Clare McNally: visomis prasmėmis gerų prekės ženklų poreikis tik augs
„Geras prekės ženklas šiandien ne tik stiprus, bet ir draugiškas aplinkai sveikatai, planetai ir turi būti etiškas“, – sako prekės ženklo strategė Clare McNally iš Danijos. Nuo vasario kursą reklamos mokykloje „The Atomic Garden“ vesianti specialistė sako, kad kuriant prekės ženklą šiandien ypač svarbu pagalvoti apie tvarumą ir santykį su aplinka.
Sėkmingas prekės ženklas šiandien ne tik konceptualiai stiprus, bet ir draugiškas aplinkai – to šiandien ieško visuomenė. „Kodėl mums reikia gerų prekės ženklų? Nes mes norime gero pasaulio. Šiandienis žmogus susiduria su daugybe problemų, pradedant – oro užterštumu, klimato pokyčiais, baigiant – žmogaus teisių pažeidimais, badu ar nutukimu. Vartotojams svarbu, kad prekės ženklai būtų naudingi ne tik jiems, bet draugiški visuomenei bei aplinkai“, – pastebėjimais dalijasi Clare McNally.
Nauju normalumu tapęs tvarumas ir atsakingumas, anot prekės ženklų strategės, yra tai, kas pelno klientų dėmesį, tačiau verslo sėkmei vien to nepakanka. „Stiprus prekės ženklas šiandien turi būti ne tik konceptualiai geras, bet ir žaismingas, gražus, šmaikštus, kūrybingas. Kitaip tariant – geras visomis prasmėmis“, – sako Clare McNally.
Daugiau How to Create a GOOD Brand kurso vadovės minčių apie gerus prekės ženklus rasite Delfi.lt.
Kitos naujienos
Tęsiame kampaniją DAR VIENA ŠŪDINA REKLAMA ir kviečiame pradėti garsiai kalbėti apie ydingas reklamos industrijos klišes bei gelbėti pasaulį nuo prastos komunikacijos. Daugiau apie kampaniją galite skaityti čia. Norime inicijuoti ir visuomenės dialogą su šios industrijos atstovais, todėl drauge su portalu 15min bei Laura Dabulyte, komunikacijos agentūros „COMMS ON DUTY“ įkūrėja, kalbiname žinomus reklamos pasaulio […]
Reklamos ir kūrybiškumo talentai ir vėl turės progą išbandyti savo jėgas reklamos ir rinkodaros mokyklos „The Atomic Garden“ organizuojamoje kūrybinėje sesijoje! Sesija, kurioje bus sprendžiama Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos padiktuota problema – informacijos stoka ir kalbos barjerai neleidžiantys darbo imigrantams suprasti savo teisių ir pareigų, kas sudaro prielaidas jų išnaudojimui – vyks […]
Ekranai, miestų erdvės ir žurnalai pilni šiukšlių, kurias vadiname reklama. Skipinam, blokuojam ir kitaip ignoruojam. Metas apie tai pakalbėti. Arba tiksliau – garsiai surėkti. Kampanija DAR VIENA ŠŪDINA REKLAMA spjauna ant ydingų reklamos industrijos klišių. O kampanijos KPI, CTR ir CTA veda ne į pardavimus, o dialogą. Dialogą apie kokybę reklamoje. Beskime pirštu į prastą […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė