Dar viena šūdina reklama
Ekranai, miestų erdvės ir žurnalai pilni šiukšlių, kurias vadiname reklama. Skipinam, blokuojam ir kitaip ignoruojam. Metas apie tai pakalbėti. Arba tiksliau – garsiai surėkti. Kampanija DAR VIENA ŠŪDINA REKLAMA spjauna ant ydingų reklamos industrijos klišių. O kampanijos KPI, CTR ir CTA veda ne į pardavimus, o dialogą. Dialogą apie kokybę reklamoje.
Beskime pirštu į prastą komunikaciją virtualių bei fizinių kampanijos lipdukų pagalba. Tokiu būdu reklamos kūrėjams bei visuomenei palikime žinutę: šito nebetoleruosime. Kampanijos tikslas yra ne pasijuokti ar išpeikti kolegas, bet šviesti visuomenę ir pripažinti, jog kartais net ir didžiausi prekių ženklai bei stipriausios reklamos agentūros kuria tai, ko visuomenė nenori matyti.

Pamatei šūdiną reklamą?
Daryk nuotrauką arba screenshot‘ą, kelk į Instagram story ir pridėk #sudinareklama grotažymę bei specialų kampanijos lipduką, kurį rasi GIF skiltyje su raktažodžiais sudinareklama, atomicgarden, theatomicgarden.
Pakalbėkime apie reklamos industriją
Kampanijos laikotarpiu 15min portale kiekvieną savaitę pasirodys ir specialios kampanijos tinklalaidės, kurių metu laidos vedėja, komunikacijos agentūros „COMMS ON DUTY“ įkūrėja Laura Dabulytė, kalbina reklamos industrijos profesionalus prastos (ir geros) komunikacijos tema. Pirmąją tinklalaidę rasite čia. Joje reklamos agentūros „Not perfect“ vadovas Paulius Senūta sako, kad daugybė tyrimų rodo, jog žmonės nekenčia reklamų.
Be to, primename, jog šį rudenį sugrįžta legendinis REKLAMOS KŪRYBOS 2.0 kursas, kuris atnaujintas atsižvelgiant į šiandieninius rinkos poreikius. Šis kursas – idealus pasirinkimas tiems, kas nori išgelbėti pasaulį nuo prastos komunikacijos, užvaldžiusios eterį.
Kitos naujienos
Sveikiname mūsų mokyklos mokytojus bei bičiulius iš „Not perfect Vilnius”, „Marios”, „andstudio”, „Sons&Daughters” ir „New! Creative Agency” agentūrų išplėšus pergales tarptautiniuose „ADC Europe” apdovanojimuose! Būti vienais kiečiausių Europos mąstu – įspūdinga, o turėti tokius mokytojus mūsų mokykloje – išties rimtas reikalas. Taigi: „Sons&Daughters” pelnė auksą Corporate Brand Identity kategorijoje ir sidabrą Motion Graphics kategorijoje. Klientas: […]
Lapkričio klasika: mėnesiui perkopus į antrąją pusę pamažu atsigręžiame į prabėgusios metus ir pradedame apžvelgti, kas gero per juos įvyko. Skaičiai kalba patys už save ir jie mus labai džiugina. Du semestrai – pavasario ir rudens. Dvylika kursų. Net trys nauji – PRAKTINĖ RINKODARA, PRODUCT DESIGN ir KŪRYBINĖS LYGTYS masterclass, o vyšnia ant torto – […]
2026 m. vasario 17-21 dienomis pirmąkart įvyks vaikams ir paaugliams skirta 5 dienų trukmės turinio kūrėjų stovykla „The Atomic Garden Junior“! Jos tikslas – suburti 10-18 m. amžiaus jaunuolius bei padėti jiems atrasti savo virtualų identitetą, kurti autentišką, tvarų ir vertingą turinį, o taip pat – atpažinti socialiniuose tinkluose tykančius pavojus ir išmokti nuo jų apsisaugoti. […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė