Laisvos Lietuvos reklamos rinkimuose – Omnitel panteros triumfas
Ketvirtadienio vakarą rinkodaros strategų „Synthesis Consulting Group“ biure susirinkę industrijos atstovai rinko ikoniškiausius nepriklausomos Lietuvos reklamos kūrėjų darbus. Renginio, kurį pristatė reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden“, metu beveik du šimtai jo dalyvių vertino kelias dešimtis reklaminių TV klipų, sukurtų nuo devyniasdešimtų pradžios iki pat šių dienų.
Daugiausiai simpatijų pelnė 2003 metais agentūros „DDB Vilnius“ telekomunikacijų bendrovei „Omnitel“ sukurtas klipas, kurio pagrindinė veikėja – didmiesčio gatvėse puikiai besijaučianti juoda pantera.
Estetika ir garso takeliu savo laiku išsiskyręs darbas pralenkė antroje vietoje likusį nutrūktgalvišką mineralinio vandens „Vytautas“ klipą, režisieriaus Tado Vidmanto televizijos žiūrovams pristatytą 2014-iais.
Tuo tarpu trečiąją vietą užėmė „Švyturio“ alaus TV reklama, kurios idėją jau minėtos agentūros „DDB“ komanda įgyvendino 2004 m.
Šiuos ir kitus į pirmąją dešimtuką patekusius tautiečių darbus jau netrukus bus galima išvysti kino ekranuose. Vasario 27 d. juos pasieks „Visų laikų geriausios Kanų liūtų reklamos“. Jos sugrąžins į daugeliui nematytas video reklamos ištakas ir primins jau istorija tapusius darbus. Tokiu būdu Lietuvoje bus paminėtas artėjantis tarptautinio kūrybiškumo festivalio „Kanų liūtai“, kurio oficialiu atstovu šalyje yra „15min grupė“, 70-asis jubiliejus.
Kitos naujienos
Train-to-hire įdarbinimo principas – ne naujiena sveikatos technologijų startuolio „Kilo Health“ strategijoje. Šis modelis leidžia potencialiems darbuotojams suteikti mokymus, po kurių geriausi mokiniai sulaukia pasiūlymo tęsti karjerą įmonėje. Artimiausias šešias savaites kūrybos strategines žinias bendradarbiaujant su reklamos ir rinkodaros mokykla „The Atomic Garden” kursuose tobulins 15 specialistų. „Kilo Health“ mokymų ir personalo ugdymo vadovė Aurelija […]
Kristina Mažeikytė, „Linas Agro“ rinkodaros ir komunikacijos direktorė, reklamos ir rinkodaros mokyklos „The Atomic Garden“ mokytoja, apgailestauja, kad Lietuvoje vis dar retas prekių ženklas šventiniu laikotarpiu ryžtasi kalbėti ne apie nuolaidas, o savo vertybines pozicijas. Be to, ji priduria, kad tai daryti reikėtų ne tik per Kalėdas, o visus metus – komerciniai ir vertybiniai tikslai […]
Mokytis iš svetimų klaidų – vis dar žymiai geriau nei iš savų. Sena tiesa išlieka aktuali ir marketingo srityje, todėl artėjant naujo atominio kurso apie praktinę rinkodarą startui, gruodžio 4 d. kviečiame į išplėstinę žinių bei patirčių sesiją. Jos metu plonas ribas tarp profesinių nesėkmių bei vertingų pamokų aptars solidi industrijos atstovų rinktinė. Cyber City […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė