Prekės ženklo vadovas

2021 m. Sausio 18 d.

Prekės ženklo vadovo kursai – 3 mėnesiai žinių, įkvėpimo ir pažinčių! Tai išties įvairus kursas temų prasme, todėl atsakymus ras ir nišinių prekinių ženklų kūrėjai ir tarptautinių prekinių ženklų atstovai. Savo patirtimi šiame kurse dalinasi įmonių ar padalinių vadovai, kurie kiekvieną dieną susiduria su realiais iššūkiais savo darbuose, o po to skuba dalintis žiniomis. Taigi išgirsi ne tik sėkmės istorijų, bet ir didžiausių prekės ženklų fail’ų bei informacijos, kurios nerasi nei vadovėliuose, nei visažiniame Google.

 

Nori sužinoti daugiau? Skaityk pilną aprašymą!

INFORMACIJA

  • PRADŽIA
    2021 m. Sausio 18 d.
  • TRUKMĖ
    15 savaičių
  • KAINA
    EARLYBIRDS - 1450€,
    LIKUS MĖNESIUI IKI KURSO - 1575€
    (+PVM ĮMONĖMS)
  • REGISTRACIJOS MOKESTIS
    200€
  • TVARKARAŠTIS
    2 - 3 kartus per savaitę, pirmadieniais - ketvirtadieniais, 18:00 - 21:00
  • LOKACIJA
    The Atomic Garden
  • Kalba
    Lietuvių
  • GALIMYBIŲ PASAS
    BŪTINAS
  • ĮSIGYK
    JEIGU NORI PIRKTI IŠ KARTO
  • REGISTRUOKIS
    JEIGU TURI KLAUSIMŲ ARBA NORI MOKĖTI DALIMIS
ĮSIGYK
REGISTRUOKIS

Mokytojai

Dominyka Jonušienė
PILDYK prekės ženklo vadovė
TELE2

8 metai patirties didžiosiose kūrybinėse agentūrose (nuo jaunesniosios projektų vadovės iki klientų aptarnavimo vadovės), dar 8 – kliento pusėje (nuo soliariumų studijos vadybininkės iki didžiausios telekomunikacijų bendrovės prekinio ženklo vadovės).

Dominyka atsakinga už vieną didžiausių rinkodaros biudžetų Lietuvoje. Bendradarbiaudama su stipriausiomis kūrybos, mediaplanavimo, tradicinės ir skaitmeninės reklamos agentūromis ji jau įgyvendino daugiau 50 ATL, 25 skaitmeninės komunikacijos, 10 BTL kampanijų.

Tomas Burovas
Generalinis direktorius
Cgates

Tomas šiuo metu vadovauja antrai pagal dydį telekomunikacijų bendrovei Lietuvoje – „Cgates“.

Jis dirba tarptautinio verslo srityje jau daugiau nei 20 metų ir yra nemažai patyręs kuriant įmonių pardavimų ir prekės ženklų strategijas, bendradarbiaujant su agentūromis ir valdant prekinius ženklus.

Tomo patirtyje sutelpa B2C, B2B bei darbas daugiatėje ir daugiakultūrėje aplinkoje. Taip pat – įžvalgumas, strateginis mąstymas, projektų valdymas, skirtingų medijų išmanymas, komandinis darbas, lyderystė ir, žinoma, kūrybiškumas.

Rūta Thottakara
Brand Marketing Lead
Pleo

Rūta išbandė ne vieną marketingo barikadų pusę – nuo TV klipų prodiusavimo Lietuvoje, iki darbo McCann London agentūroje prie regioninių Mastercard reklamos kampanijų. Šiuo metu ji vadovauja kūrybinei komandai Danijos startuolyje Pleo, ir augina jų in-house brando studiją.

Perėjusi nuo milijoninių B2C reklamos biudžetų valdymo prie hiper-autentiško DIY turinio kūrimo, nuo kampanijų planavimo dviems metams į priekį prie čia-ir-dabar “statom lėktuvą kol skrendam” mentaliteto, Rūta dalinasi įžvalgomis apie tai, kaip susikurti savo sėkmės viziją ir įtvirtinti aiškius rodiklius jos matavimui.

Jonas Banys
Strategas
Ogilvy

Jonas, Vilniaus universiteto Žurnalistikos instituto absolventas, savo karjerą pradėjo kaip komunikacijų ir tiriamosios žurnalistikos korespondentas, vėliau pasuko į reklamos sritį. Nuo tada jis dirba su didžiųjų Lietuvos prekinių ženklų rinkodaros strategijomis.

Taip pat jis rašo scenarijus, jo kolekcijoje – ne vienas sėkmingiausių Lietuvos komercinių filmų scenarijus.

Jonas turi tvirtą nuomonę apie reklamos pasaulį, taigi yra nepamainomas dėstytojas įdiegiant studentams, kad reklamos verslas – ne vien blizgučiai ir fanfaros.

Domantas Gailius
CBDO
Inspired UM

Domantas – ypač patyręs komunikacijos strategijų, segmentavimo, skaitmeninės ir konvencinės medijos specialistas.

Nuo pat karjeros pradžios jis domėjosi viskuo ir užaugo iki socialinių mokslų praktiku bei istorijų pasakotoju.

Domanto aistra – sugerti lyderiaujančias rinkodaros idėjas ir derinant jas su vaizduote atrasti komunikacijos strategijas, generuojančias tikrą verslo augimą didiesiems Baltijos šalių prekiniams ženklams.

Laura Aleksandravičė
Įkūrėja
Influenceriai.lt

Laura Aleksandravičė – specializuotos influencerių marketingo agentūros „Influenceriai.lt“ įkūrėja. Dirbdama „Adidas“ ir „Reebok“ prekės ženklų marketingo vadove Lietuvai, ji sukūrė apdovanojimus pelniusias influencerių marketingo kampanijas, o dabar dalijasi praktine patirtimi, paremta pasauline praktika su vietiniais ir tarptautiniais prekės ženklais Baltijos šalyse.

„Influenceriai.lt“ – tai specializuota agentūra, kurianti influencerių marketingo strategijas ir įgyvendinanti autentiškas, įtraukiančias ir rezultatyvias kampanijas, kurios leidžia prekės ženklams pasiekti tikslinius vartotojus per platų influencerių tinklą visose Baltijos šalyse.

Matas Pocius
Elektroninės rinkodaros skyriaus vadovas
NFQ

Mato darbų sąraše – daugiau nei 250 klientų, šimtai internetinių svetainių ir tūkstančiai naujienlaiškių.

To pasiekti pavyko penkerius metus dirbant su interneto projektais didžiausiame prekybos tinkle „Maxima“ ir antra tiek – lyderiaujančioje internetinės komunikacijos kompanijoje „NFQ Technologies“.

„The Atomic Garden Vilnius“ Matas dalijasi savo patirtimi su Skaitmeninės komunikacijos kurso studentais.

Jonas Paulauskas
Partneris
G-learning

Savo karjerą reklamos pasaulyje Jonas pradėjo kaip projektų vadovas agentūroje „McCann Vilnius“. Jis buvo atsakingas už pagrindines „Nestlé“ prekinių ženklų reklamos kampanijas. Po kelerių sėkmingos kooperacijos metų, prisijungė prie „Nestlé Baltics“ komandos, ten kurį laiką rūpinosi grupės prekiniais ženklais, o vėliau tęsė karjerą pardavimų skyriuje.

Per 20 metų, praleistų „Nestlé“, Jonas įgijo daug patirties organizuojant pardavimo procesus, atrandant naujų vartotojų elgsenos įžvalgų ir nuolat auginant prekinių ženklų vertę.

„The Atomic Garden Vilnius“ Jonas dalijasi praktine patirtimi, kaip prekės ženklus įgalinti gerinant pirkėjų patirtis.

Tomas Nemura
Generalinis direktorius
Choco Agency

Skaitmeninės komunikacijos kurso vadovas Tomas vadovauja „Choco Agency“ – vienoje pagrindinių Lietuvos digital agentūrų.

Pastarąjį dešimtmetį jis konsultavo didžiuosius Lietuvos prekinius ženklus formuojant jų komunikacijos strategijas ir mokė klientus, kad socialiniai media kanalai – lygiavertė šiuolaikinio reklamos pasaulio dalis.

Tomo klientų sąraše – „Tele2“, „Wrigley“, „Nescafe“, „Skittles“, „Maxima“ ir daugybė kitų.

Daiva Tonkūnienė
Generalinė direktorė
DDB Vilnius

Reklamos strategijos kurso vadovė Daiva prisijungė prie „DDB Vilnius“ komandos 1998-aisiais ir išgyveno ne vieną agentūros plėtros etapą: nuo nedrąsios pradžios iki tapimo viena didžiausių agentūrų Lietuvoje. Ji dirbo su tokiais prekiniais ženlais kaip „Omnitel“, „Maxima“, „Akropolis“, „TEO“, „Swedbank“ ir kiti.

Jos vadovaujamos kompanijos buvo gausiai apdovanotos tiek Lietuvos, tiek tarptautiniuose reklamos festivaliuose. Taip pat Daiva didžiuojasi ir patirtimi kliento pusėje: šešerius metus ji dirbo „TEO“ privačių klientų rinkodaros departamento vadove.

Rimantas Stanevičius
Įkūrėjas, kūrybos vadovas
Milk

Baigęs psichologiją ir komunikacijos mokslus, Rimantas yra turbūt daugiausiai žilų plaukų turintis reklamos kūrėjas Lietuvoje. Jo vadovaujama agentūra „Milk“ septynis kartus išrinkta Lietuvos metų agentūra, triskart iš eilės – geriausia Baltijos šalių agentūra, o pats Rimantas buvo užkopęs į pasaulinio Lürzer’s Archive kūrybininkų reitingo viršūnę. Art Directors Club festivalio kuratorius ir Berlin School of Creative Leadership absolventas. Laisvalaikiu jis mikčioja nuo scenos konferencijose, trina tarptautinių festivalių žiuri kėdes, pamokslauja rinkodaristams KOG institute ir verčia Atomic Garden kūrybininkus anksti keltis.

Emanuelis Ryklys
Įkūrėjas
Crooked Nose & Coffee Stories

Emanuelis Ryklys dešimtmetį nardė reklamos vandenyse ir savo patirtį augino bei projektams vadovavo “DDB Vilnius”, “Not Perfect” bei “Milk” agentūrose.

Nuo 2011 m. Emanuelis nusprendė pradėti tamsius kavos žaidimus, kurie lyg šiol jį džiugina. Jis yra į “Crooked Nose & Coffee Stories” kavos manufaktūros bei lėtojo kavos baro įkūrėjas, skrudina, eksperimentuoja, moko kavos kultūros paslapčių, kuria naujus produktus bei yra pirmosios lietuviškos knygos apie kavą “Tebūnie kava” autorius.

 

Kęstutis Gečas
Partneris
Hero group

Kęstutis jau 28 metus dirba žiniasklaidos ir komunikacijos srityje.
Prieš 16 metų įkūrė komunikacijos agentūrą „INK agency“, vėliau – skaitmeninės komunikacijos agentūrą „bigNow“, komunikacijos grupę „Hero group“. Dalyvavo valdant daugiau kaip 50 komunikacijos krizių.
Yra vienas iš tinklaraščio „Dansu Dansu“ bendraautorių, dažnai rašo straipsnius komunikacijos temomis.
Kęstučio aistra – knygos, kurios padeda suprasti aplinkinį pasaulį ir pamatinius procesus ir principus, į kuriuose remiasi komunikacija.

Ana Savicka
Įkūrėja, dizainerė
UNDRESS

Po aštuonerius metus trūkusio žurnalistinio darbo Ana nusprendė kardinaliai pakeisti profesinę kryptį – prieš 6 metus ji įkūrė suknelių prekės ženklą UNDRESS. Šiuo metu UNDRESS suknelės puikiai atpažįstamos ne tik Lietuvoje, bet ir plačiai už jos ribų.

Su The Atomic Garden mokiniais Ana dalijasi patirtimi ir praktiniais patarimais apie tai, kaip, neturint didelio pradinio biudžeto, sukurti sėkmingą brendą ir jį vystyti su nedidele komanda ir ribotais finansiniais resursais.

Donaldas Apanavičius
Komunikacijos strategas
Inspired UM

Donaldas – vienas labiausiai patyrusių komunikacijos strategų, jau du dešimtmečius dirbantis rinkodaros ir korporacinės komunikacijos srityse, didžiausiose šalies agentūrose su vietiniais ir globaliais prekių ženklais. Nuolatinis darbas su tiek skirtingų ir įdomių prekės ženklų plačiame sričių spektre, – nuo finansų, IT&T, farmacijos iki prekybos, energetikos ir viešojo sektoriaus, – leido sukaupti labai įvairiapusę patirtį.

Pozicionavimas – itin įdomi prekės ženklo kūrimo dalis, kur susipina moksliniai pagrindai ir kūrybinis pradas. Paskaitose kalbėsime apie tai, kaip sukurti pagrindą vartotojus įkvepiančiam ir nuo savo esmės neatitrūkstančiam prekės ženklui.

ĮSIGYK
REGISTRUOKIS