Skaitmeninė komunikacija

Liepos 7 d.

Skaitmeninė komunikacija (ang. k. Digital Advertising) – tai 8 savaičių vakarinių mokymų programa. Jos metu ne tik susikursi pasirinkto prekės ženklo skaitmeninės komunikacijos strategiją, bet ir gausi neįkainojamų įžvalgų iš geriausių šios srities vardų – juk patarimais, kaip sukurti efektyvią skaitmeninės komunikacijos kampaniją, dalinasis rinkos profesionalai, kiekvieną dieną dirbantys būtent šioje srityje. O taip pat kurse bus atsakyta į visus klausimus, kuriuos realiame gyvenime galėtų užduoti klientas ar vadovas.

Tad metas pamiršti technologinių terminų baimę ir perimti esminius skaitmeninės komunikacijos veikimo principus iš komunikacijos meistrų!

Nori sužinoti daugiau? Skaityk pilną aprašymą!

INFORMACIJA

  • PRADŽIA
    Liepos 7 d.
  • TRUKMĖ
    2 mėnesiai
  • KAINA
    EARLYBIRDS - 890€,
    LIKUS MĖNESIUI IKI KURSO - 980€
    (+PVM ĮMONĖMS)
  • REGISTRACIJOS MOKESTIS
    100€
  • TVARKARAŠTIS
    Du - trys kartai per savaitę, nuo 18:00
  • LOKACIJA
    ONLINE
  • KALBA
    LIETUVIŲ
  • ĮSIGYK
    JEIGU NORI PIRKTI IŠ KARTO
  • REGISTRUOKIS
    JEIGU TURI KLAUSIMŲ ARBA NORI MOKĖTI DALIMIS
ĮSIGYK
REGISTRUOKIS

Mokytojai

Tomas Nemura
Generalinis direktorius
Choco Agency

Skaitmeninės komunikacijos kurso vadovas Tomas vadovauja „Choco Agency“ – vienoje pagrindinių Lietuvos digital agentūrų.

Pastarąjį dešimtmetį jis konsultavo didžiuosius Lietuvos prekinius ženklus formuojant jų komunikacijos strategijas ir mokė klientus, kad socialiniai media kanalai – lygiavertė šiuolaikinio reklamos pasaulio dalis.

Tomo klientų sąraše – „Tele2“, „Wrigley“, „Nescafe“, „Skittles“, „Maxima“ ir daugybė kitų.

Mantas Velykis
Vykdantysis kūrybos vadovas
Cilinic 212

Mantas užaugo tais laikais, kai žmonės vis dar spaudė internetinius banerius, nes jiems tiesiog buvo įdomu, dabar jo tikslas – grąžinti šį susidomėjimą atrandant naujas reklamos formas. Kartu su „The Atomic Garden Vilnius“ studentais jis ieško būdų priversti stabtelti ties reklama nors sekunde ilgiau.

Manto patirtis reklamos pasaulyje – jau daugiau nei 7 metai: „MILK“, „The Chocolate“, „Clinic 212“ ir kitos agentūros.

Pastaruosius keletą metų jis dirba su didžiaisiais Lietuvos prekiniais ženklais, o puikaus darbo rezultatas – krūva apdovanojimų: „Golden Hammer“, „Baltic Best“, „Password“, „Adrenalinas“ ir kiti.

Jonas Banys
Strategas
Ogilvy

Jonas, Vilniaus universiteto Žurnalistikos instituto absolventas, savo karjerą pradėjo kaip komunikacijų ir tiriamosios žurnalistikos korespondentas, vėliau pasuko į reklamos sritį. Nuo tada jis dirba su didžiųjų Lietuvos prekinių ženklų rinkodaros strategijomis.

Taip pat jis rašo scenarijus, jo kolekcijoje – ne vienas sėkmingiausių Lietuvos komercinių filmų scenarijus.

Jonas turi tvirtą nuomonę apie reklamos pasaulį, taigi yra nepamainomas dėstytojas įdiegiant studentams, kad reklamos verslas – ne vien blizgučiai ir fanfaros.

Matas Pocius
Elektroninės rinkodaros skyriaus vadovas
NFQ

Mato darbų sąraše – daugiau nei 250 klientų, šimtai internetinių svetainių ir tūkstančiai naujienlaiškių.

To pasiekti pavyko penkerius metus dirbant su interneto projektais didžiausiame prekybos tinkle „Maxima“ ir antra tiek – lyderiaujančioje internetinės komunikacijos kompanijoje „NFQ Technologies“.

„The Atomic Garden Vilnius“ Matas dalijasi savo patirtimi su Skaitmeninės komunikacijos kurso studentais.

Tomas Eidukevičius
Performance marketingo vadovas
Choco agency

Nuo 2018 m. Tomas dirba skaitmeninės rinkodaros srityje. Didžiąją dalį to laikotarpio jis praleido reklamos technologijų įmonėje Adform. Dėka to, Tomas turėjo galimybę įgyti globalios patirties dirbant su didžiausiais prekių ženklais, išsibarsčiusias pasaulyje ir išleisti kiek didesnį nei €5 000 000 reklamos biudžetą jų naudai. Dabar jis yra atsakingas už media dalį Choco Agency, kur visas gerąsias technines media gudrybes apjungiame su aktualiausiomis kūrybinėmis tendencijomis – apie tokį „Art & Science“ derinį daugiausiai ir kalbės savo paskaitose 🙂

Keli verti paminėjimo Tomo klientai – „BMW“, „Coca-Cola“, „Heineken“, „Honda“, „Vodafone“.

ĮSIGYK
REGISTRUOKIS