Kaip sukurti GERĄ brandą

Vasario 7 d.

Su dideliu džiaugsmu pristatome naują kursą, pilną šviežių veidų ir aktualių temų!

Kaip sukurti GERĄ brand’ą (ang. k. How to create a GOOD brand) – tai 12 sav. aktyviai įtraukiantis, kūrybininkams ir prekės ženklo menedžeriams skirtas kursas, kuriame turėsi unikalią progą išmokti prekės ženklo kūrimo jį kurdamas. Čia Tavo kelias prasidės nuo idėjos gimimo ir tęsis iki jos pilno išvystymo. Visko mokysiesi bedarydamas pats ir viename asmenyje būsi tiek ženklo kūrėjas, tiek klientas, o Tavo sukurtas naujas prekės ženklas, kaip ir pridera šiems laikams, bus GERAS — konceptualiai tvirtas, tvarus, etiškas, naudingas planetai ir mūsų sveikatai.

Kursą puošia garsūs vardai — jame mokys srities profesionalai tiek iš Lietuvos, tiek iš pasaulio. Pamokos vyks lietuvių ir anglų kalbomis. Jų metu bus ir teorinių žinių, apstu praktinių užduočių, ir dar daugiau peržiūrų. O ką jau kalbėti apie vargus vainikuojantį rezultatą — įgytų naujų žinių ir nuolatinio feedback’o pagalba sukursi naują, GERĄ prekės ženklą, kuris turės nuoseklią strategiją, stebins savo kūrybiniu konceptu ir bus pritaikytas įvairioms medijoms bei platformoms.

Nota bene! Kurso metu bus dirbama nedidelėmis grupelėmis arba poromis. Bent vienam komandos nariui reikalingi dizaino pagrindai. Taip pat, kadangi kurse yra tarptautinių mokytojų, čia prireiks anglų k. žinių — tiek, kad jaustumeisi laisvai rašydamas ir kalbėdamas.

Nori sužinoti daugiau? Skaityk pilną aprašymą!

INFORMACIJA

  • PRADŽIA
    Vasario 7 d.
  • TRUKMĖ
    16 savaičių
  • KAINA
    SPECIAL PIRMO KURSO KAINA:
    EARLYBIRDS - 1990€,
    LIKUS MĖNESIUI IKI KURSO - 2290€
    (+PVM ĮMONĖMS)
  • REGISTRACIJOS MOKESTIS
    200€ (įeina į kurso kainą)
  • TVARKARAŠTIS
    2 kartus per savaitę, vakarais
  • LOKACIJA
    The Atomic Garden Vilnius / ONLINE
  • Kalba
    Lietuvių ir Anglų
  • ĮSIGYK
    JEIGU NORI PIRKTI IŠ KARTO
  • REGISTRUOKIS
    JEIGU TURI KLAUSIMŲ ARBA NORI MOKĖTI DALIMIS
ĮSIGYK
REGISTRUOKIS

Mokytojai

Clare McNally
Prekės ženklo strategė, copywriterė
McNally Unlimited, DK

“How to create a GOOD brand” kurso vadovė Clare McNally dirba su daugeliu talentingų kūrybininkų, kurdama linksmas, lanksčias ir ilgalaikes prekės ženklo platformas. Ji sukūrė ir koordinuoja 5 savaičių trukmės Brand Creation kursą, kurį nuo 2013 metų dėsto Kūrybinės komunikacijos departamente Danijos Medijų ir Žurnalistikos mokykloje (DMJX) Kopenhagoje.

Anksčiau Clare buvo Kopenhagos „Konstellation & Republica“ kūrybos vadovė ir copywriter’ė įvairiose tarptautinėse reklamos agentūrose kaip TBWA Hunt Lascaris Johannesburg ar 180 Amsterdam. Ji ne kartą pelnė tarptautinį pripažinimą Kanuose, D&AD, The One Show, Archive, Shots ir t.t. O, taip pat, buvo Kanų (2017 m.), Eurobest (2016 m.) ir Balticbest Awards (2017 m.) žiuri narė.

Paulo Areas
CCO, partneris
Forever Beta, UK

Paulo Areas – reklamos kūrėjas, pradėjęs nuo vizualiųjų menų, o vėliau susidomėjęs technologijomis. Jam vadovaujant „Cheil“ kūrybinei agentūrai Ispanijoje, ji vos per metus padarė didžiulį proveržį ir tapo viena stipriausių agentūrų šalyje, be kitų pasiekimų, laimėjusia ne vieną „Kanų liūtą“. Dabar Paulo yra agentūros „Forever Beta“ Londone partneris ir kūrybos vadovas.

Martynas Birškys
Dizaino skyriaus vadovas
DADADA studio, Cocoon Prague

Martynas Birškys. Dizaineris, DADADA studijos įkūrėjas ir kūrybos vadovas, Cocoon Prague dizaino skyriaus vadovas. Lietuvos dizaino asociacijos ir Art directors club of Europe valdybų narys.

„VISA“, „Pepsi“, „Lays“, „Snickers“, „Stella Artouis“, „Staropramen“, „Duracell“ – keletas pavadinimų iš eilės prekių ženklų prie kurių teko dirbti Martynui kaip dizaineriui bei meno vadovui. Šalia darbo tarptautinėse rinkose su greito vartojimo prekių ženklais, Martynas aktyviai dirba ir su kultūros institucijomis, Lietuvos respublikos prezidentūra, muziejais.

Martyno vadovaujamos dizainerių komandos pelnė kelias dešimtis tarptautinių dizaino apdovanojimų, įskaitant „D&AD“, „ADC“, „Golden Drum“, „Epica“.

Jonas Liugaila
Dizaino strategas
CRITICAL

Kaip teigia Jonas, žemiau rasite pakankamai standartinį profesinių savybių sąrašą, kurios
turėtų parduoti jį, kaip kompetetingą mokytoją, paglostyti ego ir kurį, ko gero, turi visi The
Atomic Garden mokytojai.

Žinoma, jis turi būti vienos iš didelių agentūrų dalis. Šiuo atveju tai prekės ženklų ir paslaugų
dizaino agentūra CRITICAL, kurioje Jonas užima dizaino stratego poziciją.

Neabejotinai jis turi užsiimti visuomenine veikla. Tai jis daro būdamas Lietuvos dizaino
asociacijos valdyboje ir Tarptautinės dizaino tarybos ICoD viceprezidento pozicijoje.
Taip pat jis turi dėstymo patirties, šia veikla užsiimdamas Vilniaus dailės akademijoje.
Ir žinoma, Jonas turi kelis asmeninius ir visą krūvą agentūrinių dizaino apdovanojimų.

Aistė Jakimavičiūtė Bikauskė
Partnerė, kūrybos vadovė
IMAGINE

Aistė yra ženklodaros studijos „IMAGINE“ partnerė, kūrybos vadovė, dizaino strategė.
Pagrindinis jos tikslas – padėti prekių ženklams paversti strategiją grafiniu identitetu. Aistė
turi daugiau kaip septynis metus patirties prekių ženklų kūrime ir įgyvendinime tiek Lietuvoje,
tiek kitose šalyse. Ji aktyviai dalyvauja dizaino edukacijos lauke, organizuoja įvairias
kūrybiškumo konferencijas Lietuvoje (Penketai, What‘s Next, ADC Vilnius), taip pat dėsto
Vilniaus Universitete, žurnalistikos centre. Aistės darbai laimėjo ne vieną dizaino
apdovanojimą, ji atstovavo Lietuvą jaunųjų Kanų liūtų konkurse.

Augustinas Paukštė
Partneris
andstudio

Augustinas yra baigęs grafikos dizaino studijas Vilniaus dailės akademijoje, kartu su partneriu įkūrė ženklodaros dizaino studiją andstudio. Per trumpą jos gyvavimo laikotarpį jiems pavyko nugriebti perstižiskiausius apdovanojimus tarptautiniuose dizaino konkursuose European design awards, Brand Impact awards bei A’ design award. Jo inicijuota dizaino agentūrų mainų programa Studio exchange sulaukė tarptautinio pripažinimo, o organizuojama kasmetinė konferencija Creativity Scouting įkvepia Lietuvos kūrėjus nuo pat 2017 metų.

Rimantas Stanevičius
Įkūrėjas, kūrybos vadovas
Milk

Baigęs psichologiją ir komunikacijos mokslus, Rimantas yra turbūt daugiausiai žilų plaukų turintis reklamos kūrėjas Lietuvoje. Jo vadovaujama agentūra „Milk“ septynis kartus išrinkta Lietuvos metų agentūra, triskart iš eilės – geriausia Baltijos šalių agentūra, o pats Rimantas buvo užkopęs į pasaulinio Lürzer’s Archive kūrybininkų reitingo viršūnę. Art Directors Club festivalio kuratorius ir Berlin School of Creative Leadership absolventas. Laisvalaikiu jis mikčioja nuo scenos konferencijose, trina tarptautinių festivalių žiuri kėdes, pamokslauja rinkodaristams KOG institute ir verčia Atomic Garden kūrybininkus anksti keltis.

Justina Muralytė - Kozlovė
Prekės ženklo strategė
FOLK

Justina yra specializuotos ženklodaros agentūros FOLK strategė. Nuo prekės ženklų iki pakuočių, nuo patirčių iki integruotų platformų, nuo B2B iki savo inicijuotų projektų – Justina yra kairysis pusrutulis už kiekvienos kelionės nuo problemos iki sprendimo. Kartu su maža išskirtinių dizainerių komanda jai teko dirbti su įspūdinga industrijų ir klientų įvairove: nuo greito maisto tinklų, kosmetikos, renginių, net menininkų… iki miestų, universitetų, valstybinių institucijų ir kt. Vien praėjusiais metais FOLK darbai daugiau nei 10 kartų buvo pripažinti svarbiausiuose Lietuvos ir tarptautiniuose apdovanojimuose, taip pat, publikuoti prestižinėse dizano bei kūrybiškumo publikacijose, tokiose kaip Monocle, Dezeen, It’s Nice that ir kt.

Gabija Platūkytė
Dizaino vadovė
Great&Golden

Turėdama daugiau nei 8 metų patirtį, pastaruosius 6 metus Gabija paskyrė save darbui su pakuotėmis įvairiose dizaino komandose. Savo darbuose pasižymi nuoseklumu ir kruopštumu, iš savęs ir aplinkinių reikalaudama aukščiausios kokybės. Gabija neatsilieka nuo naujausių tendencijų pakuočių dizaino pasaulyje ir niekada nesidrovi išbandyti savęs su inovatyviomis / naujausiomis technologijomis. 2016 metais laimėjo “Geras Dizainas” apdovanojimą, po to sekė asmeninių projektų ir darbų, kartu su “etiquette” komanda apdovanojimai NAPA Baltijos šalių pakuočių konkurse. Praėjusiais metais Gabija kalbėjo NAPA konferencijoje, o šiemet buvo tarp komisijos narių.

Aurimas Kadzevičius
Kūrybos vadovas
Pencil & Lion

Daugiau nei 15 metų kūrybinės patirties dirabant tokiose agentūrose kaip „Milk“, „McCann“, „Clinic212“. Dizaino ir reklamos apdovanojimai, pelnyti Lietuvos ir pasaulio festivaliuose. 2019 metais gautas asmeninis D&AD pieštukas – kol kas labiausiai nosį riečiantis pasiekimas.

Mantas Velykis
Vykdantysis kūrybos vadovas
Cilinic 212

Mantas užaugo tais laikais, kai žmonės vis dar spaudė internetinius banerius, nes jiems tiesiog buvo įdomu, dabar jo tikslas – grąžinti šį susidomėjimą atrandant naujas reklamos formas. Kartu su „The Atomic Garden Vilnius“ studentais jis ieško būdų priversti stabtelti ties reklama nors sekunde ilgiau.

Manto patirtis reklamos pasaulyje – jau daugiau nei 7 metai: „MILK“, „The Chocolate“, „Clinic 212“ ir kitos agentūros.

Pastaruosius keletą metų jis dirba su didžiaisiais Lietuvos prekiniais ženklais, o puikaus darbo rezultatas – krūva apdovanojimų: „Golden Hammer“, „Baltic Best“, „Password“, „Adrenalinas“ ir kiti.

ĮSIGYK
REGISTRUOKIS