Tomas Bartninkas apie Rusijoje nuspręstus keisti žymius prekių ženklus savais: ji lyg nauja SSRS versija
Nežinia verkti ar juoktis, kai Rusijai rimtai aiškina, kuo pakeis gaminius ir įmones, kurių neteko dėl Vakarų įvestų sankcijų. Didžiausia intriga – kaip atrodys rusiškas „Moskvičius“, kurį žadama gaminti iš Rusijos pasitraukusios Prancūzijos milžinės „Renault“ įmonėje.
Diskusijas apie tai LRT laidoje „Svarbi valanda“ komentavo reklamos ir kūrybiškumo mokyklos „The Atomic Garden“ mokytojas bei reklamos agentūros „Truth“ strategijos vadovas Tomas Bartninkus.
Kitos naujienos
Sukurti prekės ženklą, kuris būtų naudingas planetai, žmonėms ir visuomenei bei išsiskirtų unikaliu pozicionavimu, copywritingu ir art directionu yra pagrindinis intensyvaus 3 mėnesių kurso iššūkis. Bet prieš pradėdami, bandysime rasti atsakymą į dar svarbesnį klausimą: kodėl? Šiuo tikslu kviečiame į specialią intro dieną, kurią papildys patyrę ekspertai ir jų pranešimai, bei jų diskusijos. […]
Kaip sukurti GERĄ brandą? Kurso vadovė Clare McNally negaili gerų patarimų. Pateikiame angliškai, nes ir mokslų didžioji dalis vyksta būtent šia kalba. Give your creativity purpose! Good brands give your creativity and problem solving talent a real purpose. You can save our planet, help people and make a better society. Find a good gap. Good […]
Vasario 2 d. startuos jau vienuoliktasis atominis kursas prekių ženklų vadovams. 4 mėnesių trukmės mokymai skirti tiek nišinių prekių ženklų kūrėjams, tiek dirbantiems su žinomais tarptautiniais vardais. Patirtimi čia dalijasi įmonių vadovai ir komunikacijos ekspertai, darbe kasdien susiduriantys su realiais iššūkiais. Reikia pavyzdžių? Esamiems ir būsimiems brand manageriams patarimus dalija šio kurso ir „Lidl Lietuva“ […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Gedimino pr. 27, Vilnius
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Bendruomenės lyderė
Paulius
Komunikacijos vadovas