5 knygos, kurias perskaityti siūlo Tomas Nemura
Digital reikalams skirto Skaitmeninės komunikacijos kurso vadovas Tomas Nemura irgi mėgsta skaityti bei žino, ką rekomenduoti kitiems.
Eugene Schwartz – Breakthrough Advertising
„Žmonės neperka produktų – jie perka sprendimus problemoms, kurias patiria. Perprask penkių žingsnių procesą nuo patiriamo nepatogumo iki produkto pirkimo.“
Seth Stephens-Davidowitz – Everybody Lies: Big Data, New Data, and What the Internet Can Tell Us About Who We Really Are
„Žmonės nuolat meluoja – sau, artimiesiems, kolegoms, aplinkiniams. Nebūtinai piktybiškai – kartais tai darome iš mandagumo. Vienintelis momentas, kai esame atviri su savimi? Google paieškos. Išmok tinkamai naudotis duomenimis.“
James Clear – Atomic Habits: An Easy & Proven Way to Build Good Habits & Break Bad Ones
„Kelias į profesionalumą bet kokioje srityje? Produktyvių įgūdžių nuoseklumas. Išmok kurti ir stiprinti produktyvius įpročius.“
Ali Abdaal – Feel Good Productivity: How to Do More of What Matters to You
„Mūsų dienos pilnos neproduktyvių atkarpų ir blaškymosi. Nori pasiekti savo tikslų? Išmok būti produktyvus toje srityje, kuri tau iš tiesų rūpi.“
Raymond Queneau, Barbara Wright – Exercises in Style
„Puiki kūrybinio mąstymo iliustracija – paprastas pasakojimas pateikiamas 99 skirtingais stiliais. Kūrybiškumas nėra rezervuotas keletui išrinktųjų, reikia tik drąsos ir praktikos.“
Kitos naujienos
Mokytis iš svetimų klaidų – vis dar žymiai geriau nei iš savų. Sena tiesa išlieka aktuali ir marketingo srityje, todėl artėjant naujo atominio kurso apie praktinę rinkodarą startui, gruodžio 4 d. kviečiame į išplėstinę žinių bei patirčių sesiją. Jos metu plonas ribas tarp profesinių nesėkmių bei vertingų pamokų aptars solidi industrijos atstovų rinktinė. Cyber City […]
Pasaulio rinka sparčiai kinta, todėl įvairiose srityse svarbu išlaikyti tempą. Ne išimtis ir reklamos sritis. Ji ir toliau sparčiai keičiasi dėl naujų technologijų ir platformų, leidžiančių reklamos specialistams diegti naujoves bei pritaikyti savo strategijas prie kintančių vartotojų poreikių. Artėjant „Geriausių Kanų liūtų reklamų“ renginiui, kuris vyks spalio 22 dieną kino salėse visoje Lietuvoje, kartu su […]
5 minutės „Skype“ ir atsakymai į tris klausimus – tiek prireikė, kad reklamos mokyklos idėja rimtai suintriguotų tuomet vienos kūrybinės agentūros partnerį Aivarą Šičkų. Mintis po kelių mėnesių virto kūnu, ir 2014-ųjų rudenį Vilniuje duris atvėrė pirmoji Baltijos šalyse reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden“, kuri per dešimtmetį paruošė daugiau nei 1000 reklamos ir […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė