Creative Performance

2022 m. rugsėjo 20 d.

Pastebėjome, kad rinkoje yra duomenų žmonės, kurie vengia kūrybos, ir yra kūrybos žmonės, kurie vengia duomenų, o šiuo metu įmonėms labiausiai trūksta specialistų, kurie sugeba tai apjungti ir nešti rezultatus.

Sukurtas kartu su startuolių bendruomene, naujas Creative Performance kursas ruoš pačius geidžiamiausius profesionalus, kurie gebės pritaikyti analitines ir kūrybines žinias.

Šis kursas – kaip tik tau, jeigu:

– esi iš kūrybos (copywriteris (-ė), dizaineris, art director’ius (-ė)), duomenų (tradicinės media / Facebook / Google planuotojas(-a)) arba vadybos pusės (projektų, prekės ženklo ar rinkodaros vadovas(-ė));

– mokeisi savarankiškai, o dabar nori savo kūrybos / performance žinias susisteminti ir pritaikyti praktikoje.

Po kurso:

– identifikuosi ir užpildysi trūkstamas žinias reklamos kūrybos ir analitikos procesuose;

– tapsi specialistu (-e), kuris padės susikalbėti kūrybos ir skaičių komandoms; galėsi atsakyti kada ir kaip reikia Brand, o kada Performance;

– sustiprinsi savo karjeros pozicijas ir rinksies dirbti Lietuvoje arba užsienyje;

– tave medžios kaip Creative, Digital Creative, New Media Creative, Product Lead, Brand Manager, Account Manager, Chief Revenue Officer ar Head of Growth.

INFORMACIJA

  • PRADŽIA
    2022 m. rugsėjo 20 d.
  • TRUKMĖ
    3 mėnesiai, 67 valandos, 2 kartai per savaitę, po 2-3 valandas vakare.
  • KAINA
    Early Birds 1990€,
    nuo 2022 liepos 21 - 2290€,
    ATOMINIAMS -10%.
  • REGISTRACIJOS MOKESTIS
    200€ (įeina į kainą)
  • LOKACIJA
    The Atomic Garden / Online
  • Kalba
    Anglų
  • ĮSIGYK
    JEIGU NORI PIRKTI IŠ KARTO
  • REGISTRUOKIS
    JEIGU TURI KLAUSIMŲ ARBA NORI MOKĖTI DALIMIS
ĮSIGYK
REGISTRUOKIS

Mokytojai

Artūras Olšauskas
Verslo vystymo vadovas
Media House

Artūras turi 17 metų patirtį rinkodaroje kuriant ir įgyvendinant prekės ženklų strategijas offline ir online.

Artūro karjera įsibegėjo 2005 metais kai redagavo žurnalą „Best Marketing“, prodiusavo ir įgyvendino rinkodaros pasiekimų konkursus “Password”, reklamos ir rinkodaros savaites “Wazzap”, interneto rinkodaros kongresą “Best Internet”. Dalyvavo EPICA ir kitų reklamos festivalių žiuri. Vienas iš įkūrėjų ir daugiamečių pranešėjų interneto / tinklaraščių konferencijose “Blogin” ir “Login”. 2011 metais kartu su bendraminčiais jis įkūrė mobiliųjų programėlių agentūrą „Lemon Labs“, kuri 2015 m. tapo „Wahanda“ („Treatwell“) dalimi.

Nuo 2009 metų Artūras dirba žiniasklaidos planavimo agentūroje „Media House“ su klientais: Lidl, Royal Unibrew (Kalnapilis, Pepsi), Panorama, Toyota/Lexus, Wrigley/Mars, Bacardi, Martini, Swedbank, Pfizer, Audimas, Douglas ir kt.

Džiugas Skrupskelis
CCO
Kilo Health

Kaip kuriamas “Family Guy”?

Šis paprastas klausimas paskatino  Džiugą Skrupskelį (Kilo Health Chief Creative Officer) pasirinkti kūrybos kelią.
Jau nuo keturiolikos metų Džiugas  pradėjo domėtis bei savarankiškai mokytis grafikos dizaino paslapčių, o vėliau ir freelance’int.

Dvidešimt vienerių įstojo į Atomic Garden Reklamos kūrybos kursą. Juos pabaigęs, išvažiavo į Amsterdamą dirbti su tokiais brand’ais kaip Tommy Hilfiger, Carlsberg. Šiandien Kilo Health žinomas kaip vienas greičiausiai augančių startuolių, o Džiugas – vienas iš šešių įmonės pradininkų, subūręs keturiasdešimties talentingų žmonių komandą. Šiuo metu dirba su performance advertising,  pasaulinėje rinkoje.

Arnas Levickas
Product Manager
Vinted

Arnas yra vieno sėkmingiausių šalies startuolių “Vinted” produkto vadovas, kurio arkliukas – monetizacija, strategija ir augimas.

Daiva Plauškaitė-Camacho Andrade
Head of Strategy & Research
Ogilvy

Daiva Plauškaitė-Camacho Andrade turi 16 metų patirtį rinkos tyrimų srityje (TNS, Kantar, SIC). Prieš du metus Daiva prisijungė prie Ogilvy Vilnius Strategijų ir tyrimų skyriaus, kur teikia strategines įžvalgas apie prekės ženklų pozicionavimą bei jų komunikaciją. 

 

Regimantas Urbanas
CMO
Surfshark

Lyderiaujančios  skaitmeninio saugumo įmonės “Surfshark”, kuri per 2 metus pateko tarp TOP 3 didžiausių savo kategorijos produktų Pasaulyje, rinkodaros vadovas. 

Praeityje – buvęs ilgametis “Google” Baltijos šalių rinkodaros vadovas bei “Trafi” rinkodaros vadovas. 

Startuolių akseleratorių mentorius, pranešėjas.

Lukas Jablonskas
Product manager
Vinted

Tyrinėja pasaulį norėdamas suprasti jo UI ir sukurti geresnį UX likusiems 7,8 milijardams vartotojų.

Audrius Janulis
Industry Manager, Export & Startups
Google

10+ metų patirtį sukaupęs tinklapių kūrimo, skaitmeninės reklamos agentūrose bei skaitmeninės reklamos technologijų įmonėse, dabar Audrius atstovauja “Google” kaip eksporto ir startuolių industrijos vadovas Baltijos šalims ir dirba kartu su ambicingiausiomis jaunomis įmonėmis iš Baltijos šalių, padėdamas joms skaitmeninės reklamos pagalba auginti pardavimus, įžengti į naujas rinkas ir smūgiuoti virš savo svorio kategorijos pasauliniu mastu.

Rimantas Stanevičius
Įkūrėjas, kūrybos vadovas
Milk

Baigęs psichologiją ir komunikacijos mokslus, Rimantas yra turbūt daugiausiai žilų plaukų turintis reklamos kūrėjas Lietuvoje. Jo vadovaujama agentūra „Milk“ septynis kartus išrinkta Lietuvos metų agentūra, triskart iš eilės – geriausia Baltijos šalių agentūra, o pats Rimantas buvo užkopęs į pasaulinio Lürzer’s Archive kūrybininkų reitingo viršūnę. Art Directors Club festivalio kuratorius ir Berlin School of Creative Leadership absolventas. Laisvalaikiu jis mikčioja nuo scenos konferencijose, trina tarptautinių festivalių žiuri kėdes, pamokslauja rinkodaristams KOG institute ir verčia Atomic Garden kūrybininkus anksti keltis.

George Kapernaros
Conversion Content Lead
Kilo Health

E-komercijos ekspertas (georgekapernaros.com) ir buvęs divbrands.io rinkodaros direktorius. George dalyvavo daugiau nei 200 e-komercijos produktų sukūrime ir pristatyme. Jo agentūra padeda optimizuoti e-komercijos prekės ženklus, jų reklamą bei retention rinkodarą.

Audrius Lučiūnas
Serijinis antrepreneris

Internete nuo tada, kai jo greitis dar buvo matuojamas kilobitais. Kai Google’o dar nebuvo, o Amazon tik kūrėsi, pirmąją savo sukurtą kompiuterinę programą pardavė per laikraštį. Būdamas paaugliu žavėjosi menu ir už savo darbus pelnė apdovanojimus tarptautinėse meno parodose, tačiau vėliau visiškai sulindo į kompiuterį ir ėmė įsilaužinėti į IT sistemas. Prieš 16 metų pasinėrė į offline prekybos, el. komercijos, fintech ir kitokius verslus. Šiuo metu gyvena 4 metrai žemiau jūros lygio. Išpažįstamas tikėjimas: duomenys.

Paulius Grežėnas
Commercial Director
Adform

Programatinių kampanijų strategijų specialistas pranešime apžvelgs duomenų svarbą:

-Kaip duomenys padeda nuspręsti patraukliausią spalvą.

-Duomenų įtaka kūrybos procese. Ryšys tarp analitikos ir dizaino.

-Kūryba. Duomenys. Pardavimai. Kaip vienas padeda kitam.

Antonio Bechtle
Partneris / Kūrybos vadovas
BM Boutique

Antonio, Reklamos kūrybos kurso vadovas, pirmuosius žingsnius reklamos srityje žengė dirbdamas tekstų kūrėju agentūroje „Leo Burnett Lima“, vėliau tęsė karjerą dirbdamas „JWT“ Peru padalinyje.

Persikėlęs į Lietuvą, dirbo „Not Perfect Y&R Vilnius“, vėliau – net septynerius metus – „Milk“, daugiausia apdovanojimų sukaupusioje agentūroje Baltijos šalyse.

Šiuo metu Antonio dirba su tarptautiniais klientais kaip laisvai samdomas kūrybos vadovas bei tekstų kūrėjas ir, žinoma, dalijasi savo patirtimi su The Atomic Garden studentais.

Clare McNally
Prekės ženklo strategė, copywriterė
McNally Unlimited, DK

“How to create a GOOD brand” kurso vadovė Clare McNally dirba su daugeliu talentingų kūrybininkų, kurdama linksmas, lanksčias ir ilgalaikes prekės ženklo platformas.

Anksčiau Clare buvo Kopenhagos „Konstellation & Republica“ kūrybos vadovė ir copywriter’ė įvairiose tarptautinėse reklamos agentūrose kaip TBWA Hunt Lascaris Johannesburg ar 180 Amsterdam bei koordinavo 5 savaičių trukmės Brand Creation kursą, kurį dėstė Kūrybinės komunikacijos departamente Danijos Medijų ir Žurnalistikos mokykloje (DMJX). Ji ne kartą pelnė tarptautinį pripažinimą Kanuose, D&AD, The One Show, Archive, Shots ir t.t. O, taip pat, buvo Kanų (2017 m.), Eurobest (2016 m.) ir Balticbest Awards (2017 m.) žiuri narė.

Arnas Aukštikalnis
Kūrybos vadovas
Sons & Daughters

Savo karjerą reklamos srityje Arnas pradėjo 2009-ųjų Kanų Liūtuose. Nors tada festivalyje lankėsi kaip žurnalistas, visai netrukus Arnas nusprendė pasinerti į reklamos pasaulį. Jis pradėjo kaip kūrybininkas agentūroje „Gaumina“ ir tęsė kaip meno vadovas agentūroje „Milk“, o dabar dirba „DDB Vilnius“ kūrybos vadovu.

Arno sprendimas apversti savo karjerą aukštyn kojomis 2009-aisiais tikrai pasiteisino, nes dabar jo kolekcijoje – ne tik daugybė „Adrenalino“ apdovanojimų, bet ir tokios didžiulės kampanijos kaip prekės ženklo „Telia“ įvedimas į rinką.

ĮSIGYK
REGISTRUOKIS