ATOMINIAI

Ieva Povilauskaitė
Reklamos kūryba
Jung von Matt

Norėčiau sakyti, kad šią mokyklą atradau netikėtai, bet tiksliau būtų teigti, jog ši mokykla netikėtai atrado mane. Atomic Garden – tai visiškai unikalus gyvenimo etapas, įsukęs mane į reklamos rinkos karuselę.

Studijų metu susipažinau su dėstytoju Arnu Aukštikalniu, kuris mane pakvietė užimti meno vadovės kėdę DDB Vilnius, o praėjus vos keliems mėnesiams po mokslų baigimo, pasikausčiusi Atomic Garden žinių bagažu, laimėjau Lietuvos Janųjų Kanų Liūtų konkursą ir išvažiavau į Kanus varžytis tarp geriausių pasaulio jaunųjų talentų. Grįžau įlipusi į Top 9-tuką ir prisipildžiusi motyvacijos pagauti savo reklamos liūtą.

Lietuvoje įgyta patirtis man padėjo įstoti į Miami Ad School magistro studijas, kuriose renkuosi tarptautinę patirtį ir siekiu naujų laimėjimų.

Miglė Žebrauskaitė
Reklamos kūryba
DDB Vilnius
Atėjęs į Reklamos kūrybos kursą, tampi keistoku žmogumi (jei dar nebuvai): išsijungi adblocker’į, žiūrėdamas televizorių lauki reklamų ir gąsdini draugus, nesustodamas pasakoti apie geriausias kampanijas.
„The Atomic Garden Vilnius“ – tai į reklamos pasaulį įtraukianti mokykla, po kurios pradėjau mąstyti kažkaip kitaip. Čia įgavau žinių, kurių, taip plačiai paaiškintų, nerandu jokiose knygose. Čia pati atmosfera motyvavo ir skatino viskuo domėtis. Čia mokiausi prisijaukinti kūrybiškumą, kad tai nebūtų tik vienkartiniai idėjų žybsniai. Taip pat nustebau atradusi, kokia plačiai išsiraizgiusi yra atomiko bendruomenė – praktiškai visur reklamos srity randu besimokiusių arba dėstančių šioje mokykloje. Džiugu matyti, kad jei tik nepaleidi užsidegimo – reklamos industrija tavęs laukia.
VIKTORIJA MAČKINYTĖ-KORDIUKOVA
Reklamos kūryba

„The Atomic Garden Vilnius“ pradėjau mokytis vos grįžusi į Lietuvą po kelerių metų, praleistų užsienyje. Tiesą sakant, tuo metu net nenumaniau, ką noriu čia veikti ir kokioje srityje noriu dirbti. Iki tol dirbus mados ir žurnalistikos srityse, reklamos pasaulis atrodė man tinkamiausias, tad nusprendžiau pabandyti. Matyt mano tikslas buvo įgyti žinių ir įgūdžių paketą, reikalingą dirbant reklamos agentūroje. Vis dėlto, nors vėliau supratau, kad man artimiausia kiek kitokia veikla, čia įgytos žinios ir įgūdžiai vis dar gyvybiškai svarbūs kasdienėje mano veikloje.

Julius Fedaravičius
Skaitmeninė komunikacija
Caption

Esu vienas laimingųjų, kuriems pavyko įšokti į branduolinį traukinį ir apsilankyti mokyklos patalpose dar iki virusui užveriant duris. Tiesa, buvau vienas tų, kuriems teko ginti projektą jau ZOOM platformoje. Esu prarastos kartos atstovas. Nepaisant to, dėstytojų kompetencija ir profesionalumas nesumenko pradėjus regėti juos tik iki pusės. Kartėlis liko tik dėl to, kad nepavyko jiems paspausti rankos (bet apie šitai galima jau nebesvajoti).

Skaitmeninės komunikacijos kursas subalansuotas ir rinkodaros seklumose braidančiam, ir ant nugaros deguonį litrais skaičiuojančiam narui. Kursą rekomenduočiau ne tik draugui, bet ir priešui, kad galėčiau palaikyti jį arčiau savo įgytų žinių lygio.
Petras Tursa 
Reklamos kūryba
Clinic 212

The Atomic Garden mokiausi, nes maniau, kad vėliau kaip per Mad Men serialą turėsiu sekretorę, su kostiumu ir kokteiliu rankoje aiškinsiu klientams ko nori moterys.

Kurso metu supratau, kad tai yra absoliuti nesąmonė. Kaip gerai, kad šituos dalykus dėstytojai ir kūrybos partnerė padėjo pastebėti būnant 22 metų, o ne daug vėliau gyvenime.

Daiva Gylytė
Skaitmeninė komunikacija
Nepatogus kinas, Yaga Gathering
Pasirinkau The Atomic Garden dėl dviejų priežasčių – norėjau išmokti DAUG ir GREITAI. Ir abu mano lūkesčiai buvo patenkinti. Nors atėjau jau turėdama patirties komunikacijos industrijoje, tačiau įgijau svarbų fundamentą – įgūdį strateguoti.
Arnas Zdanovičius
Reklamos kūryba
Milk
Reklamos kūryba yra idealus kursas žmonėms, kurie jaučia poreikį išreikšti savo kūrybiškumą, bet nesijaučia menininkais. Man pačiam šiek tiek užtruko kol pripažinau šį specifinį poreikį, bet labai džiaugiuosi jį atradęs. Kurso metu išmokau būti kūrybišku “pagal pareikalavimą” (angl. – on demand, vert. pastaba) ir tai yra galingiausias įrankis, bet kuriame kūrybiniame darbe. Nebereikia pasikliauti vien įkvėpimu. Galiu pasikliauti savimi, nes žinau reikalingas technikas. Tai yra esminė mano kasdienio darbo dalis, reklamos agentūroje Milk Vilnius, kurioje, studijų The Atomic Garden dėka, dirbu kopijavimo-rašytoju (angl. copywriter, vert. pastaba).
Viktorija Bagdonienė
Prekės ženklo vadovas
Masters of Calm

Laukdavau kiekvieno susitikimo, jau seniai buvau patyrusi tokį džiaugsmą mokytis. Man kiekviena tema buvo be galo įdomi, o po paskaitos pamenu išeidavau įsikvėpusi, su nauja perspektyva, visą kelią namo ūžė idėjos kaip galėtume pagerinti savo veiklą ir jos sklaidą. Dalis jau įgyvendinta, dalis laukia savo eilės. Man labai patiko dėstytojai – jautėsi, kad surinkta stipri komanda, kuri kalba ne vadovėlių pavyzdžiais, bet yra daug ką išbandę ir atvirai dalinasi savo sėkmės ir nesėkmės istorijomis. Iš šio kurso galima tikrai daug išsinešti, ypatingai jei mokaisi aktyviai – jei esi pasiruošęs klausti, dėstytojai visada pasiruošę atsakyti, pakomentuoti, pasidalinti įžvalgoms apie tai, kaip skamba ir atrodo produktas iš šalies. Taip gimė tikrai daug minčių kaip geriau galime pateikti savo prekės ženklą.

Šie kursai taip pat davė naują filtrą, pro kurį praleidžiu ne tik savo brandą, bet ir visa ką matau aplinkui. Tai kursą tikrai rekomenduoju dėl turinio, dėstytojų, kontaktų bei galimybės peržvelgti savo atstovaujamą prekės ženklą ir geriau suprasti kaip jis gali vientisai veikti.

Asta Plechavičiūtė
Videokūryba
Rašytoja

2020 metų pavasarį per beveik tris mėnesius The Atomic Garden Videokūrybos kursuose aš sukūriau ir nufilmavau savo būsimo trumpametražio filmo pirmą epizodą. Trys mėnesiai trijose minutėse: projekto idėjos paieška, gyvenimas su istorija, jos personažu, vaizdų, garsų, nuotaikų kolekcionavimas ir dėliojimas, nemigo naktys, nes kažkas neveikia, ir nemigo naktys, nes neįmanoma atsitraukti nuo pradėtos užduoties. Mintis, žodis, tampanti kadruotėmis, stambiu ir bendru planu, sekundėmis montavimo programoje. Euforijos kalneliai ir baimės duobės. Kartais savęs paklausdavau, ar būčiau ėjusi į šiuos kursus, jei būčiau žinojusi, kokius emociniu ir psichologiniu alpinizmu reiks užsiimti? Žinoma. Iki to laiko neturėjau nė menkiausio supratimo, kaip žodis tampa vaizdu. Pavasario paskutinėmis dienomis stovėjau šalia operatoriaus ir pirmą kartą tai pamačiau, kaip mano parašyti žodžiai atgyja. Nufilmavau savo namų darbą ir galiu drąsiai pasakyti, viską padariau pati. Už nugaros stovint šauniausiai The Atomic Garden palaikymo komandai.

Agnė Brūzgė
Prekės ženklo vadovas

Šis “Brand manager” kursas man buvo lyg tramplynas į svajonių darbą. Nuo pat kurso pradžios turėjau tikslą susirasti darbą, tad stengiausi kuo daugiau pasiimti žinių ir patirčių. Ir taip jau sutapo, kad puskutinę kursų “Graduation” dieną jau galėjau atšvęsti ir pirmąją dieną savo svajonių darbe! Šį kursą rinkausi tiksliai žinodama ką noriu išmokti ir gauti, bet jis praaugo lūkesčius, atvėrė kelius ir suteikė pasitikėjimo tiek savimi tiek savo turimomis žiniomis. Kurso dėstytojai be galo įvairios ir išskirtinės asmenybės, tikri savo srities specialistai, susisteminę ir atrinkę visą reikiamą informaciją puikiai įtraukė tiek į nuotolinį mokymasi, tiek į diskusijas ir “woorkshop’us”. Jaučiuosi “praėjusi” “Brand building” ir pasikartojusi visą marketingo kursą nuo A iki Z. Labai džiaugiuosi pasirinkusi būtent šį kursą, tai patirtis ir žinios kurių negausi skaitydamas knygas.

Matas Oželis
Videokūryba
Videolab

Visiems kurie dirba arba nori pradėti dirbti video production srityje labai rekomenduoju Videokūrybos mokymus, kuriuos veda vieni geriausių video industrijos specialistų Lietuvoje. Po šių kursų visas gautas žinias, įrankius ir patirtį jau pritaikau realiuose projektuose mūsų studijoje Video Lab. O dar padrąsintas dėka šių mokymų tikiuosi jau greitai galėsiu žengti į Lietuvos kino industriją su debiutiniu savo trumpametražiu filmu.

Mokymai tikrai aukštos kokybės ir kas smagiausia – vyksta nedidelėje grupėje, kur daug individualaus darbo su mokytojais. Užsienyje tokio lygio kursai kainuoja daug daugiau. Tai tikrai labai rekomenduoju!

Indrė Širkienė
Prekės ženklo vadovas
Prekės ženklo vadovo kursą pasirinkau, norėdama praplėsti savo žinių spektrą apie prekės ženklo vystymo pradžią, įvairius komunikacijos kanalus bei gauti žinių iš žmonių, kurie dirba būtent Lietuvos rinkoje. Visi šie mano lūkesčiai buvo pateisinti. Maloniai nustebau, kad gautas žinias galėsiu panaudoti ne tik dirbant su verslo prekės ženklais, bet ir su asmeniniais prekės ženklais. Dėstytojų kompetencija ir atviras dalinimasis tiek sėkmingomis, tiek nesėkmingomis patirtimis kiekvieną paskaitą padarydavo itin įdomią, laikas tikrai neprailgdavo. Taip pat noriu paminėti ir naujas pažintis – džiaugiuosi, kad su kurso draugais palaikome ryšį ir kursui pasibaigus. Po kursų jaučiu, kad mano požiūris į prekės ženklų vystymą bei komunikaciją tapo dar platesnis, gebu klientams parinkti ir pasiūlyti naujus, dar neišbandytus kanalus ar požiūrio kampus. Nuoširdžiai rekomenduoju tiems, kurie dirba su verslo prekės ženklais ir jaučia poreikį tobulėjimui.
Monika Paulauskaitė
Prekės ženklo vadovas
UNILEVER

Šis kursas „The Atomic Garden“ man buvo be galo naudingas – tiek žinioms gilinti, tiek susidėti basic‘us. Nuostabiausia yra tai, jog tos „sausos teorijos“ (kurios nemažai galime prisiklausyti universitetuose) The Atomic Garden yra gan mažai – čia dėstytojai pasakoja per savo sukauptos patirties praktikoje prizmę. Labai įstrigo ir tai, kad yra pristatomi lokalūs pavyzdžiai, lokalūs biudžetai ar net lokalūs „fuckups“ – o tai leidžia lengviau naviguoti Baltijos šalių rinkose. Sakyčiau, kad visiems ar dirbantiems su didesniu prekės ženklu, ar su mažesniu, Brand Managers kursai sudės viską į stalčiukus ir vienaip ar kitaip įkvėps tolimesniems darbams. Žodžiu, keep up with the good work, The Atomic Garden!

AGNĖ KERTENYTĖ
Skaitmeninė komunikacija
Fotografė

Skaitmeninės komunikacijos kursai padėjo man pažvelgti giliau, suprasti daugiau ir išreikšti kūrybiškas idėjas praktiškai. Įgūdžiai, kuriuos aš įgijau, šiandien man yra labai naudingi, kai noriu sustruktūruoti chaosą, esantį galvoje, ar pradėti naują prekės ženklą kurti nuo nulio. Taip pat – kas gali būti geriau, nei sutikti visus šiuos įkvepiančius reklamos industrijos profesionalus ir mokytis tiesiogiai iš jų?

DŽIUGAS SKRUPSKELIS
Reklamos kūryba
Kilo.Health

Tai buvo vienas nuostabiausių gyvenimo rollercoaster’ių. Nuo „Eureka“ momentų, kai pavyksta sukurti veikiančius konceptus, iki „ką aš darau su savo gyvneimu“, kai visą dieną nepajudi nė per kruopelytę. Net nekalbu apie bendramokslius ir mokytojus, kurie tampa tau antrąja šeima. Labai sunku sudėti visus nuostabius nuotykius į kelis sakinius.

Padidinau savo kurybiškumą 200%. Be galo džiaugiuosi studijomis. Kur reikėjo, jos man dave basic’us, kur reikėjo – pagilino žinias. Šias žinias pritaikau kiekvieną dieną savo darbe ir gyvenime. Kūryba ir linksmas gyvenimas yra neatsiejami dalykai.

IEVA RIDZVANAVIČIŪTĖ
Reklamos kūryba
Bored Panda

Aš galiu pasakyti vieną vienintelį žodį apie „The Atomic Garden Vilnius“ – nuostabu! Jei atvirai, kai nusprendžiau ateiti į šią mokyklą, nesitikėjau išmokti tiek daug. Mano pagrindinis dalykas čia buvo pažinti šios industrijos žmones. Aš turėjau tvirtą įsitikinimą, kad kūrybiškumo išmokti negalima, nes jis arba tau duotas, arba ne. Tačiau, žmogau, aš klydau. Egzistuoja sluoksniai strategijų, vidinių dalykų, koncepcijų ir technikų, kurios nuveda tave į geros reklamos sukūrimą. Aš ne tik sutikau iš tiesų įdomius mokytojus bei studentus, bet ir patyriau pačias įdomiausias paskaitas. Visi mano lūkesčiai viršijo ribas. Be to, gavau savo svajonių darbą vienoje geriausių reklamos agentūrų Lietuvoje.

INDRĖ GRAŽYTĖ
Skaitmeninė komunikacija
Saulės Spektras

Aš ne tik išmokau suteikti netikėtos vertės pateikiant akivaizdų dalyką netikėtu kampu. Taip pat įsitikinau, kad net ir beprotiškiausios idėjos gali turėti savo gyvenimą, jeigu tu sugebėsi pateikti pakankamai stiprius argumentus ir už juos atstovėti. Kalbant apie idėjas, nenustebk, jeigu dauguma bus atmestos. Tu visada sugalvosi kažką geriau. Šiek tiek konstruktyvios savikritikos tavęs nenumarins, tai tik duos svarią priežastį švęsti tuomet, kai būsi patenkintas savo darbo rezultatu.

INDRĖ KAMINSKAITĖ
Reklamos kūryba
TrenkTuras

Tai buvo tikrų tikriausia šiuolaikinio gyvenimo mokykla. Kadangi prieš tai nebuvau susidūrusi su reklamos kūryba, tai čia iš pagrindų supratau, kokiais siūlais yra durstoma viena ar kita reklamos rūšis ir kokią medžiagą galima pagaminti iš vieno užduoties sakinio. Mūsų smegenys – nesustabdoma mašina, jei leidi joms dirbti. Įsitikinau tuo šimtus kartų. Kiek galima sukurti inovatyvių idėjų, kurios keičia žmonių požiūrį į tai, kas jiems buvo iki šiol įprasta. Ir tai, kad ir kaip keistai skambėtų, pasiekti galima net per pačią lakoniškiausią, vieno žodžio, reklamą. Tereikia kūrybos tam surasti.

O jei trumpiau: šis kursas suteikė man drąsos ir suvokimo, kiek daug kartų aš galiu bandyti ir klysti, bet nuo to tampu tik kūrybingesnė ir produktyvesnė. Ne tik darbe, bet ir gyvenime.

JONAS VENCKŪNAS
Reklamos kūryba
Papa Goose

Aš ilgai galvojau, ar prisijungti prie „The Atomic Garden“, turėjau nemažai dvejonių, ar mokykla pateisins mano lūkesčius. Dabar galiu drąsiai pasakyti, kad tai buvo daugiau nei verta. Aš sutikau daugybę šios rinkos profesionalų, per pusę metų išmokau daugiau, nei kiti išmoksta per ketverius metus universitete. Ir, žinoma, gavau trokštamą ir mylimą darbą. Ko dar galima norėti?

JUSTINA ČĖSNAITĖ-JARUTĖ
Prekės ženklo vadovas
ŽMONĖS

Visada galima perskaityti teoriją, gal net atmintinai iškalti taisykles, neblogai perprasti tam tikrus mechanizmus ir įsiminti konkrečius aplodismentų vertus atvejus. Kur kas sudėtingiau yra susimedžioti realią patirtį iš realių profų. Kai penkioliką metų patirties turintis asas nuoširdžiai pasakoja savo didžiausius fuck-upus, supranti, kad tikrai ne šventieji tuos puodus drebia. Žmogiškas ryšys, žinios ne pagal scenarijų, atsakymai į nepatogiausius klausimus – mokslai tikrai nebuvo nuobodūs.

KIPRAS ŠTREIMIKIS
Reklamos kūryba
Video kūrėjas

… kai pamatai pagyvenusią prekybos centro valytoją kažką lyg ir rašančią telefonu, bet priėjęs arčiau pamatai, kad ji tik maunasi gumines pirštines, sustoji akimirkai ir supranti kartų skirtumus, socialinių tinklų įtaką, besikeičiančius įpročius, priklausomybes, kurias lengvai galima paversti nauja reklama, tada prisiminei, ką sakė dėstytojas: pirmiausia gyvenimas, todėl sustoji, pasidedi idėją kažkur galvoja ateičiai, bet ką gali padaryti, kai po šio kurso visiškai pasikeičia tavo suvokimas, todėl dirbi kiekvieną akimirką, o tavo mintys – tik vienas ilgas sakinys, pilnas idėjų ir įžvalgų, kurios niekada nesibaigia…

KRISTINA VISKONTAITĖ
Skaitmeninė komunikacija
Akropolis

Skaitmeninė komunikacija – nuo jos neįmanoma pasislėpti, bet įmanoma išmokti ją valdyti.
Šis kursas nepavers visažiniu profesionalu, bet jis tikrai padės tau „to suck less“. Jis suteiks tau kelias pamatines taisykles, kurių dėka išmoksi žaisti ir galvoti strategiškai.
Taip pat, čia turėsi šansą klasėje sutikti tikrus skaitmeninės komunikacijos ryklius bei pasiimti iš jų visas žinias ir įsikvėpti. Visa kita priklauso nuo tavęs.

MANVYDAS SAULEVIČIUS
Skaitmeninė komunikacija
SuperYou

Skaitmeninės komunikacijos kursas tikrai geras ir vertas dėmesio. Jis suteikia tvirtus pagrindus, kaip elgtis social erdvėje, kaip turi atrodyti šiuolaikinė interneto svetainė ir kaip išnaudoti bei teisingai atlikti email rinkodarą. Sužinojau, kaip vyksta kūrybinis procesas socialinių tinklų komunikacijoje, iki to kūryba atrodė truputį mistika. Overall – labai patenkintas. Rekomenduočiau kiekvienam, norinčiam pradėti dirbt digital srityje ar siekiančiam joje įsitvirtinti.

MARIJA VALAITĖ
Prekės ženklo vadovas
CUJO AI

„Reklamos mokykla, kurioje norintys išmoks daugiau nei reklamos“ – taip apibendrinčiau savo patirtį „The Atomic Garden“.

Mūsų kurse studijavo apie 20 itin skirtingų asmenybių, iš kurių kiekviena atėjo su individualiomis patirtimis bei lūkesčiais. Aš asmeniškai didžiausią vertę jaučiau dėl sutiktų išskirtinių kurso kolegų bei ilgamečių reklamos agentūrų ir prekinių ženklų vadovų. Tokie dėstytojai įkvepia ir tampa puikiais pavyzdžiais, į kuriuos galima lygiuotis ir kaip specialistui, ir kaip žmogui. Viskas, apie ką diskutavome buvo „up to date“, dėl to aktualu, patikima ir kokybiška. Svarstantiems ar jau pasirinkusiems Prekės ženklo vadovų kursą palinkėčiau visame procese dalyvauti 110%, nes tik nuo jūsų priklausys, kiek žinių, įkvėpimo ir asmenybės augimo iš to gausite.

PAULIUS SLIVINSKAS
Reklamos kūryba
SpectroCoin

Kad būtum įdomus ir įtakingas reklamos pasaulyje, turi išmokti, kad darai tai ne dėl saviraiškos. Laikui bėgant „The Atomic Garden Vilnius“, manyje atsirado universalumo jausmas ir tai buvo geriausias dalykas, kuris galėjo įvykti.

ŠARŪNAS APALAINIS
Skaitmeninė komunikacija
CyberNews

Visada būnant skaitmenoje, būdavo įdomu, kaip tas pasaulis veikia ir kodėl. Atsakymai, pažerti iš skaitmenos pasaulio asų, dėstančių The Atomic Garden, leido suprasti daug niuansų, strategijų, įžvalgų ir plačiau pamatyti kekvieną žingsnį socialinėse medijose.

ŠARŪNAS ŠATAS
Skaitmeninė komunikacija
Choco Agency

„The Atomic Garden“ skaitmeninės komunikacijos kursas buvo iš tiesų naudingas. Tai padėjo man pažinti šią industriją per labai trumpą laiką. Taip pat čia užmezgiau pažintis, kurios vėliau mane atvedė prie labai šaunaus darbo. Mano didžiausia rekomendacija jums!

UGNIUS MIKŠTA
Reklamos kūryba
TRUTH

Laisvu laiku nuo valgomų šedevrų gaminimo, tūsinimo, miego trūkumo – plėsti atsitiktinumų ribas ir atrasti geriausius ateities draugus, kolegas bei buvusiąsias. Aišku, tuo pačiu išmoksi viską, ką tau reikia žinoti apie reklamą. Ir tu tai padarysi su šios industrijos geriausiųjų pagalba bei įgūdžiu pamiršti savo ego.

VESTA OLDENBURG
Reklamos kūryba
SuperYou

Praleidęs šiek tiek laiko mokykloje, supranti, jog žinai net mažiau nei bet kada. Tave ima nervinti, jog anksčiau nesidomėjai šiuo pasibaisėtinu, bet nuostabiu dalyku, vadinamu reklama. O tada ateina tikras persilaužimas. Tampi aistringu skaitytoju, patyrėju ir klausytoju visko, kas susiję su reklama. Tampi atviresnis gyvenimui apskritai ir, galiausiai, pradedi pats kurti pasibaisėtinas ir galbūt kartais net puikias reklamas.