2024-04-10

Tarptautiniame reklamos festivalyje Lietuvai atstovavę jaunieji liūtai: kūrybiškumas ten vartojamas godžiai

„Kanų liūtai“ – tai didžiausias pasaulyje reklamos ir komunikacijos specialistams skirtas renginys, kasmet į Prancūziją sutraukiantis keliolika tūkstančių dalyvių iš viso pasaulio. Ne vienerius metus Lietuvoje rengiamame „Jaunųjų liūtų“ konkurse dėl galimybės atstovauti šaliai prestižiniame festivalyje susirungia jaunieji reklamos talentai. Ar verta dalyvauti? Geriausiai į klausimą atsakyti gali pernai nacionalinėje atrankoje, kurią „15min grupė“ organizuoja kartu su reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden“, triumfavę kūrybininkai Justina Čiačytė bei Džiugas Babenskas.

„Laikas Kanuose patvirtino, kad dirbti reklamoje – linksma. Tiek išvykus, tiek namie, tiek prie tuščio popieriaus lapo, tiek idėjomis sprendžiant problemas, kuriant asmenybes ar užsiimant kokiu kitu socialiniu programavimu. Apsiginklavus žingeidumu, iš ten galima parsivežti krūvas nemokamų idėjų, tikslų, motyvacijos, vardų, anekdotų, bemiegių naktų, idėjų. Buvo nepakartojama. Kartočiau“, – pasakojo reklamos agentūroje „Sons & Daughters“ dirbantis Džiugas Babenskas.

„Matyti ir žinoti, kad galbūt ir tu vieną dieną gali lipti į sceną atsiimti apdovanojimą yra didžiausia motyvacija tobulėti“,  – partneriui pritarė „Sons & Daughters ID“ atstovaujanti  J. Čiačytė.

Anot tandemo narių, konkurso metu tarp „jaunųjų liūtų“ iš viso pasaulio tvyrojo draugiška atmosfera, o pačiame kūrybiškumo festivalyje kūrybiškumo buvo per akis.

„Konkurso dalyviai ten labiau buvo kolegos nei konkurentai. Pradžioje turėjome susipažinti, tai visi iš tiesų nuoširdžiai ir smagiai šnekučiavosi. Vėliau irgi niekas tikrai nebandė atjungti kompiuterių pakrovėjų ar kitaip pakenkti. Galbūt tik finalinę dieną jautėsi, kad visi labiau nusuko kompiuterius į sieną tam, kad niekas nepamatytų sukurto darbo“, – prisiminė J. Čiačytė.

„Kūrybiškumas ten vartojamas godžiai. Jį švenčiant, dalijantis, primenant galią sprendžiant problemas. Nesvarbu, ar kalbama apie tualetinį popierių, ar apie nykstančią pasaulio šalį, – festivalio įspūdžiais dalijosi D. Babenskas. – Išgirsti buvo ką – pranešimai vienu metu vyko 5 auditorijose. Pasiklysti buvo kur – fiziniai ir skaitmeniniai archyvai dosnūs reklamos istorijos ir paveiksliukų. Pamatyti buvo ką – sukosi 70-mečio jubiliejui skirti „Kanų liūtų“ nugalėtojų TV reklamų seansai. Kūryba ant kiekvieno kampo.“

Ne mažiau už įspūdžius Prancūzijoje jaunuosius reklamos kūrėjus džiugino ir tai, kad pergalę nacionalinėje atrankoje pelniusi idėja, skatinusi mažinti socialinę atskirtį, Lietuvoje tapo pilnaverte reklamos kampanija.

„Vos grįžę iš Kanų, sėdome dirbti būtent prie „Auksinių minčių“ projekto. Buvo tikrai gera matyti, kaip idėja, kurią sugalvojome „Jaunųjų liūtų” konkursui, išaugo ir pradėjo gyventi savo gyvenimą“, – TV ekranus ir stendus gatvėse pasiekusią koncepciją prisiminė J. Čiačytė.

Jaunieji reklamos kūrėjai šiais metais vėl turės galimybę parodyti savo kūrybiškumą ir susigrumti dėl galimybės atstovauti Lietuvai. „Jaunųjų liūtų“ konkurso nacionalinis atrankos etapas vyks balandžio 18–20 d.

Šiemet konkurso dalyviai gilinsis į miškų ir jų išsaugojimo temą bei ieškos kūrybinio sprendimo stiprinant visuomenės suvokimą apie miškų svarbą ir ateitį. Konkrečią užduotį dalyviai sužinos kūrybinės sesijos metu balandžio 18 d.

Registracija į konkursą ir reklamos kūrybinę sesiją jau prasidėjo bei vyks iki balandžio 15 d. puslapyje www.kanuliutai.lt.

Kitos naujienos

2025-07-23 Tinklalaidė su Pauliumi Senūta

Tęsiame kampaniją DAR VIENA ŠŪDINA REKLAMA ir kviečiame pradėti garsiai kalbėti apie ydingas reklamos industrijos klišes bei gelbėti pasaulį nuo prastos komunikacijos. Daugiau apie kampaniją galite skaityti čia.  Norime inicijuoti ir visuomenės dialogą su šios industrijos atstovais, todėl drauge su portalu 15min bei Laura Dabulyte, komunikacijos agentūros „COMMS ON DUTY“ įkūrėja, kalbiname žinomus reklamos pasaulio […]

2025-07-22 Reklamos ir kūrybiškumo talentai kviečiami spręsti visuomenei skaudžią problemą

Reklamos ir kūrybiškumo talentai ir vėl turės progą išbandyti savo jėgas reklamos ir rinkodaros mokyklos „The Atomic Garden“ organizuojamoje kūrybinėje sesijoje! Sesija, kurioje bus sprendžiama Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos padiktuota problema – informacijos stoka ir kalbos barjerai neleidžiantys darbo imigrantams suprasti savo teisių ir pareigų, kas sudaro prielaidas jų išnaudojimui – vyks […]

2025-07-19 Dar viena šūdina reklama

Ekranai, miestų erdvės ir žurnalai pilni šiukšlių, kurias vadiname reklama. Skipinam, blokuojam ir kitaip ignoruojam. Metas apie tai pakalbėti. Arba tiksliau – garsiai surėkti. Kampanija DAR VIENA ŠŪDINA REKLAMA spjauna ant ydingų reklamos industrijos klišių. O kampanijos KPI, CTR ir CTA veda ne į pardavimus, o dialogą. Dialogą apie kokybę reklamoje. Beskime pirštu į prastą […]

Išsirink sau tinkamiausią kursą Išsirink sau tinkamiausią kursą Išsirink sau tinkamiausią kursą
Išsirink sau tinkamiausią kursą Išsirink sau tinkamiausią kursą Išsirink sau tinkamiausią kursą
Tapk atominiu

Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.

Nori pasitarti?
Laukiame tavo laiško ar skambučio.
Adresas

Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)

Telefonas +370 666 11233
El. paštas info@atomicgarden.lt
Aivaras

Mokyklos vadovas

aivaras@atomicgarden.lt
Sandra

Projektų vadovė

sandra@atomicgarden.lt
Justė

Bendruomenės koordinatorė

juste@atomicgarden.lt
Svarbiausios naujienos, informacija apie artėjančius kursus, mokytojų bei Atominių įžvalgos ir įspūdžiai – tiesiai į tavo pašto dėžutę.