Intro sesijos metu – atsakymai į klausimą, kam kurti GERUS prekės ženklus
Sukurti prekės ženklą, kuris būtų naudingas planetai, žmonėms ir visuomenei bei išsiskirtų unikaliu pozicionavimu, copywritingu ir art directionu yra pagrindinis intensyvaus 3 mėnesių kurso iššūkis. Bet prieš pradėdami, bandysime rasti atsakymą į dar svarbesnį klausimą: kodėl? Šiuo tikslu kviečiame į specialią intro dieną, kurią papildys patyrę ekspertai ir jų pranešimai, bei jų diskusijos.
GOOD BRANDS AND BETTER ADVERTISING: THINKING BEYOND TV ADS
Mantas Velykis (Savireklamos vadovas / LRT)
IF YOUR BRAND HAS A GOOD ENGINE, YOU CAN ENJOY THE RIDE
Clare McNally (Kūrybos vadovė / McNally Unlimited)
GOOD BRAND PACKAGING IS NOT ONLY ABOUT PACKAGING
Gabija Platūkytė-Azarevičė (Dizaino vadovė / Great&Golden)
ESG IN VC INVESTING (FIRECHAT)
Arvydas Bložė (Partneris / Practica Capital)
WHY ARE BRANDS MORE VALUABLE THAN EVER? (PANEL DISCUSSION)
Aistė Jakimavičiūtė-Bikauskė (Partnerė & meno vadovė / Imagine)
Algirdas Orantas (Partneris & bendraįkūrėjas / Critical)
Rimantas Stanevičius (Kūrybos vadovas / Milk)
Mokykloje rinksimės 16:30, pradėsime 17:00. Po oficialios dalies lauks neformali diskusija mūsų jaukioje virtuvėlėje.
Intro diena atvira visiems gyvai arba internetu, tik nepamirškite užsiregistruoti.
Jei nuspręsite dalyvauti gyvai, turėkite omeny, kad auditorije tilps 50 pirmųjų užsiregistravusių.
Kitos naujienos
Kūrybiškumo galima išmokti. Bet praktikuotis reikia kasdien. Naujo atominio kurso Creativity 4 Innovation vadovas David Reid Anderson žino, kaip tai daryti. Ne viename Didžiosios Britanijos universitete dėsčiusio akademiko patarimai žemiau. Dar daugiau sužinos tie, kurie užsiregistruos į dviejų mėnesių mokymus, skirtus pažinti kūrybiškumo technikas bei įrankius ir pritaikyti juos verslo sėkmei. Ji startuos balandžio 20-ą.
Ne pirmus metus Lietuvoje organizuojamas „Jaunųjų liūtų“ konkursas, kuriame dėl galimybės atstovauti šaliai prestižiniuose „Kanų liūtuose“ susirungia jaunieji reklamos talentai, kovo 9–11 d. pasiekė finalinį etapą. Šeštadienį paskelbta, kad „15min group“, reklamos ir kūrybiškumo mokyklos „The Atomic Garden“ ir Neįgaliųjų reikalų departamento šiemet organizuotą konkursą laimėjo Džiugo Babensko iš agentūros „Sons & Daughters“ ir Justinos […]
Jaunieji reklamos talentai šiemet ir vėl turės galimybę išbandyti savo kūrybiškumą ir susigrumti dėl galimybės atstovauti Lietuvai viename prestižiškiausių reklamos kūrėjų renginių – „Kanų liūtų“ festivalio metu vyksiančiuose „Jaunuosiuose liūtuose“. Konkurso Lietuvoje etapas, kurį kartu su „15min group“ organizuoja reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden“, vyks kovo 9–11 d. Registracija socialinės reklamos kūrybinei sesijai […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Gedimino pr. 27, Vilnius
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Bendruomenės lyderė
Paulius
Komunikacijos vadovas