Clare McNally: visomis prasmėmis gerų prekės ženklų poreikis tik augs
„Geras prekės ženklas šiandien ne tik stiprus, bet ir draugiškas aplinkai sveikatai, planetai ir turi būti etiškas“, – sako prekės ženklo strategė Clare McNally iš Danijos. Nuo vasario kursą reklamos mokykloje „The Atomic Garden“ vesianti specialistė sako, kad kuriant prekės ženklą šiandien ypač svarbu pagalvoti apie tvarumą ir santykį su aplinka.
Sėkmingas prekės ženklas šiandien ne tik konceptualiai stiprus, bet ir draugiškas aplinkai – to šiandien ieško visuomenė. „Kodėl mums reikia gerų prekės ženklų? Nes mes norime gero pasaulio. Šiandienis žmogus susiduria su daugybe problemų, pradedant – oro užterštumu, klimato pokyčiais, baigiant – žmogaus teisių pažeidimais, badu ar nutukimu. Vartotojams svarbu, kad prekės ženklai būtų naudingi ne tik jiems, bet draugiški visuomenei bei aplinkai“, – pastebėjimais dalijasi Clare McNally.
Nauju normalumu tapęs tvarumas ir atsakingumas, anot prekės ženklų strategės, yra tai, kas pelno klientų dėmesį, tačiau verslo sėkmei vien to nepakanka. „Stiprus prekės ženklas šiandien turi būti ne tik konceptualiai geras, bet ir žaismingas, gražus, šmaikštus, kūrybingas. Kitaip tariant – geras visomis prasmėmis“, – sako Clare McNally.
Daugiau How to Create a GOOD Brand kurso vadovės minčių apie gerus prekės ženklus rasite Delfi.lt.
Kitos naujienos
Mokytojų kambaryje turime išties atominį papildymą. Creative Performance kursui nuo šiol vadovaus enterpreneris Darius Bagdžiūnas. Darius – itin ryški industrijos figūra. 1998-ais metais kartu su partneriais įkūrė interneto sprendimų agentūrą „Gaumina“. Ji buvo rinkos lydere Lietuvoje 15 metų iš eilės, per šį laiką įgyvendino daugiau nei 5000 skaitmeninių projektų. Klientų sąraše – „Microsoft“, „MTV“ „Guinness“, „Heineken“, […]
Sena tiesa – kuo daugiau skaitysite, tuo daugiau žinosite. Mūsų kurso Product Management vadovas Lukas Jablonskas siūlo kelis naudingus skaitinius esamiems ir būsimiems produktų vadovams. Rinkitės knygą ir užsitikrinkite vietą žinių sesijoje, kuri prasidės jau vasario 27 d. Kelios laisvos kėdės dar liko. Marty Cagan – Inspired „Būtina perskaityti visiems, besidomintiems produktų valdymu. Šią knygą […]
Ketvirtadienio vakarą rinkodaros strategų „Synthesis Consulting Group“ biure susirinkę industrijos atstovai rinko ikoniškiausius nepriklausomos Lietuvos reklamos kūrėjų darbus. Renginio, kurį pristatė reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden“, metu beveik du šimtai jo dalyvių vertino kelias dešimtis reklaminių TV klipų, sukurtų nuo devyniasdešimtų pradžios iki pat šių dienų. Daugiausiai simpatijų pelnė 2003 metais agentūros „DDB […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Bendruomenės lyderė