Atominiai
Atominiai – mūsų geriausia vizitinė kortelė, o jų atsiliepimai yra geriausias būdas sužinoti, ko tikėtis iš pasirinkto kurso.
Aivaras Vilutis
Dar ir dabar telefone turiu dešimtis, gal net kelis šimtus video, kuriuose pasijungęs priekinę kamerą pičinu savo idėjas. Dalies smegenų ląstelių mirtis buvo užfiksuota, nemeluosiu, su šita užduotimi. Tos idėjos buvo suprastos, tada nesuprastos, tada aš buvau suprastas, tada vėl nesuprastas, bet galų gale vieni kitus supratom. Žodžiu, nors pamokos vykdavo tik kelias dienas per savaitę, galvoje visuomet buvo kūrybinis chaosas. Sauliaus tikėjimas kiekvienu asmeniškai ir nuolatiniai padrąsinimai buvo vienas nuostabiausių dalykų, kuris kažkaip magiškai jaučiasi ir po kursų baigimo! Kūryboje palaikymo kartais trūksta, o čia jis visuomet tvyrojo ore. Negaliu nepaminėt kolegų. Kartu ir verkėm, ir juokėmės, o praėjus metams vis dar vieni kitais tikim ir drąsinam. Ir labiusiai šiame procese įsiminė tas neapibrėžiamas lūžis, kuris kažkaip apvertė smegenis. Paliksiu intrigą ir linkiu to lūžio kiekvienam!
Ieva Juodelytė
„The Atomic Garden“ su savo mokytojų komanda buvo startas, sustatęs į vietas supratimą, kad įmanoma siekti savo autentiškumo. Kurso vadovas Saulius yra tai, ko reikia pirmam žingsniui: milžiniško debesies palaikymo, jautrumo, įsiklausymo, tikėjimo, atpažinimo, apkabinimo ir tik po to profesinių žinių, kurių per kelis mėnesius gauni su kaupu.
Man tai buvo pirmas žingsnis režisūrinės svajonės link. Tai yra ta vieta, kurioje būsi priimtas toks, koks esi. Skleistis.
Viktorija Mačkinytė-Kordiukova
„The Atomic Garden Vilnius“ pradėjau mokytis vos grįžusi į Lietuvą po kelerių metų, praleistų užsienyje. Tiesą sakant, tuo metu net nenumaniau, ką noriu čia veikti ir kokioje srityje noriu dirbti. Iki tol dirbus mados ir žurnalistikos srityse, reklamos pasaulis atrodė man tinkamiausias, tad nusprendžiau pabandyti. Matyt mano tikslas buvo įgyti žinių ir įgūdžių paketą, reikalingą dirbant reklamos agentūroje. Vis dėlto, nors vėliau supratau, kad man artimiausia kiek kitokia veikla, čia įgytos žinios ir įgūdžiai vis dar gyvybiškai svarbūs kasdienėje mano veikloje.
Viktorija Bagdonienė
Masters of Calm
Laukdavau kiekvieno susitikimo, jau seniai buvau patyrusi tokį džiaugsmą mokytis. Man kiekviena tema buvo be galo įdomi, o po paskaitos pamenu išeidavau įsikvėpusi, su nauja perspektyva, visą kelią namo ūžė idėjos kaip galėtume pagerinti savo veiklą ir jos sklaidą. Dalis jau įgyvendinta, dalis laukia savo eilės. Man labai patiko mokytojai – jautėsi, kad surinkta stipri komanda, kuri kalba ne vadovėlių pavyzdžiais, bet yra daug ką išbandę ir atvirai dalinasi savo sėkmės ir nesėkmės istorijomis. Iš šio kurso galima tikrai daug išsinešti, ypatingai jei mokaisi aktyviai – jei esi pasiruošęs klausti, mokytojai visada pasiruošę atsakyti, pakomentuoti, pasidalinti įžvalgoms apie tai, kaip skamba ir atrodo produktas iš šalies. Taip gimė tikrai daug minčių kaip geriau galime pateikti savo prekės ženklą.
Šis kursas taip pat davė naują filtrą, pro kurį praleidžiu ne tik savo brandą, bet ir visa ką matau aplinkui. Tai kursą tikrai rekomenduoju dėl turinio, mokytojų, kontaktų bei galimybės peržvelgti savo atstovaujamą prekės ženklą ir geriau suprasti kaip jis gali vientisai veikti.
Vesta Oldenburg
SuperYou
Praleidęs šiek tiek laiko mokykloje, supranti, jog žinai net mažiau nei bet kada. Tave ima nervinti, jog anksčiau nesidomėjai šiuo pasibaisėtinu, bet nuostabiu dalyku, vadinamu reklama. O tada ateina tikras persilaužimas. Tampi aistringu skaitytoju, patyrėju ir klausytoju visko, kas susiję su reklama. Tampi atviresnis gyvenimui apskritai ir, galiausiai, pradedi pats kurti pasibaisėtinas ir galbūt kartais net puikias reklamas.
Ugnius Mikšta
TRUTH.
Laisvu laiku nuo valgomų šedevrų gaminimo, tūsinimo, miego trūkumo – plėsti atsitiktinumų ribas ir atrasti geriausius ateities draugus, kolegas bei buvusiąsias. Aišku, tuo pačiu išmoksi viską, ką tau reikia žinoti apie reklamą. Ir tu tai padarysi su šios industrijos geriausiųjų pagalba bei įgūdžiu pamiršti savo ego.
Toma Kanytė
Šis kursas man tapo ilgam įsiminusia patirtimi, kuri turėjo visapusišką, grūdinantį, daug įdomių įžvalgų atnešusį procesą ir kokybišką rezultatą. Jis duoda daugiau nei gali pasiimti: prekės ženklo kūrimas, kuris kritiškai paliečia visas puses, todėl kiekvienam suteikia skirtingų pamokų, naudos ir bagažo. Praktinės žinios, realūs pavyzdžiai ir diskusijos su srities profesionalais yra tai, ką šis kursas tikrai gali pažadėti. Visas kelias tikrai nėra lengvas, jis reikalauja įsitraukimo ir aktyvaus dalyvavimo, tačiau nuo to dar labiau džiugina galutinis rezultatas ir procese išmoktos pamokos.
Šarūnas Apalainis
CyberNews
Visada būnant skaitmenoje, būdavo įdomu, kaip tas pasaulis veikia ir kodėl. Atsakymai, pažerti iš skaitmenos pasaulio asų, mokančių „The Atomic Garden“, leido suprasti daug niuansų, strategijų, įžvalgų ir plačiau pamatyti kekvieną žingsnį socialinėse medijose.
Paulius Slivinskas
SpectroCoin
Kad būtum įdomus ir įtakingas reklamos pasaulyje, turi išmokti, kad darai tai ne dėl saviraiškos. Laikui bėgant „The Atomic Garden Vilnius“, manyje atsirado universalumo jausmas ir tai buvo geriausias dalykas, kuris galėjo įvykti.
Monika Paulauskaitė
Unilever
Šis kursas „The Atomic Garden“ man buvo be galo naudingas – tiek žinioms gilinti, tiek susidėti basicus. Nuostabiausia yra tai, jog tos sausos teorijos (kurios nemažai galime prisiklausyti universitetuose) čia yra gan mažai – čia mokytojai pasakoja per savo sukauptos patirties praktikoje prizmę. Labai įstrigo ir tai, kad yra pristatomi lokalūs pavyzdžiai, lokalūs biudžetai ar net lokalūs fuckupai – o tai leidžia lengviau naviguoti Baltijos šalių rinkose. Sakyčiau, kad visiems ar dirbantiems su didesniu prekės ženklu, ar su mažesniu, Prekės ženklo vadovo kursas sudės viską į stalčiukus ir vienaip ar kitaip įkvėps tolimesniems darbams. Žodžiu, keep up with the good work, „The Atomic Garden“!
Miglė Žebrauskaitė
Sons & Daughters
Atėjęs į Reklamos kūrybos kursą, tampi keistoku žmogumi (jei dar nebuvai): išsijungi adblockerį, žiūrėdamas televizorių lauki reklamų ir gąsdini draugus, nesustodamas pasakoti apie geriausias kampanijas.
„The Atomic Garden Vilnius“ – tai į reklamos pasaulį įtraukianti mokykla, po kurios pradėjau mąstyti kažkaip kitaip. Čia įgavau žinių, kurių, taip plačiai paaiškintų, nerandu jokiose knygose. Čia pati atmosfera motyvavo ir skatino viskuo domėtis. Čia mokiausi prisijaukinti kūrybiškumą, kad tai nebūtų tik vienkartiniai idėjų žybsniai. Taip pat nustebau atradusi, kokia plačiai išsiraizgiusi yra Atomiko bendruomenė – praktiškai visur reklamos srity randu besimokiusių arba dėstančių šioje mokykloje. Džiugu matyti, kad jei tik nepaleidi užsidegimo – reklamos industrija tavęs laukia.
Matas Oželis
Video Lab
Visiems kurie dirba arba nori pradėti dirbti video production srityje labai rekomenduoju Videokūrybos mokymus, kuriuos veda vieni geriausių video industrijos specialistų Lietuvoje. Po šių kursų visas gautas žinias, įrankius ir patirtį jau pritaikau realiuose projektuose mūsų studijoje „Video Lab“. O dar padrąsintas dėka šių mokymų tikiuosi jau greitai galėsiu žengti į Lietuvos kino industriją su debiutiniu savo trumpametražiu filmu.
Mokymai tikrai aukštos kokybės ir, kas smagiausia, vyksta nedidelėje grupėje, kur daug individualaus darbo su mokytojais. Užsienyje tokio lygio kursai kainuoja daug daugiau. Tai tikrai labai rekomenduoju!
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Gedimino pr. 27, Vilnius
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Bendruomenės lyderė
Paulius
Komunikacijos vadovas