GERŲ prekės ženklų kūrimas su Clare McNally
Kaip sukurti GERĄ brandą? Kurso vadovė Clare McNally negaili gerų patarimų. Pateikiame angliškai, nes ir mokslų didžioji dalis vyksta būtent šia kalba.
- Give your creativity purpose!
Good brands give your creativity and problem solving talent a real purpose. You can save our planet, help people and make a better society.
- Find a good gap.
Good is no longer ‘blue ocean’. You’ll need a clear and unique positioning that has purpose, stands out and inspires and directs your creativity. Market research and fresh thinking are key!
- Good has gone mainstream.
Even Burger King has a plant-based Whopper! But, there are still loads of super interesting categories to make great brands for like coffee fire logs, lab grown fish or potato milk.
- Use good language!
Good brands must use clear language that communicates creatively with zero greenwashing! You can even get fined for greenwashing now, so be good!
- Good quote:
“Dear fellow creatives. We can do so much more than sell stuff. We must use our gifts to create a better world for our children and future generations.”
— Mark Woerde / Founder letsheal.org
Dar daugiau jų gaus tie, kurie kovą pradės trijų mėnesių programą apie tvarius ir naudingus planetai, žmonėms bei visuomenei brandus.
Kursas subalansuotas copywriteriams ir meno vadovams, bet puikiai tiks visiems, kurie nori kurti ateities sprendimus šiandien. Daugiau sužinokite čia.
Kitos naujienos
Mokytis iš svetimų klaidų – vis dar žymiai geriau nei iš savų. Sena tiesa išlieka aktuali ir marketingo srityje, todėl artėjant naujo atominio kurso apie praktinę rinkodarą startui, gruodžio 4 d. kviečiame į išplėstinę žinių bei patirčių sesiją. Jos metu plonas ribas tarp profesinių nesėkmių bei vertingų pamokų aptars solidi industrijos atstovų rinktinė. Cyber City […]
Pasaulio rinka sparčiai kinta, todėl įvairiose srityse svarbu išlaikyti tempą. Ne išimtis ir reklamos sritis. Ji ir toliau sparčiai keičiasi dėl naujų technologijų ir platformų, leidžiančių reklamos specialistams diegti naujoves bei pritaikyti savo strategijas prie kintančių vartotojų poreikių. Artėjant „Geriausių Kanų liūtų reklamų“ renginiui, kuris vyks spalio 22 dieną kino salėse visoje Lietuvoje, kartu su […]
5 minutės „Skype“ ir atsakymai į tris klausimus – tiek prireikė, kad reklamos mokyklos idėja rimtai suintriguotų tuomet vienos kūrybinės agentūros partnerį Aivarą Šičkų. Mintis po kelių mėnesių virto kūnu, ir 2014-ųjų rudenį Vilniuje duris atvėrė pirmoji Baltijos šalyse reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden“, kuri per dešimtmetį paruošė daugiau nei 1000 reklamos ir […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė