Paaiškėjo, kas atstovaus Lietuvai tarptautiniame Jaunųjų liūtų konkurse Kanuose
Šeštadienį paaiškėjo, kas laimėjo „15min Grupė“ bei reklamos ir kūrybiškumo mokyklos „The Atomic Garden“ šiemet organizuotą „Jaunųjų liūtų“ nacionalinio konkurso pirmąją vietą. Laimėtojų duetas – Ignas Vėželis dirbantis prekės ženklo kūrimo agentūroje „Andstudio“ ir Mantas Lukoševičius – birželio mėnesį atstovaus Lietuvai ir varžysis tarptautiniame „Jaunųjų liūtų“ konkurse, kuris yra dalis tarptautinio kūrybiškumo festivalio „Kanų liūtai“.
Norą dalyvauti nacionalinėje „Jaunųjų liūtų” atrankoje pareiškė 17 porų. Balandžio 18 d. susirinkę „Solo society“ erdvėje į kūrybinę konkurso sesiją jaunieji reklamos atstovai išgirdo konkurso temą ir užduotį – edukuoti visuomenę apie miškų ir jų išsaugojimo svarbą bei priminti apie kiekvieno iš mūsų pareigą saugoti miškus.
Jaunieji kūrybininkai per parą laiko komisijai turėjo pateikti kūrybinę idėją bei jos išpildymo sprendimus. Viso konkurso metu su dalyviais savo patirtimi ir žiniomis dalijosi šios srities profesionalai – reklamos ir kūrybiškumo mokyklos „The Atomic Garden“ mokytojai Rimantas Stanevičius, Gabrielius Jucevičius, Renata Šarkauskaitė, Giedrė Ona Šileikytė bei Marius Poškus.
Įveikę 16 kitų komandų Igno ir Manto kūrybinis duetas pasiūlė įtaigią kampanijos idėją „Nesikišk. Bet pažiūrėti gali“. Pagrindinę siūlomos kampanijos idėją padiktavo įžvalga, kad žmogui nereikėtų kištis į miško ir jo ekosistemos gyvavimą, tačiau pasitelkiant skaitmenines technologijas galima miško procesus stebėti, taip aktualizuojant miško išsaugojimo svarbą. Nugalėtojų dueto mentorė – agentūros „autoriai“ įkūrėja ir kūrybos vadovė Giedrė Ona Šileikytė. Dalyvių darbus vertino ir laimėtojus išrinko kompetentinga komisija: „Sengirės fondas“ vadovė Rimantė Paulauskaitė-Digaitienė, „15min“ prekės ženklo vadovė Ieva Šakinė – Valevičė, agentūros „Truth“ kūrybos vadovas Marius Mozuraitis, reklamos strategas Vaidotas Valantiejus, „Atomic garden“ mokytojas Mantas Velykis.
Komisija vieningai tikino, kad birželį tarptautiniame lygmenyje pasirodysianti pora konkurso temą – miškus ir jų išsaugojimą ateičiai – atskleidė originaliai bei pilnai išpildė pateiktą užduotį, kartu pasiūlė stiprų vizualinį išpildymą bei sprendimus šios kampanijos plėtrai bei ilgaamžiškumui.
Tarptautinis „Jaunųjų liūtų“ konkursas Kanuose vyks birželio mėnesį pagrindinio „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalio metu. Čia su dešimtis kitų komandų iš viso pasaulio ir varžysis Lietuvai atstovausiantis duetas – Ignas Vėželis bei Mantas Lukoševičius.
Kitos naujienos
Train-to-hire įdarbinimo principas – ne naujiena sveikatos technologijų startuolio „Kilo Health“ strategijoje. Šis modelis leidžia potencialiems darbuotojams suteikti mokymus, po kurių geriausi mokiniai sulaukia pasiūlymo tęsti karjerą įmonėje. Artimiausias šešias savaites kūrybos strategines žinias bendradarbiaujant su reklamos ir rinkodaros mokykla „The Atomic Garden” kursuose tobulins 15 specialistų. „Kilo Health“ mokymų ir personalo ugdymo vadovė Aurelija […]
Kristina Mažeikytė, „Linas Agro“ rinkodaros ir komunikacijos direktorė, reklamos ir rinkodaros mokyklos „The Atomic Garden“ mokytoja, apgailestauja, kad Lietuvoje vis dar retas prekių ženklas šventiniu laikotarpiu ryžtasi kalbėti ne apie nuolaidas, o savo vertybines pozicijas. Be to, ji priduria, kad tai daryti reikėtų ne tik per Kalėdas, o visus metus – komerciniai ir vertybiniai tikslai […]
Mokytis iš svetimų klaidų – vis dar žymiai geriau nei iš savų. Sena tiesa išlieka aktuali ir marketingo srityje, todėl artėjant naujo atominio kurso apie praktinę rinkodarą startui, gruodžio 4 d. kviečiame į išplėstinę žinių bei patirčių sesiją. Jos metu plonas ribas tarp profesinių nesėkmių bei vertingų pamokų aptars solidi industrijos atstovų rinktinė. Cyber City […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė