Praktinė rinkodara: kai(p) nesėkmės tampa pamokomis
Mokytis iš svetimų klaidų – vis dar žymiai geriau nei iš savų. Sena tiesa išlieka aktuali ir marketingo srityje, todėl artėjant naujo atominio kurso apie praktinę rinkodarą startui, gruodžio 4 d. kviečiame į išplėstinę žinių bei patirčių sesiją. Jos metu plonas ribas tarp profesinių nesėkmių bei vertingų pamokų aptars solidi industrijos atstovų rinktinė.
Cyber City auditorijos durys (vietų skaičius ribotas) ir online transliacija atviros visiems, tačiau dalyviams būtina registracija.
Renginio pradžia 15:00, tad prašome nevėluoti. Po pranešimų ir diskusijų lauks jų neformalus aptarimas bare „Sparta“.
Programa:
KAIP NEBŪTI PUSPROČIU REKLAMOJE IR RINKODAROJE
Rimantas Stanevičius (Kūrybos direktorius / Milk)
10 SITUACIJŲ, KURIOSE VERSLO STRATEGIJA NESUSIŠNEKA SU RINKODARA
Gailė Andriuškevičiūtė (Partnerė ir strategė / Synthesis)
NUO CMO IKI CEO: KĄ TURI ŽINOTI KIEKVIENAS VADOVAS? (diskusija)
Gabrielė Burbienė (Partnerė ir rinkodaros vadovė / 15min grupė)
Simonas Bartkus (Generalinis direktorius / Lietuvos oro uostai)
Tomas Burovas (CEO / Cgates)
BLOGA REKLAMINĖ KAMPANIJA
Domantas Gailius (Partneris ir verslo plėtros vadovas / Inspired UM)
PROBLEMA KAIP GALIMYBĖ
Tomas Bartnininkas (Reklamos strategas / Truth.)
RINKODAROS FAIL‘AI: PASEKMĖS IR PAMOKOS (diskusija)
Kristina Mažeikytė (Rinkodaros ir komunikacijos direktorė / Linas Agro)
Ąžuolas Zubkonis (Pardavimų valdymo ir rinkodaros departamento direktorius / Swedbank)
Jurgita Balčiūnienė (Partnerė ir marketingo vadovė / Marketers)
Renginį moderuos komunikacijos ekspertė Laura Dabulytė (Partnerė / Comms on Duty).
Kitos naujienos
Pasaulio rinka sparčiai kinta, todėl įvairiose srityse svarbu išlaikyti tempą. Ne išimtis ir reklamos sritis. Ji ir toliau sparčiai keičiasi dėl naujų technologijų ir platformų, leidžiančių reklamos specialistams diegti naujoves bei pritaikyti savo strategijas prie kintančių vartotojų poreikių. Artėjant „Geriausių Kanų liūtų reklamų“ renginiui, kuris vyks spalio 22 dieną kino salėse visoje Lietuvoje, kartu su […]
5 minutės „Skype“ ir atsakymai į tris klausimus – tiek prireikė, kad reklamos mokyklos idėja rimtai suintriguotų tuomet vienos kūrybinės agentūros partnerį Aivarą Šičkų. Mintis po kelių mėnesių virto kūnu, ir 2014-ųjų rudenį Vilniuje duris atvėrė pirmoji Baltijos šalyse reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden“, kuri per dešimtmetį paruošė daugiau nei 1000 reklamos ir […]
Brangūs Atominiai, Šie metai „The Atomic Garden“ yra ypatingi – švenčiame dešimtmetį. 2014-ais veiklą pradėjome kaip reklamos ir kūrybiškumo mokykla, didžiausią dėmesį skirianti būtent reklamos kūrybininkų ugdymui. Per šį laiką mūsų reklamos kūrybos kursą, nuo kurios viskas ir prasidėjo, baigė beveik 200 mokinių – nemaža jų dalis šiandien sėkmingai darbuojasi didžiosiose šalies agentūrose ir pelno […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė