GERŲ prekės ženklų kūrimas su Clare McNally
Kaip sukurti GERĄ brandą? Kurso vadovė Clare McNally negaili gerų patarimų. Pateikiame angliškai, nes ir mokslų didžioji dalis vyksta būtent šia kalba.
- Give your creativity purpose!
Good brands give your creativity and problem solving talent a real purpose. You can save our planet, help people and make a better society.
- Find a good gap.
Good is no longer ‘blue ocean’. You’ll need a clear and unique positioning that has purpose, stands out and inspires and directs your creativity. Market research and fresh thinking are key!
- Good has gone mainstream.
Even Burger King has a plant-based Whopper! But, there are still loads of super interesting categories to make great brands for like coffee fire logs, lab grown fish or potato milk.
- Use good language!
Good brands must use clear language that communicates creatively with zero greenwashing! You can even get fined for greenwashing now, so be good!
- Good quote:
“Dear fellow creatives. We can do so much more than sell stuff. We must use our gifts to create a better world for our children and future generations.”
— Mark Woerde / Founder letsheal.org
Dar daugiau jų gaus tie, kurie kovą pradės trijų mėnesių programą apie tvarius ir naudingus planetai, žmonėms bei visuomenei brandus.
Kursas subalansuotas copywriteriams ir meno vadovams, bet puikiai tiks visiems, kurie nori kurti ateities sprendimus šiandien. Daugiau sužinokite čia.
Kitos naujienos
Train-to-hire įdarbinimo principas – ne naujiena sveikatos technologijų startuolio „Kilo Health“ strategijoje. Šis modelis leidžia potencialiems darbuotojams suteikti mokymus, po kurių geriausi mokiniai sulaukia pasiūlymo tęsti karjerą įmonėje. Artimiausias šešias savaites kūrybos strategines žinias bendradarbiaujant su reklamos ir rinkodaros mokykla „The Atomic Garden” kursuose tobulins 15 specialistų. „Kilo Health“ mokymų ir personalo ugdymo vadovė Aurelija […]
Kristina Mažeikytė, „Linas Agro“ rinkodaros ir komunikacijos direktorė, reklamos ir rinkodaros mokyklos „The Atomic Garden“ mokytoja, apgailestauja, kad Lietuvoje vis dar retas prekių ženklas šventiniu laikotarpiu ryžtasi kalbėti ne apie nuolaidas, o savo vertybines pozicijas. Be to, ji priduria, kad tai daryti reikėtų ne tik per Kalėdas, o visus metus – komerciniai ir vertybiniai tikslai […]
Mokytis iš svetimų klaidų – vis dar žymiai geriau nei iš savų. Sena tiesa išlieka aktuali ir marketingo srityje, todėl artėjant naujo atominio kurso apie praktinę rinkodarą startui, gruodžio 4 d. kviečiame į išplėstinę žinių bei patirčių sesiją. Jos metu plonas ribas tarp profesinių nesėkmių bei vertingų pamokų aptars solidi industrijos atstovų rinktinė. Cyber City […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė