Intro sesijos metu – atsakymai į klausimą, kam kurti GERUS prekės ženklus
Sukurti prekės ženklą, kuris būtų naudingas planetai, žmonėms ir visuomenei bei išsiskirtų unikaliu pozicionavimu, copywritingu ir art directionu yra pagrindinis intensyvaus 3 mėnesių kurso iššūkis. Bet prieš pradėdami, bandysime rasti atsakymą į dar svarbesnį klausimą: kodėl? Šiuo tikslu kviečiame į specialią intro dieną, kurią papildys patyrę ekspertai ir jų pranešimai, bei jų diskusijos.
GOOD BRANDS AND BETTER ADVERTISING: THINKING BEYOND TV ADS
Mantas Velykis (Savireklamos vadovas / LRT)
IF YOUR BRAND HAS A GOOD ENGINE, YOU CAN ENJOY THE RIDE
Clare McNally (Kūrybos vadovė / McNally Unlimited)
GOOD BRAND PACKAGING IS NOT ONLY ABOUT PACKAGING
Gabija Platūkytė-Azarevičė (Dizaino vadovė / Great&Golden)
ESG IN VC INVESTING (FIRECHAT)
Arvydas Bložė (Partneris / Practica Capital)
WHY ARE BRANDS MORE VALUABLE THAN EVER? (PANEL DISCUSSION)
Aistė Jakimavičiūtė-Bikauskė (Partnerė & meno vadovė / Imagine)
Algirdas Orantas (Partneris & bendraįkūrėjas / Critical)
Rimantas Stanevičius (Kūrybos vadovas / Milk)
Mokykloje rinksimės 16:30, pradėsime 17:00. Po oficialios dalies lauks neformali diskusija mūsų jaukioje virtuvėlėje.
Intro diena atvira visiems gyvai arba internetu, tik nepamirškite užsiregistruoti.
Jei nuspręsite dalyvauti gyvai, turėkite omeny, kad auditorije tilps 50 pirmųjų užsiregistravusių.
Kitos naujienos
Train-to-hire įdarbinimo principas – ne naujiena sveikatos technologijų startuolio „Kilo Health“ strategijoje. Šis modelis leidžia potencialiems darbuotojams suteikti mokymus, po kurių geriausi mokiniai sulaukia pasiūlymo tęsti karjerą įmonėje. Artimiausias šešias savaites kūrybos strategines žinias bendradarbiaujant su reklamos ir rinkodaros mokykla „The Atomic Garden” kursuose tobulins 15 specialistų. „Kilo Health“ mokymų ir personalo ugdymo vadovė Aurelija […]
Kristina Mažeikytė, „Linas Agro“ rinkodaros ir komunikacijos direktorė, reklamos ir rinkodaros mokyklos „The Atomic Garden“ mokytoja, apgailestauja, kad Lietuvoje vis dar retas prekių ženklas šventiniu laikotarpiu ryžtasi kalbėti ne apie nuolaidas, o savo vertybines pozicijas. Be to, ji priduria, kad tai daryti reikėtų ne tik per Kalėdas, o visus metus – komerciniai ir vertybiniai tikslai […]
Mokytis iš svetimų klaidų – vis dar žymiai geriau nei iš savų. Sena tiesa išlieka aktuali ir marketingo srityje, todėl artėjant naujo atominio kurso apie praktinę rinkodarą startui, gruodžio 4 d. kviečiame į išplėstinę žinių bei patirčių sesiją. Jos metu plonas ribas tarp profesinių nesėkmių bei vertingų pamokų aptars solidi industrijos atstovų rinktinė. Cyber City […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė