John Grant
Autorius, strategas
Naujausia Johno knyga „Žalesnė rinkodara“ pasirodė 2020-ais ir buvo įtraukta į „Business Book“ šortlistą. Ankstesnė knyga „BETTER“ (2018) aptarė gerovės revoliuciją ir visuomenei draugišką verslą. Johnas taip pat yra knygų „Made With“ (2013), „Co-opportunity“ (2010), apdovanojimus pelniusios „Žaliosios rinkodaros manifesto“ (2007) ir trijų kitų knygų autorius. Pirmąją jo knygą „Naujasis rinkodaros manifestas“ „Books Online“ įtraukė į 10 geriausių 1999-ais išleistų verslo knygų sąrašą.
Johnas pradėjo savo komunikacijos stratego karjerą JWT, o vėliau dirbo BMP-DDB, kur laimėjo IPA Grand Prix. Po to tapo vertybėmis paremtos butikinės agentūros „St Luke’s“ Londone įkūrėju ir strategijos vadovu. Jis taip pat konsultavo klientus prekės ženklų, rinkodaros, vartotojų elgseno, strategijos ir inovacijų klausimais. Johno klientų sąraše – AQUIS, BBC, Cafe Direct, Carlsberg, Cisco, Co-operative Bank, Daylesford, Ecotricity, Ernst & Young, Freshfields, The Guardian, Heidrick & Struggles, HSBC, IBM, IKEA, ING, Innocent, LEGO , Lloyd’s of London, Microsoft, Ministry of Sound, Nando’s, Natura Cosmetics, O2, Orange, Pictet, Philips, Royal Mail, Samsung, Sony, Tech Nation, Unilever, Vaisala, Wärtsilä ir Didžiosios Britanijos bei Švedijos vyriausybės.
John moko šiuose kursuose:
Kaip sukurti gerą brand’ą
2024-03-04
Nuo idėjos gimimo iki aukščiausius etikos, tvarumo ir naudingumo standartus atitinkančio prekių ženklo išauginimo – tokį kelią turėsi nueiti šiame kurse.
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Gedimino pr. 27, Vilnius
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Bendruomenės lyderė
Paulius
Komunikacijos vadovas