Creative Performance

Kūryba, duomenys ir AI. Creative Performance kursas ruošia rinkos profesionalus, kurie dėl geriausių rezultatų geba sujungti šių dienų rinkoje vienas nuo kito neatsiejamus elementus.  
Trukmė: 3 mėnesiai, 2x per savaitę, pirmadieniais ir trečiadieniais, 18–20 val
Pradžia: 2024-04-08
Vieta: Cyber City arba Online
Kalba: Anglų
Kaina: nuo 1750 EUR

Ką mokysies?

Tyrimai ir strategijos

AI įrankiai ir kūrybinės technikos

Art Direction ir Copywriting pagrindai

Duomenys ir analitika

Creative Performance taktikos

Kurso nauda ir struktūra

Pirmoje kurso dalyje mokysies tvarkingo reklamos kūrimo proceso taisykles. Mokytojai – senosios mokyklos vilkai, griežto fundamentalaus metodiško požiūrio šalininkai – praktikai iš agentūrų ar kliento pusės. Antroje dalyje taisykles laužysi, atrasdamas būdus, kaip tą patį rezultatą sukurti mažesnėmis pastangomis. Mokytojai – agresyvūs, lankstūs ir greiti Creative Performance komandų nariai iš startuolių.

Baigęs kursą, gebėsi pats išsitirti rinką, rasti įžvalgą, sukurti strategiją, kūrybinti, sudėlioti mediją, valdyti gamybą, paleisti komunikaciją, įvertinti progresą, optimizuoti veiksmus.

 

Ar man tinka šis kursas?

Creative Performance kursas skirtas tau, jeigu:

  • turi neįdomų produktą, kurį reikia kažkaip parduoti perpildytoje rinkoje;
  • reikia sudėlioti komunikaciją nuo nulio;
  • svarbu suvaldyti strategijos, kūrybos, gamybos, media ir optimizavimo procesą.
  • tavo komanda kartais nepadaro, todėl tenka pačiam galvoti įžvalgas, žinutes, scenarijus ar idėjas;
  • esi (nori tapti) žmogumi – orkestru;
  • nori įdarbinti dirbtinį intelektą (AI);
  • esi iš vadybos srities: projektų, prekių ženklo ar rinkodaros vadovas;
  • mokeisi savarankiškai, o dabar nori savo žinias susisteminti ir pritaikyti praktikoje.

FINANSAVIMAS

Dėmesio! Jei esi bedarbis, šiam kursui gali gauti Užimtumo tarnybos finansavimą:

– 100% kurso apmokėjimą;

– mokymo stipendiją 0,5 MMA arba 420 Eur per mėnesį. Kadangi kursas trunka tris mėnesius, stipendija siektų 1260 Eur;

– kitas paramos priemones.

Programos pavadinimas: Kūrybiškas efektyvumas
UŽT kodas: 223002632

Sužinok daugiau čia  →

Mokytojai

Patyrę reklamos ir duomenų specialistai, startuolių bendruomenė, su kuria ir sukurtas šis kursas, atstovai.

Artūras turi ilgametę patirtį rinkodaroje kuriant ir įgyvendinant prekių ženklų strategijas offline ir online.

Džiugas Skrupskelis

Creative Performance

„Kilo Health“ | Kūrybos vadovas

Kaip kuriamas „Family Guy“? Šis paprastas klausimas paskatino Džiugą Skrupskelį pasirinkti kūrybos kelią. Jau nuo 14 metų jis pradėjo savarankiškai mokytis grafikos dizaino paslapčių,...

Arnas yra vieno sėkmingiausių šalies startuolių „Vinted“ produkto vadovas, kurio arkliukai – monetizacija, strategija ir augimas.

Daiva Plauškaitė-Camacho Andrade

Creative Performance

„Ogilvy Vilnius“ | Strategijų ir tyrimų skyriaus vadovė

Daiva Plauškaitė-Camacho Andrade turi ilgametę patirtį rinkos tyrimų srityje. Prieš kelerius metus Daiva prisijungė prie „Ogilvy Vilnius“ Strategijų ir tyrimų skyriaus, kur teikia strategines...

Regimantas Urbanas

Creative Performance

„Surfshark“ | Rinkodaros vadovas

Lyderiaujančios skaitmeninio saugumo įmonės „Surfshark“, kuri per dvejus metus pateko tarp trijų didžiausių savo kategorijos produktų įmonių pasaulyje, rinkodaros vadovas, „Metų CMO‘22“ rinkimų laimėtojas....

Lukas dirba produkto vadovu „Vinted“, kur siekia suprasti, ką klientams reiškia puiki prekių siuntimo ir gavimo patirtis bei kaip ją sukurti. Šiam tikslui pasiekti...

Audrius Janulis

Creative Performance

„Google“ | Eksporto ir startuolių industrijos vadovas

Ilgametę patirtį tinklalapių kūrimo, skaitmeninės reklamos agentūrose ir skaitmeninės reklamos technologijų įmonėse sukaupęs Audrius dabar atstovauja „Google“ kaip eksporto ir startuolių industrijos vadovas Baltijos...

Psichologiją ir komunikacijos mokslus baigęs Rimantas yra turbūt daugiausia žilų plaukų turintis reklamos kūrėjas Lietuvoje. Jo vadovaujama „Milk“ nekart išrinkta Lietuvos metų agentūra, triskart...

Karjerą reklamos srityje Arnas pradėjo 2009-aisiais „Kanų liūtuose“. Nors tada festivalyje lankėsi kaip žurnalistas, visai netrukus Arnas nusprendė pasinerti į reklamos pasaulį. Jis pradėjo...

Jūratė Strolaitė

Creative Performance

„Kilo Health“ | Konversijų optimizavimo vadovė

Jūratė su skaitmenine rinkodara susipažino prieš daugiau nei 7 metus. Pažintis prasidėjo nuo socialinių tinklų puslapių valdymo, virusinio turinio kūrimo, reklamos pirkimo ir pardavimo...

Rimvydė Rimkūnaitė

Creative Performance

„Media House“ | Interneto skyriaus vadovė

Daugiau nei 8 metus Rimvydė dirba žiniasklaidos planavimo srityje. Pradėjusi savo karjerą nuo interneto kampanijų planavimo, šiuo metu ji vadovauja 18 žmonių komandai ir...

Justinas turi virš 10 metų tarptautinės patirties įvairiose marketingo strategijos, inovacijų, verslo vystymo ir skaitmeninės reklamos pozicijose Jungtinės Karalystės ir Lietuvos top agentūrose. Per...

Rapolas Vosylius

Workshopas: Kūryba su AI | Creative Performance

„A EYE - Image Synthesis Lab“ | AI operatorius

Laisvai samdomas vizualų kūrėjas su 15+ metų patirtimi reklamos srityje. Kartu su kolega Vyčiu jau kurį laiką plečia savo ir kitų akiratį aktyviai dalyvaudami...

Vytis Gruzdys

Workshopas: Kūryba su AI | Creative Performance

„A EYE - Image Synthesis Lab“ | AI operatorius

Laisvai samdomas vizualų kūrėjas su 15+ metų patirtimi reklamos srityje. Kartu su kolega Rapolu jau kurį laiką plečia savo ir kitų akiratį aktyviai dalyvaudami...

Mantas Mereckis

Creative Performance

„Media House“ | Performance reklamos komandos vadovas

Mantas yra agentūros „Media House“ performance reklamos komandos vadovas. „Douglas“ ,„Audimas“, „Telia“ , „LIDL“  – tai tik keletas žinomų prekių ženklų, su kuriais kasdien...

Darius – itin ryški industrijos figūra. 1998-ais metais kartu su partneriais įkūrė interneto sprendimų agentūrą „Gaumina“. Ji buvo rinkos lydere Lietuvoje 15 metų iš...

Atsiliepimai

Savo alumnais, kuriuos vadiname Atominiais iš didžiosios A, didžiuojamės ne mažiau nei mokytojais. Nesvarbu, į mūsų mokyklą jie atėjo pasisemti daugiau žinių ar pradėti naujo karjeros etapo, dabar jie yra aukščiausio lygio profesionalai, taip pat geriausia mūsų vizitinė kortelė. Skaityk atsiliepimus ir sužinok daugiau apie dominantį kursą iš pirmų lūpų.

Trukmė: 3 mėnesiai, 2x per savaitę, pirmadieniais ir trečiadieniais, 18–20 val
Pradžia: 2024-04-08
Vieta: Cyber City arba Online
Kalba: Anglų
Kaina: nuo 1750 EUR

Panašūs kursai

Skaitmeninė komunikacija

2024-04-09

Sukurk savo prekės ženklui skaitmeninės komunikacijos strategiją, kuri išsiskiria iš kitų ir atneša realius rezultatus.

Online

Reklamos kūryba

2024 RUDUO

Išmok kelti teisingus klausimus, priimti drąsius sprendimus ir kurti reklamą, pavergiančią apdovanojimų komisijas ir vartotojų širdis.

Waiting list
Išsirink sau tinkamiausią kursą Išsirink sau tinkamiausią kursą Išsirink sau tinkamiausią kursą
Išsirink sau tinkamiausią kursą Išsirink sau tinkamiausią kursą Išsirink sau tinkamiausią kursą
Tapk atominiu

Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.

Nori pasitarti?
Laukiame tavo laiško ar skambučio.
Adresas

Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)

Telefonas +370 666 11233
El. paštas info@atomicgarden.lt
Aivaras

Mokyklos vadovas

aivaras@atomicgarden.lt
Sandra

Bendruomenės lyderė

sandra@atomicgarden.lt
Svarbiausios naujienos, informacija apie artėjančius kursus, mokytojų bei Atominių įžvalgos ir įspūdžiai – tiesiai į tavo pašto dėžutę.