The Atomic Garden alumnai gavo Kanų liūtą, bet nosies neužrietė: vis primename sau, kad per reklamą žmonės eina į tualetą
Marcosas Martinezas Lopezas ir Rubenas Sanchezas buvo vos pradedantys savo karjerą reklamos industrijoje, kai jiems pavyko daugiau nei šimto metų istoriją skaičiuojantį banką įtikinti savo idėja sukurti trumpametražį filmą ir jį lydinčią kampaniją, kvestionuojančią pinigų vertę. Tuo metu, kai ant bangos buvo distopiniai serialai kaip „Juodasis veidrodis“, pasakojimas apie pasaulį, kuriame valiuta tampa jūsų prisiminimai, taip pat laimėjo žiūrovų dėmesį, o jo autoriams atnešė karjerą pakeitusį Grand Prix apdovanojimą „Kanų liūtuose“. Tačiau net ir prestižiškiausiu apdovanojimu įvertinti reklamos kūrėjai nesusireikšmina ir siūlo to nedaryti kitiems.
„Visada primename sau, kad kai rodoma reclama, daugelis žmonių naudojasi proga nueiti į tualetą“, – juokėsi jie išskirtiniame interviu M360 dalindamiesi savo požiūriu į reklamos kūrimą ir patarimais dirbantiems šioje srityje.
Interviu su Atominiais iš Madrido skaitykite Delfi.lt.
Kitos naujienos
„Kanų liūtai“ – tai didžiausias pasaulyje reklamos ir komunikacijos specialistams skirtas renginys, kasmet į Prancūziją sutraukiantis keliolika tūkstančių dalyvių iš viso pasaulio. Ne vienerius metus Lietuvoje rengiamame „Jaunųjų liūtų“ konkurse dėl galimybės atstovauti šaliai prestižiniame festivalyje susirungia jaunieji reklamos talentai. Ar verta dalyvauti? Geriausiai į klausimą atsakyti gali pernai nacionalinėje atrankoje, kurią „15min grupė“ organizuoja […]
Jaunieji reklamos kūrėjai šiais metais vėl turės galimybę parodyti savo kūrybiškumą ir susigrumti dėl galimybės atstovauti Lietuvai konkurse „Jaunieji liūtai“, vykstančiame „Kanų liūtų“ festivalio metu. „Kanų liūtai“ – tai didžiausias pasaulyje reklamos ir komunikacijos specialistams skirtas renginys, kasmet į Prancūziją sutraukiantis keliolika tūkstančių dalyvių iš viso pasaulio. Nacionalinio konkurso atrankos etapas, kurį organizuoja „15min grupė“ […]
Mokytojų kambaryje turime išties atominį papildymą. Creative Performance kursui nuo šiol vadovaus enterpreneris Darius Bagdžiūnas. Darius – itin ryški industrijos figūra. 1998-ais metais kartu su partneriais įkūrė interneto sprendimų agentūrą „Gaumina“. Ji buvo rinkos lydere Lietuvoje 15 metų iš eilės, per šį laiką įgyvendino daugiau nei 5000 skaitmeninių projektų. Klientų sąraše – „Microsoft“, „MTV“ „Guinness“, „Heineken“, […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Bendruomenės lyderė
Paulius
Komunikacijos vadovas