7 Kristinos Mažeikytės patarimai prekių ženklų vadovams
- VISKAS PRASIDEDA NUO NAMŲ
Kiekvienas komandos narys turi žinoti, kas yra jūsų brandas, kaip jis jaučia, kaip skamba ir kodėl jie turi juo tikėti. Kai visi žinos tą patį, bet kurį brando projektą bus daug lengviau įgyvendinti.
- PROJEKTŲ VADOVAS – JŪSŲ ANTRAS TITULAS
Jums teks pradėti projektą, rengti jo planą, rašyti minutes ir nuolat jausti, kaip sekasi kolegoms. Nepamirškite diplomatijos, kompromisų ir skaidrios komunikacijos.
- VISAPUSĖ BRANDO STRATEGIJA
Sėkminga prekės ženklo strategija įgyvendina ilgalaikį tikslą: ką, kodėl, kaip, kokiai auditorijai turi būti komunikuojamos jūsų brando žinutės. Nepradėkite nuo KAIP – visuomet pirma atsakykite, KODĖL jūsų brandas egzistuoja.
- KLIENTO PATIRTIS – DĖMESIO CENTRE
Sukurti logo yra lengva, o dirbti su klientų kelione ir jų patirtimi – niekada nesibaigiantis procesas.
- TURĖKITE SAVO BRANDO STUBURĄ
Penki dalykai, kuriuos turėtumėte prisiminti: žinokite, kas yra jūsų brandas, kokias unikalias savybes jis turi, kad moka pasakoti autentiškas istorijas, yra aktualus, įgyvendina pažadus.
- VADOVAUKITĖS BRANDBOOKU
Jūsų brandbookas padės išlaikyti vienodus prekės ženklo toną ir vizualinį identitetą per visus komunikacijos kanalus tiek organizacijos viduje, tiek išorėje.
- VISKAS VISIEMS – SKAMBA PAŽĮSTAMAI?
Nešvaistykite energijos patikti visiems. Jūsų brandas taps daug galingesniu, jei bus stipriai mylimas kelių klientų, o ne vidutiniškai visų.
Kitos naujienos
Brangūs Atominiai, Šie metai „The Atomic Garden“ yra ypatingi – švenčiame dešimtmetį. 2014-ais veiklą pradėjome kaip reklamos ir kūrybiškumo mokykla, didžiausią dėmesį skirianti būtent reklamos kūrybininkų ugdymui. Per šį laiką mūsų reklamos kūrybos kursą, nuo kurios viskas ir prasidėjo, baigė beveik 200 mokinių – nemaža jų dalis šiandien sėkmingai darbuojasi didžiosiose šalies agentūrose ir pelno […]
Ieškai, kuo papildyti savo biblioteką ar bent jau perskaitytų knygų sąrašą? Šiandien startuojančio Creative Performance kurso vadovas Darius Bagdžiūnas dalijasi skaitinių rekomendacijomis. Aktualu visiems rinkodaristams ir ne tik jiems. David Ogilvy – Confessions of an Advertising Man „Esminis pirmasis žingsnis bet kurioje marketingo kelionėje.“ Al Ries & Jack Trout – Positioning: The Battle for Your […]
Rugsėjo 12 d. Vilniuje įvyks penktasis kūrybiškumo festivalis „ADC*LT 2024”, skirtas dizaino, reklamos ir Lietuvos kūrybos sektorių bendruomenei. Savo ruožtu iškart po jo jaunuosius industrijos talentus kviesime į workshopą „Creativity for Visual Communicators” su reklamos vilku David Reid Anderson. David Reid Anderson karjerą pradėjo nuo kūrybininko kėdės reklamos agentūrose Didžiojoje Britanijoje, tačiau noras pakeisti požiūrį […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė