Artūras Olšauskas
„Media House“ | Verslo plėtros vadovas
Artūras turi ilgametę patirtį rinkodaroje kuriant ir įgyvendinant prekių ženklų strategijas offline ir online.
Artūro karjera įsibėgėjo 2005 m. Jis redagavo žurnalą „Best Marketing“, prodiusavo ir organizavo rinkodaros pasiekimų konkursus „Password“, reklamos ir rinkodaros savaites „Wazzap“, interneto rinkodaros kongresą „Best Internet“. Buvo „Epica“ ir kitų reklamos festivalių žiuri nariu. Vienas interneto konferencijų „Blogin“ ir „Login“ įkūrėjų ir daugiamečių pranešėjų. 2011 m. su bendraminčiais įkūrė mobiliųjų programėlių agentūrą „Lemon Labs“, kuri 2015-aisiais tapo „Wahanda“ („Treatwell“) dalimi.
Nuo 2009 m. Artūras dirba žiniasklaidos planavimo agentūroje „Media House“ su didžiausiais jos klientais.
Artūras moko šiuose kursuose:
Creative Performance
Užpildyk trūkstamas žinias reklamos kūrybos ir analitikos procesuose, išmok susikalbėti su kūrybos ir skaičių komandomis bei įdarbink AI (dirbtinį intelektą) ir tapk plataus profilio darbuotoju.
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė