Europos jaunieji kūrybininkai savaitgalį ieškojo reklamos sprendimų artėjančiam Vilniaus jubiliejui
Rugsėjo 29 – spalio 1 dienomis Vilniuje lankėsi trys dešimtys jaunių reklamos kūrybininkų iš 16 Europos šalių. Talentingi meno vadovai, tekstų kūrėjai, grafikos dizaineriai susivienijo į trijų į reklamos agentūrą tam, kad sugalvotų rinkodaros idėjų, galinčių originaliai pristatyti artėjantį sostinės gimtadienį viename iš Senojo žemyno didmiesčių.
Renginio „Creative Express: Vilnius 700 Young“ dalyviai nuo ketvirtadienio iki šeštadienio susipažino su Vilniumi, išklausė įkvepiančių industrijos profesionalų iš Lietuvos ir užsienio pranešimų bei, pasidalinę į kelių žmonių komandas, vystė kūrybines koncepcijas, įkvėptas miesto istorijos ir artėjančios šventės „Vilnius 700“.
Tarptautinę iniciatyvą įgyvendino reklamos, dizaino bei komunikacijų specialistus vienijanti platforma „Art Directors Club of Europe“ (ADCE) bei reklamos bei kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden Vilnius“, bendradarbiaudama su Lietuvos dizaino asociacija.
„Pastaraisiais metais užsienyje įgyvendintos Vilniaus turizmo rinkodaros kampanijos užkėlė kartelę pakankamai aukštai, tad iniciatyvos dalyviams teko nelengva užduotis. Visgi, pasitekę jaunatvišką energiją ir beribį entuziazmą, jaunieji kūrybininkai su ja susitvarkė“, – išvykdamas iš Lietuvos tikino ADCE vykdantis direktorius Hansas-Peteris Albrechtas.
Renginio „Creative Express: Vilnius 700 Young“ šeimininke tapusi „The Atomic Garden Vilnius“ – vienintelė reklamos ir kūrybiškumo mokykla Baltijos šalyse, veikianti nuo 2014-ųjų. Mokiniai čia mokosi dirbdami lyg reklamos agentūroje ar jos kliento pusėje.„Europos jaunimas nustebino įdomiomis įžvalgomis ir netikėtais pasiūlymais. Vilnius vis dar išlieka mažai pažįstamu europiečiams, todėl tokie kūrybiški sprendimai – vienas geriausių būdų auginti jo žinomumą užsienyje“, – teigė jos vadovas Aivaras Šičkus.
Šis projektas – Vilniaus 700-ojo jubiliejaus programos dalis. Sužinokite daugiau www.700vilnius.lt.
Kitos naujienos
Balandžio 12 d. paaiškėjo, kas birželio mėnesį atstovaus Lietuvai ir varžysis tarptautiniame „Jaunųjų liūtų“ konkurse. Konkursas yra tarptautinio kūrybiškumo festivalio „Kanų liūtai“ dalis. Sveikiname laimėtojų duetą – Viktoriją Kazlauskaitę ir Evą Cesiulevičiūtę išplėšus pergalę bei pasiūlius geriausią komunikacijos problemos sprendimą „Lietuvos Šaulių sąjungai“. Merginų duetas įveikė kitas 13 dalyvavusių komandų pasiūlydamos įtaigią kampanijos idėją […]
Balandžio 10 d. startavo „Jaunųjų liūtų“ konkursas, kuriame varžosi kūrybiškiausi Lietuvos reklamos talentai. Šiemet norą dalyvauti „15min grupės“ ir reklamos bei kūrybiškumo mokyklos „The Atomic Garden“ organizuojamame konkurse pareiškė 14 porų. Balandžio 10 d. susirinkę „Solo society“ erdvėje jaunieji reklamos atstovai išgirdo šių metų konkurso temą ir užduotį, kuri šiemet susijusi su Lietuvos Šaulių sąjungos […]
Socialinės reklamos konkursas „Jaunieji liūtai“ – tai 3 dienų intensyvus kūrybinis maratonas, kuriame su jaunaisiais kūrybininkais ir patyrusiais mentoriais ieškome reklamos idėjų, galinčių išspręsti visuomenei aktualią problemą, kurti tvaresnį pasaulį. Registracija į 2025 04 10-12 konkursą „Jaunieji liūtai“ atidaryta! Lietuvoje jau ne pirmus metus organizuojamas konkursas jauniesiems reklamos talentams „Jaunieji liūtai“ yra rengiamas „15min group“ kartu su mumis – reklamos […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė