Praktinė rinkodara: kai(p) nesėkmės tampa pamokomis
Mokytis iš svetimų klaidų – vis dar žymiai geriau nei iš savų. Sena tiesa išlieka aktuali ir marketingo srityje, todėl artėjant naujo atominio kurso apie praktinę rinkodarą startui, gruodžio 4 d. kviečiame į išplėstinę žinių bei patirčių sesiją. Jos metu plonas ribas tarp profesinių nesėkmių bei vertingų pamokų aptars solidi industrijos atstovų rinktinė.
Cyber City auditorijos durys (vietų skaičius ribotas) ir online transliacija atviros visiems, tačiau dalyviams būtina registracija.
Renginio pradžia 15:00, tad prašome nevėluoti. Po pranešimų ir diskusijų lauks jų neformalus aptarimas bare „Sparta“.
Programa:
KAIP NEBŪTI PUSPROČIU REKLAMOJE IR RINKODAROJE
Rimantas Stanevičius (Kūrybos direktorius / Milk)
10 SITUACIJŲ, KURIOSE VERSLO STRATEGIJA NESUSIŠNEKA SU RINKODARA
Gailė Andriuškevičiūtė (Partnerė ir strategė / Synthesis)
NUO CMO IKI CEO: KĄ TURI ŽINOTI KIEKVIENAS VADOVAS? (diskusija)
Gabrielė Burbienė (Partnerė ir rinkodaros vadovė / 15min grupė)
Simonas Bartkus (Generalinis direktorius / Lietuvos oro uostai)
Tomas Burovas (CEO / Cgates)
BLOGA REKLAMINĖ KAMPANIJA
Domantas Gailius (Partneris ir verslo plėtros vadovas / Inspired UM)
PROBLEMA KAIP GALIMYBĖ
Tomas Bartnininkas (Reklamos strategas / Truth.)
RINKODAROS FAIL‘AI: PASEKMĖS IR PAMOKOS (diskusija)
Kristina Mažeikytė (Rinkodaros ir komunikacijos direktorė / Linas Agro)
Ąžuolas Zubkonis (Pardavimų valdymo ir rinkodaros departamento direktorius / Swedbank)
Jurgita Balčiūnienė (Partnerė ir marketingo vadovė / Marketers)
Renginį moderuos komunikacijos ekspertė Laura Dabulytė (Partnerė / Comms on Duty).
Kitos naujienos
Balandžio 12 d. paaiškėjo, kas birželio mėnesį atstovaus Lietuvai ir varžysis tarptautiniame „Jaunųjų liūtų“ konkurse. Konkursas yra tarptautinio kūrybiškumo festivalio „Kanų liūtai“ dalis. Sveikiname laimėtojų duetą – Viktoriją Kazlauskaitę ir Evą Cesiulevičiūtę išplėšus pergalę bei pasiūlius geriausią komunikacijos problemos sprendimą „Lietuvos Šaulių sąjungai“. Merginų duetas įveikė kitas 13 dalyvavusių komandų pasiūlydamos įtaigią kampanijos idėją […]
Balandžio 10 d. startavo „Jaunųjų liūtų“ konkursas, kuriame varžosi kūrybiškiausi Lietuvos reklamos talentai. Šiemet norą dalyvauti „15min grupės“ ir reklamos bei kūrybiškumo mokyklos „The Atomic Garden“ organizuojamame konkurse pareiškė 14 porų. Balandžio 10 d. susirinkę „Solo society“ erdvėje jaunieji reklamos atstovai išgirdo šių metų konkurso temą ir užduotį, kuri šiemet susijusi su Lietuvos Šaulių sąjungos […]
Socialinės reklamos konkursas „Jaunieji liūtai“ – tai 3 dienų intensyvus kūrybinis maratonas, kuriame su jaunaisiais kūrybininkais ir patyrusiais mentoriais ieškome reklamos idėjų, galinčių išspręsti visuomenei aktualią problemą, kurti tvaresnį pasaulį. Registracija į 2025 04 10-12 konkursą „Jaunieji liūtai“ atidaryta! Lietuvoje jau ne pirmus metus organizuojamas konkursas jauniesiems reklamos talentams „Jaunieji liūtai“ yra rengiamas „15min group“ kartu su mumis – reklamos […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė