Lukas rekomenduoja: 5 knygos, kurias turėtų perskaityti kiekvienas produktų vadovas
Sena tiesa – kuo daugiau skaitysite, tuo daugiau žinosite. Mūsų kurso Product Management vadovas Lukas Jablonskas siūlo kelis naudingus skaitinius esamiems ir būsimiems produktų vadovams.
Rinkitės knygą ir užsitikrinkite vietą žinių sesijoje, kuri prasidės jau vasario 27 d. Kelios laisvos kėdės dar liko.
Marty Cagan – Inspired
„Būtina perskaityti visiems, besidomintiems produktų valdymu. Šią knygą netgi būtų galima vadinti PM Biblija.“
Eric Ries – Lean Startup
„Sužinokite, kaip absoliuti dauguma technologijų įmonių struktūrizuoja savo kasdienį darbą, kurdamos efektyvaus, kintančio dydžio ir tvaraus verslo augimo strategijas.“
Julie Zhuo – Making of a Manager
„Asmenine patirtimi paremtas autorės požiūris į tai, kaip iš naujoko tapti vadovu, į kurį visi lygiuojasi.“
Melissa Perri – Escaping the Build Trap
„Įmonės dažnai patenka į „kūrimo spąstus“, kai toliau tiekia funkcijas, nežengdamos žingsnio atgal, kad pažvelgtų į didesnį vaizdą ir pagrindinį tikslą.“
Nir Eyal – Hooked
„Sužinok, kodėl kai kurie produktai formuoja įprotį ir, regis, jų niekada negana, o kiti praranda vartotojus vos po kelių mėnesių.“
Kitos naujienos
Train-to-hire įdarbinimo principas – ne naujiena sveikatos technologijų startuolio „Kilo Health“ strategijoje. Šis modelis leidžia potencialiems darbuotojams suteikti mokymus, po kurių geriausi mokiniai sulaukia pasiūlymo tęsti karjerą įmonėje. Artimiausias šešias savaites kūrybos strategines žinias bendradarbiaujant su reklamos ir rinkodaros mokykla „The Atomic Garden” kursuose tobulins 15 specialistų. „Kilo Health“ mokymų ir personalo ugdymo vadovė Aurelija […]
Kristina Mažeikytė, „Linas Agro“ rinkodaros ir komunikacijos direktorė, reklamos ir rinkodaros mokyklos „The Atomic Garden“ mokytoja, apgailestauja, kad Lietuvoje vis dar retas prekių ženklas šventiniu laikotarpiu ryžtasi kalbėti ne apie nuolaidas, o savo vertybines pozicijas. Be to, ji priduria, kad tai daryti reikėtų ne tik per Kalėdas, o visus metus – komerciniai ir vertybiniai tikslai […]
Mokytis iš svetimų klaidų – vis dar žymiai geriau nei iš savų. Sena tiesa išlieka aktuali ir marketingo srityje, todėl artėjant naujo atominio kurso apie praktinę rinkodarą startui, gruodžio 4 d. kviečiame į išplėstinę žinių bei patirčių sesiją. Jos metu plonas ribas tarp profesinių nesėkmių bei vertingų pamokų aptars solidi industrijos atstovų rinktinė. Cyber City […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė