Kaip sukurti gerą brand’ą
Ką mokysies?
Ženklodaros suvokimas ir kategorijos
Prekių ženklo kūrimas
Vizualinis identitetas
Pakuotės dizainas
Copywriting
Prekių ženklo reklama ir pristatymas
Kurso nauda
Įgijęs naujų žinių ir nuolat sulaukdamas feedbacko sukursi naują, GERĄ prekių ženklą, kuris turės nuoseklią strategiją, stebins savo kūrybiniu konceptu ir bus pritaikytas įvairioms medijoms bei platformoms. O svarbiausia – kurs geresnį pasaulį, nes bus tvarus.
Ar man tinka šis kursas?
Kursas Kaip sukurti gerą brand’ą skirtas tau, jeigu:
- nori išmokti kurti įkvepiančius, tikslą turinčius ir gero pasauliui linkinčius prekių ženklus;
- dirbi agentūroje, laisvai samdomu kūrybininku ar dar tik tam ruošiesi;
- esi tekstų kūrėjas ar grafikos dizaineris ir nori sukurti gerą bei kūrybišką prekių ženklą.
Finansavimas
Dėmesio! Jei esi bedarbis, šiam kursui gali gauti Užimtumo tarnybos finansavimą:
– 100% kurso apmokėjimą;
– mokymo stipendiją 0,5 MMA arba 420 Eur per mėnesį. Kadangi kursas trunka tris mėnesius, stipendija siektų 1260 Eur;
– kitas paramos priemones.
Sužinok daugiau čia →
Mokytojai
Kursą puošia garsūs vardai – mokys srities profesionalai tiek iš Lietuvos, tiek iš užsienio. Kursui vadovauja prekių ženklų kūrėja, strategė ir edukatorė Clare McNally – įvairių reklamos festivalių bei konkursų laureatė.

Clare McNally
Reklamos kūryba | Creative Performance | Kaip sukurti gerą brand’ą
„McNally Unlimited“ | Kūrybos vadovė ir tekstų kūrėja
„Kaip sukurti GERĄ prekių ženklą“ kurso vadovė Clare McNally kartu su talentingais kūrybininkais kuria linksmas, lanksčias ir ilgalaikes prekių ženklo platformas.

Rimantas Stanevičius
Reklamos kūryba | Creative Performance | Kaip sukurti gerą brand’ą | Prekės ženklo vadovas
„Milk“ | Kūrybos vadovas
Psichologiją ir komunikacijos mokslus baigęs Rimantas yra turbūt daugiausia žilų plaukų turintis reklamos kūrėjas Lietuvoje. Jo vadovaujama „Milk“ nekart išrinkta Lietuvos metų agentūra, triskart...

Mantas Velykis
Reklamos kūryba | Skaitmeninė komunikacija | Kaip sukurti gerą brand’ą
LRT | Savireklamos vadovas
Karjerą jis pradėjo nuo bene pirmųjų soc. tinklų profilių lietuviškiems prekių ženklams. Vėliau ėmė kurti kampanijas, kurios peržengė ir interneto, ir tradicinių formatų ribas....
Atsiliepimai
Savo alumnais, kuriuos vadiname Atominiais iš didžiosios A, didžiuojamės ne mažiau nei mokytojais. Nesvarbu, į mūsų mokyklą jie atėjo pasisemti daugiau žinių ar pradėti naujo karjeros etapo, dabar jie yra aukščiausio lygio profesionalai, taip pat geriausia mūsų vizitinė kortelė. Skaityk atsiliepimus ir sužinok daugiau apie dominantį kursą iš pirmų lūpų.
Indrė Kochanauskaitė
Įkvepiantis ir įtraukiantis – toks man buvo šis kursas. Įdomi, kokybiška ir aktuali teorija suderinta su praktine dalimi, kurios metu konsultavo puikūs savo sričių profesionalai. Tai buvo puiki galimybė ne tik kurti, bet ir gauti atsakymus į klausimus, kurie kyla dirbant su realiais klientais. Išskirtiniai komplimentai kurso vadovei Clare McNally, kuri ne tik nuostabiai dėsto teoriją, bet ir yra fantastiškai įkvepianti! Net jei sugalvojote penkiasdešimt idėjų ir atrodys, kad nebegalite daugiau, ji įkvėps jus sukurti dar bent dešimt. Tai buvo intensyvūs mėnesiai, kurie sustiprino mano jau turėtas žinias ir įkvėpė kurti daugiau bei drąsiau.
Kornelija Jurevičiūtė
Visiems, bet tikrai ne tiems, kurie nori tik pasyviai paklausyti. Prisipažinsiu, aš ir pati nesitikėjau, kad bus tiek daug darbo. Čia paskaitos, čia, žiūrėk, jau turi kažką atsiskaityti, sukiesi kaip bitutė. Buvo ir užstrigimų, kai nebežinai, kur judėti toliau, tuomet skambini kurso vadovei Clare, kuri laužo tavo minčių ledus, veda iš visų (ne tik komforto) zonų ir bam! Po kelių valandų tu jau turi 3 lapus idėjų, kur judėsi toliau. Buvo nelengvas, bet geras, labai geras procesas.
Toma Kanytė
Šis kursas man tapo ilgam įsiminusia patirtimi, kuri turėjo visapusišką, grūdinantį, daug įdomių įžvalgų atnešusį procesą ir kokybišką rezultatą. Jis duoda daugiau nei gali pasiimti: prekės ženklo kūrimas, kuris kritiškai paliečia visas puses, todėl kiekvienam suteikia skirtingų pamokų, naudos ir bagažo. Praktinės žinios, realūs pavyzdžiai ir diskusijos su srities profesionalais yra tai, ką šis kursas tikrai gali pažadėti. Visas kelias tikrai nėra lengvas, jis reikalauja įsitraukimo ir aktyvaus dalyvavimo, tačiau nuo to dar labiau džiugina galutinis rezultatas ir procese išmoktos pamokos.
Jurgita Koženiauskaitė
Nord Security
Pradėdama šį kursą jau žinojau, kad jame nepaatostogausiu, reikės skirti laiko, išbandyti save skirtingose srityse. Bet šis kursas vis vien peržengė mano žinojimo ribas. Visgi, iššūkis buvo daug didesnis nei tikėjausi. Visas kursas buvo kaip linksmieji kalneliai su staigiais kūrybiniais pakilimais ir nusileidimais, bet visi kurso mokytojai labai palaikė ir savo profesionaliais patarimais padėjo nesustoti. Kurso vadovė Clare visada rasdavo laiko pakonsultuoti kokiu strateginiu klausimu, kartu dalyvauti produkto pavadinimo brainstorme, copių peržiūrėjimui ir pataisymams prieš pristatymus. Būdama animatore, savo akiratį apie brandus praplėčiau gan plačiai ir vien dėl to buvo verta.
Gabrielė Ugnė Petrauskaitė
Critical
Prekės ženklo kūrimo kursas – tai kompleksiškas nuoseklus procesas, kuriame ne iš vadovėlio gautas teorines žinias iškart taikai praktikoje. Prefesionalūs ir įkvėpiantys dėstytojai dalinosi savo įžvalgomis ir patirtimi per nuolat vykusią gyvą diskusiją. Viso kurso kelionę prilyginčiau ekspedicijai, kuri intensyvumu peržengia tavo komforto ribas, yra šiek tiek nepatogi, būna pasiklysti, o oro sąlygos ne visada palankios. Tačiau nepametant tikslo ir einant kartu su patyrusiais vedliais, nejučiom pasieki savo viršukalnę, atperkančią viską.
Greta Rėkštytė
Pencil & Lion
Šis kursas man buvo kaip šventinis persivalgymas. Kuo daugiau kraunama ant stalo, tuo daugiau kemši. Bloga, bet vis tiek kemši, nes kažkur savyje pabudinai mazochistinį, tobulėjimo ištroškusį demoną. Į Atomic Garden užsirašiau vos nusprendus grįžti į Lietuvą po kelių metų darbo užsienyje, tikėdamasi įgauti pasitikėjimo savimi naujame etape. Bet kursas išstūmė iš komforto zonos dar labiau nei tikėjausi. Buvo dienų, kai dvejojau savo gebėjimais ir net profesine kryptimi. Buvo savaičių, kai atrodė, kad neįmanoma žongliruoti tarp tiek daug prekės ženklo kūrimo dedamųjų ir viską suspėti laiku. Buvo keturi mėnesiai, kai net naktimis galvoje sukosi temos, kuriomis negalvojau, kad kažkada domėsiuos: pavyzdžiui, jūros žolių bioįvairove. Bet palengvėjimas atėjo. Kažkur ties paskutine prezentacija, kai intensyvaus darbo rezultatai nugulė į išbaigtą projektą, kurį galėtum talpinti į Kickstarterį. O praėjus porai mėnesių po kurso pastebi, kaip pradedi sakyti draugams „tai būtų geras brando pavadinimas”, staiga tave rekomenduoja rašyti tekstus anglų kalba (nors šiaip tai tu vizualo žmogus), o pusiau juokais pasiūlius prisidėti prie tvarios pakuotės kūrimo, imi ir darai. Ir supranti, kad visgi žinai ir gebi dabar daug daugiau, nei atrodė kurso pradžioje, ir viskas šiek tiek mažiau baisu.
Kaip sukurti gerą brand’ą
Panašūs kursai
Prekės ženklo vadovas
2023-02-02
Mokykis iš svetimų klaidų ir sužinok, kaip valdyti prekės ženklą, kad jis kalbėtų už save.
Creative Performance
2023-09-19
Užpildyk trūkstamas žinias reklamos kūrybos ir analitikos procesuose, išmok susikalbėti tiek su kūrybos, tiek su skaičių komandomis ir tapk plataus profilio darbuotoju.
Reklamos kūryba
2023-10-09
Išmok kelti teisingus klausimus, priimti drąsius sprendimus ir kurti reklamą, pavergiančią apdovanojimų komisijas ir vartotojų širdis.
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Gedimino pr. 27, Vilnius
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Bendruomenės lyderė
Paulius
Komunikacijos vadovas