Lukas rekomenduoja: 5 knygos, kurias turėtų perskaityti kiekvienas produktų vadovas
Sena tiesa – kuo daugiau skaitysite, tuo daugiau žinosite. Mūsų kurso Product Management vadovas Lukas Jablonskas siūlo kelis naudingus skaitinius esamiems ir būsimiems produktų vadovams.
Rinkitės knygą ir užsitikrinkite vietą žinių sesijoje, kuri prasidės jau vasario 27 d. Kelios laisvos kėdės dar liko.
Marty Cagan – Inspired
„Būtina perskaityti visiems, besidomintiems produktų valdymu. Šią knygą netgi būtų galima vadinti PM Biblija.“
Eric Ries – Lean Startup
„Sužinokite, kaip absoliuti dauguma technologijų įmonių struktūrizuoja savo kasdienį darbą, kurdamos efektyvaus, kintančio dydžio ir tvaraus verslo augimo strategijas.“
Julie Zhuo – Making of a Manager
„Asmenine patirtimi paremtas autorės požiūris į tai, kaip iš naujoko tapti vadovu, į kurį visi lygiuojasi.“
Melissa Perri – Escaping the Build Trap
„Įmonės dažnai patenka į „kūrimo spąstus“, kai toliau tiekia funkcijas, nežengdamos žingsnio atgal, kad pažvelgtų į didesnį vaizdą ir pagrindinį tikslą.“
Nir Eyal – Hooked
„Sužinok, kodėl kai kurie produktai formuoja įprotį ir, regis, jų niekada negana, o kiti praranda vartotojus vos po kelių mėnesių.“
Kitos naujienos
Mokytis iš svetimų klaidų – vis dar žymiai geriau nei iš savų. Sena tiesa išlieka aktuali ir marketingo srityje, todėl artėjant naujo atominio kurso apie praktinę rinkodarą startui, gruodžio 4 d. kviečiame į išplėstinę žinių bei patirčių sesiją. Jos metu plonas ribas tarp profesinių nesėkmių bei vertingų pamokų aptars solidi industrijos atstovų rinktinė. Cyber City […]
Pasaulio rinka sparčiai kinta, todėl įvairiose srityse svarbu išlaikyti tempą. Ne išimtis ir reklamos sritis. Ji ir toliau sparčiai keičiasi dėl naujų technologijų ir platformų, leidžiančių reklamos specialistams diegti naujoves bei pritaikyti savo strategijas prie kintančių vartotojų poreikių. Artėjant „Geriausių Kanų liūtų reklamų“ renginiui, kuris vyks spalio 22 dieną kino salėse visoje Lietuvoje, kartu su […]
5 minutės „Skype“ ir atsakymai į tris klausimus – tiek prireikė, kad reklamos mokyklos idėja rimtai suintriguotų tuomet vienos kūrybinės agentūros partnerį Aivarą Šičkų. Mintis po kelių mėnesių virto kūnu, ir 2014-ųjų rudenį Vilniuje duris atvėrė pirmoji Baltijos šalyse reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden“, kuri per dešimtmetį paruošė daugiau nei 1000 reklamos ir […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė