

„AMVBBDO London“ | Kūrybos vadovas

Marcos yra Londone įsikūrusios agentūros AMVBBDO, kuri 2021 m. buvo pripažinta kaip kūrybiškiausia agentūra pasaulyje, kūrybos vadovas. Jis taip pat yra įmonės „Diversity Committee“...

Psichologiją ir komunikacijos mokslus baigęs Rimantas yra turbūt daugiausia žilų plaukų turintis reklamos kūrėjas Lietuvoje. Jo vadovaujama „Milk“ nekart išrinkta Lietuvos metų agentūra, triskart...

Jonas Liugaila

Kaip sukurti gerą brand’ą

„Critical“ | Dizaino strategas

Kaip teigia pats Jonas, žemiau rasite gana standartinį profesinių savybių, kurios turėtų leisti jį parduoti kaip kompetentingą mokytoją, paglostyti ego, sąrašą, kurį, ko gero,...

Karjerą jis pradėjo nuo bene pirmųjų soc. tinklų profilių lietuviškiems prekių ženklams. Vėliau ėmė kurti kampanijas, kurios peržengė ir interneto, ir tradicinių formatų ribas....

Augustinas yra baigęs grafikos dizaino studijas Vilniaus dailės akademijoje, vėliau kartu su partneriu įkūrė ženklodaros dizaino studiją „Andstudio“.

Didžiąją dalį savo karjeros Gabija paskyrė darbui su pakuotėmis įvairiose dizaino komandose. Ji pasižymi nuoseklumu ir kruopštumu, iš savęs ir aplinkinių reikalauja aukščiausios kokybės....

Nick Parker

Kaip sukurti gerą brand’ą

„That Explains Things“ | Įkūrėjas

Nickas pirma prisistato kaip rašytojas ir tik po to vardija savo pasiekimus. Jis yra kalbos strategijos studijos „That Explains Things“, kuri padeda prekių ženklų...

Olivia Sprinkel

Kaip sukurti gerą brand’ą

Tvarumo strategijos ir komunikacijos konsultantė

Jau beveik du dešimtmečius Olivia Sprinkel dirba tarp Londono ir Niujorko, kur konsultuoja pasaulyje lyderiaujančias įmones tvarumo ir strategijos klausimais.

Atsiliepimai

Savo alumnais, kuriuos vadiname Atominiais iš didžiosios A, didžiuojamės ne mažiau nei mokytojais. Nesvarbu, į mūsų mokyklą jie atėjo pasisemti daugiau žinių ar pradėti naujo karjeros etapo, dabar jie yra aukščiausio lygio profesionalai, taip pat geriausia mūsų vizitinė kortelė. Skaityk atsiliepimus ir sužinok daugiau apie dominantį kursą iš pirmų lūpų.

Trukmė: 4 mėnesiai. 2 kartai per savaitę. 2-3 valandos darbadienių vakarais.
Pradžia: 2023-02-07
Vieta: Gedimino pr. 27 / Online
Kalba: Anglų (jei turėsime mokinių iš užsienio)
Kaina: nuo 1950 EUR

Panašūs kursai

Prekės ženklo vadovas

2023-02-02

Mokykis iš svetimų klaidų ir sužinok, kaip valdyti prekės ženklą, kad jis kalbėtų už save.

Creative Performance

2023-10-03

Užpildyk trūkstamas žinias reklamos kūrybos ir analitikos procesuose, išmok susikalbėti tiek su kūrybos, tiek su skaičių komandomis ir tapk plataus profilio darbuotoju.

EARLY BIRDS

Reklamos kūryba

2023-10-09

Išmok kelti teisingus klausimus, priimti drąsius sprendimus ir kurti reklamą, pavergiančią apdovanojimų komisijas ir vartotojų širdis.

EARLY BIRDS
Išsirink sau tinkamiausią kursą Išsirink sau tinkamiausią kursą Išsirink sau tinkamiausią kursą
Išsirink sau tinkamiausią kursą Išsirink sau tinkamiausią kursą Išsirink sau tinkamiausią kursą
Tapk atominiu

Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.

Nori pasitarti?
Laukiame tavo laiško ar skambučio.
Adresas

Gedimino pr. 27, Vilnius

Telefonas +370 666 11233
El. paštas info@atomicgarden.lt
Aivaras

Mokyklos vadovas

aivaras@atomicgarden.lt
Sandra

Bendruomenės lyderė

sandra@atomicgarden.lt
Paulius

Komunikacijos vadovas

paulius@atomicgarden.lt
Svarbiausios naujienos, informacija apie artėjančius kursus, mokytojų bei Atominių įžvalgos ir įspūdžiai – tiesiai į tavo pašto dėžutę.