VšĮ Reklamos mokykla įgyvendina Europos Sąjungos finansuojamą projektą – VšĮ Reklamos mokykla e-komercijos modelio diegimas
Projekto tikslas – sukurti patogų e-komercijos modelį įstaigos paslaugų (kursų, mokymų) įsigijimui ne tik mokiniams iš Lietuvos, bet ir iš viso pasaulio.
Įgyvendinus projektą bus sukurta e-parduotuvė, pritaikyta paslaugų (kursų, mokymų) užsakymui per mobilius įrenginius, taip pat joje galima bus užsisakyti paslaugas lietuvių/ anglų kalbomis, nes bus įdiegta tiek lietuvių, tiek užsienio (anglų) kalba, todėl tikimasi, kad padaugės klientų iš užsienio, kurie užsisakys paslaugas iš užsienio bei dalyvaus kursuose, mokymuose nuotoliniu būdu.
Projektas įgyvendinamas pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 13 prioriteto „Veiksmų, skirtų COVID-19 pandemijos sukeltai krizei įveikti, skatinimas ir pasirengimas aplinką tausojančiam, skaitmeniniam ir tvariam ekonomikos atsigavimui“ priemonę Nr. 13.1.1-LVPA-K-860 „E. komercijos modelis COVID-19“.
Projekto biudžetas – 51 217,84 Eur.
Projektas finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo, kaip Europos Sąjungos atsako į COVID-19 pandemiją priemonė.
Projekto įgyvendinimo laikotarpis – 6 mėnesiai.
Kitos naujienos
Sukurti prekės ženklą, kuris būtų naudingas planetai, žmonėms ir visuomenei bei išsiskirtų unikaliu pozicionavimu, copywritingu ir art directionu yra pagrindinis intensyvaus 3 mėnesių kurso iššūkis. Bet prieš pradėdami, bandysime rasti atsakymą į dar svarbesnį klausimą: kodėl? Šiuo tikslu kviečiame į specialią intro dieną, kurią papildys patyrę ekspertai ir jų pranešimai, bei jų diskusijos. […]
Kaip sukurti GERĄ brandą? Kurso vadovė Clare McNally negaili gerų patarimų. Pateikiame angliškai, nes ir mokslų didžioji dalis vyksta būtent šia kalba. Give your creativity purpose! Good brands give your creativity and problem solving talent a real purpose. You can save our planet, help people and make a better society. Find a good gap. Good […]
Vasario 2 d. startuos jau vienuoliktasis atominis kursas prekių ženklų vadovams. 4 mėnesių trukmės mokymai skirti tiek nišinių prekių ženklų kūrėjams, tiek dirbantiems su žinomais tarptautiniais vardais. Patirtimi čia dalijasi įmonių vadovai ir komunikacijos ekspertai, darbe kasdien susiduriantys su realiais iššūkiais. Reikia pavyzdžių? Esamiems ir būsimiems brand manageriams patarimus dalija šio kurso ir „Lidl Lietuva“ […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Gedimino pr. 27, Vilnius
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Bendruomenės lyderė
Paulius
Komunikacijos vadovas