Dešimtuosius mokslo metus pradedame naujuose namuose
Vienintelė Baltijos šalyse reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden“ jubiliejinius mokslo metus pasitinka kitoje erdvėje. Po devynerių metų, praleistų sostinės Gedimino prospekte, šį rudenį rinkodaros industrijos atstovus ji kvies semtis žinių „Cyber City“ komplekse, kuris pretenduoja tapti vienu pagrindinių technologijų bendruomenės centrų Vilniuje.
„Pastaraisiais metais jaučiame vis didesnį ryšį su startuolių ekosistema. Atsižvelgę į jos poreikius, aktyviai stengiamės inovatyvią aplinką papildyti kūrybiškumu. Todėl kraustytis dar arčiau šviesiausių šalies protų atrodo labai teisingas ir savalaikis žingsnis“, – teigė „The Atomic Garden“ direktorius Aivaras Šičkus.
Šiandien rudens semestrą pradedanti mokykla artimiausiu metu pasiūlys keturias 2-3 mėnesių trukmės mokymų programas. Tiesa, vietų į populiariausius kursus „Prekės ženklo vadovas“ ir „Product management“ jau nebeliko.
Sparčiai mažėja laisvų kėdžių ir likusiose dvejose klasėse – kartu su startuolių bendruomenės atstovais sudarytas ir kūrybą bei analitiką rinkodaroje vienijantis kursas „Creative performance“ startuos rugsėjo 19 d., o laiko patikrinta „Skaitmeninės komunikacija“ programa mokinių lauks rugsėjo 26 d. Pastarasis kursas pirmąkart vyks tik nuotoliniu būdu, tad jungtis prie jo galima iš bet kurio pasaulio kampelio.
Pokyčių bus ir atominių mokytojų kambaryje. Prekių ženklo vadovams dešifruoti tokias marketingo sąvokas kaip OKR ar KPI padės „Šiaulių banko“ skaitmenizacijos vadovas Valdas Babravičius. Tuo tarpu „Creative performance“ mokytojų gretas papildė studijos „A Eye – Image Synthesys Lab“ įkūrėjai Vytis Gruzdys ir Rapolas Vosylius. Dirbtinio intelekto operatoriai pavasarį mokykloje surengė tris didžiulio susidomėjimo sulaukusias kūrybines dirbtuves, kurių metu rinkodaros atstovus mokė įdarbinti sparčiai tobulėjančius AI įrankius. Šis modulis papildė ir kurso programą.
Nuo 2014-ųjų reklamos kūrybos ir rinkodaros specialistus ruošianti mokykla „The Atomic Garden“ šį sezoną pasiūlys daugiau naujovių. Norinčių tobulėti ar papildyti gebėjimų bagažą lauks įvairios kūrybinės dirbtuvės ir žinių sesijos bei kiti industrijai aktualūs renginiai.
Kitos naujienos
Mokytis iš svetimų klaidų – vis dar žymiai geriau nei iš savų. Sena tiesa išlieka aktuali ir marketingo srityje, todėl artėjant naujo atominio kurso apie praktinę rinkodarą startui, gruodžio 4 d. kviečiame į išplėstinę žinių bei patirčių sesiją. Jos metu plonas ribas tarp profesinių nesėkmių bei vertingų pamokų aptars solidi industrijos atstovų rinktinė. Cyber City […]
Pasaulio rinka sparčiai kinta, todėl įvairiose srityse svarbu išlaikyti tempą. Ne išimtis ir reklamos sritis. Ji ir toliau sparčiai keičiasi dėl naujų technologijų ir platformų, leidžiančių reklamos specialistams diegti naujoves bei pritaikyti savo strategijas prie kintančių vartotojų poreikių. Artėjant „Geriausių Kanų liūtų reklamų“ renginiui, kuris vyks spalio 22 dieną kino salėse visoje Lietuvoje, kartu su […]
5 minutės „Skype“ ir atsakymai į tris klausimus – tiek prireikė, kad reklamos mokyklos idėja rimtai suintriguotų tuomet vienos kūrybinės agentūros partnerį Aivarą Šičkų. Mintis po kelių mėnesių virto kūnu, ir 2014-ųjų rudenį Vilniuje duris atvėrė pirmoji Baltijos šalyse reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden“, kuri per dešimtmetį paruošė daugiau nei 1000 reklamos ir […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė