The Atomic Garden Vilnius ir startuolių bendruomenė pristato kursą produktų vadovams
Reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden Vilnius“ tęsia bendradarbiavimą su šalies startuolių bendruomene. Šių metų pradžioje sudarytas kursas „Creative Performance“ kvietė vardan geriausių rezultatų sujungti kūrybą ir duomenų analitiką, o 2023-ųjų kovą startuos dviejų mėnesių trukmės mokymų programa produktų vadovams.
„Nuolat ieškome būdų, kaip ugdyti geidžiamiausius rinkodaros specialistus ir suteikti jiems žinių, kurių negali pasiūlyti aukštosios mokyklos. Kursų programos kuriamos pagal rinkos poreikius, o partnerystė su vienaragiais leidžia tai daryti atsižvelgus į pačias naujausias tendencijas“, – teigė „The Atomic Garden Vilnius“ direktorius Aivaras Šičkus.
Produktų valdymo kursas suteiks teorines žinias ir padės jas pritaikyti praktiškai. Mokiniai vertins esamus produktus, kurs funkcinius sprendimus, testuos dizainus ir nuolat visa tai tobulins. Kursą baigę išsineš ne tik diplomą, bet ir portfolio. Šis pasitarnaus kaip vertingas įgūdžių paketas ieškantiems naujų karjeros galimybių.
„Produkto vadovo darbas – tai dizaino, analitikos, verslumo, IT bei aibės kitų ingredientų kokteilis. Nors ši profesija vis labiau populiarėja, tik saujelė universitetų teikia šį išsilavinimą. Mokydamiesi iš Silicio slėnio kompanijų bei kurso mokytojų kasdien taikomų gerųjų praktikų, lavinsime produktinį mąstymą. Tai padės suprasti, kaip skirtingos kompanijos tobulino savo produktus, kodėl pridėjo tam tikrus funkcionalumus, kaip interpretuoti „Twitter Blue“ fenomeną ir, galiausiai, kaip patiems kurti produktus, galinčius efektyviausiai patenkinti vartotojų poreikius“, – tikino vienas iš kurso vadovų, „Vinted“ produkto vadovas Lukas Jablonskas.
Kartu su juo kurso programą sudarė „Vinted“ produkto direktorė Dominyka Ragauskaitė. Pamokų metu žiniomis taip pat dalinsis „Transfer Go“ produkto direktorius Justas Petronis, „Nord Security“ produkto plėtros vadovas Gediminas Brencius, „Kilo Health“ skaitmeninių produktų skyriaus vadovas Regis Armelas Assemanas, „Trafi“ produkto dizaineris Rytis Runkevičius ir kiti Lietuvos startuolių bendruomenės nariai.
Susipažinti su kai kuriais mokytojais bei išklausyti jų pranešimus apie tai, kuo kasdien gyvena produktų vadovai, bus galima gruodžio 7 d. mokykloje vyksiančios info dienos metu. Ji atvira visiems norintiems.
2014-ais duris atvėrusi reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden Vilnius“ artėjantį pavasario semestrą pasiūlys dar tris kursų programas. Jos bus skirtos tvarių prekių ženklų kūrėjams ir vadovams, bei skaitmeninės komunikacijos specialistams.
Kitos naujienos
Train-to-hire įdarbinimo principas – ne naujiena sveikatos technologijų startuolio „Kilo Health“ strategijoje. Šis modelis leidžia potencialiems darbuotojams suteikti mokymus, po kurių geriausi mokiniai sulaukia pasiūlymo tęsti karjerą įmonėje. Artimiausias šešias savaites kūrybos strategines žinias bendradarbiaujant su reklamos ir rinkodaros mokykla „The Atomic Garden” kursuose tobulins 15 specialistų. „Kilo Health“ mokymų ir personalo ugdymo vadovė Aurelija […]
Kristina Mažeikytė, „Linas Agro“ rinkodaros ir komunikacijos direktorė, reklamos ir rinkodaros mokyklos „The Atomic Garden“ mokytoja, apgailestauja, kad Lietuvoje vis dar retas prekių ženklas šventiniu laikotarpiu ryžtasi kalbėti ne apie nuolaidas, o savo vertybines pozicijas. Be to, ji priduria, kad tai daryti reikėtų ne tik per Kalėdas, o visus metus – komerciniai ir vertybiniai tikslai […]
Mokytis iš svetimų klaidų – vis dar žymiai geriau nei iš savų. Sena tiesa išlieka aktuali ir marketingo srityje, todėl artėjant naujo atominio kurso apie praktinę rinkodarą startui, gruodžio 4 d. kviečiame į išplėstinę žinių bei patirčių sesiją. Jos metu plonas ribas tarp profesinių nesėkmių bei vertingų pamokų aptars solidi industrijos atstovų rinktinė. Cyber City […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė