VšĮ Reklamos mokykla įgyvendina Europos Sąjungos finansuojamą projektą – VšĮ Reklamos mokykla e-komercijos modelio diegimas
Projekto tikslas – sukurti patogų e-komercijos modelį įstaigos paslaugų (kursų, mokymų) įsigijimui ne tik mokiniams iš Lietuvos, bet ir iš viso pasaulio.
Įgyvendinus projektą bus sukurta e-parduotuvė, pritaikyta paslaugų (kursų, mokymų) užsakymui per mobilius įrenginius, taip pat joje galima bus užsisakyti paslaugas lietuvių/ anglų kalbomis, nes bus įdiegta tiek lietuvių, tiek užsienio (anglų) kalba, todėl tikimasi, kad padaugės klientų iš užsienio, kurie užsisakys paslaugas iš užsienio bei dalyvaus kursuose, mokymuose nuotoliniu būdu.
Projektas įgyvendinamas pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 13 prioriteto „Veiksmų, skirtų COVID-19 pandemijos sukeltai krizei įveikti, skatinimas ir pasirengimas aplinką tausojančiam, skaitmeniniam ir tvariam ekonomikos atsigavimui“ priemonę Nr. 13.1.1-LVPA-K-860 „E. komercijos modelis COVID-19“.
Projekto biudžetas – 51 217,84 Eur.
Projektas finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo, kaip Europos Sąjungos atsako į COVID-19 pandemiją priemonė.
Projekto įgyvendinimo laikotarpis – 6 mėnesiai.
Kitos naujienos
Train-to-hire įdarbinimo principas – ne naujiena sveikatos technologijų startuolio „Kilo Health“ strategijoje. Šis modelis leidžia potencialiems darbuotojams suteikti mokymus, po kurių geriausi mokiniai sulaukia pasiūlymo tęsti karjerą įmonėje. Artimiausias šešias savaites kūrybos strategines žinias bendradarbiaujant su reklamos ir rinkodaros mokykla „The Atomic Garden” kursuose tobulins 15 specialistų. „Kilo Health“ mokymų ir personalo ugdymo vadovė Aurelija […]
Kristina Mažeikytė, „Linas Agro“ rinkodaros ir komunikacijos direktorė, reklamos ir rinkodaros mokyklos „The Atomic Garden“ mokytoja, apgailestauja, kad Lietuvoje vis dar retas prekių ženklas šventiniu laikotarpiu ryžtasi kalbėti ne apie nuolaidas, o savo vertybines pozicijas. Be to, ji priduria, kad tai daryti reikėtų ne tik per Kalėdas, o visus metus – komerciniai ir vertybiniai tikslai […]
Mokytis iš svetimų klaidų – vis dar žymiai geriau nei iš savų. Sena tiesa išlieka aktuali ir marketingo srityje, todėl artėjant naujo atominio kurso apie praktinę rinkodarą startui, gruodžio 4 d. kviečiame į išplėstinę žinių bei patirčių sesiją. Jos metu plonas ribas tarp profesinių nesėkmių bei vertingų pamokų aptars solidi industrijos atstovų rinktinė. Cyber City […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė