Dar viena šūdina reklama
Ekranai, miestų erdvės ir žurnalai pilni šiukšlių, kurias vadiname reklama. Skipinam, blokuojam ir kitaip ignoruojam. Metas apie tai pakalbėti. Arba tiksliau – garsiai surėkti. Kampanija DAR VIENA ŠŪDINA REKLAMA spjauna ant ydingų reklamos industrijos klišių. O kampanijos KPI, CTR ir CTA veda ne į pardavimus, o dialogą. Dialogą apie kokybę reklamoje.
Beskime pirštu į prastą komunikaciją virtualių bei fizinių kampanijos lipdukų pagalba. Tokiu būdu reklamos kūrėjams bei visuomenei palikime žinutę: šito nebetoleruosime. Kampanijos tikslas yra ne pasijuokti ar išpeikti kolegas, bet šviesti visuomenę ir pripažinti, jog kartais net ir didžiausi prekių ženklai bei stipriausios reklamos agentūros kuria tai, ko visuomenė nenori matyti.
Pamatei šūdiną reklamą?
Daryk nuotrauką arba screenshot‘ą, kelk į Instagram story ir pridėk #sudinareklama grotažymę bei specialų kampanijos lipduką, kurį rasi GIF skiltyje su raktažodžiais sudinareklama, atomicgarden, theatomicgarden.
Pakalbėkime apie reklamos industriją
Kampanijos laikotarpiu 15min portale kiekvieną savaitę pasirodys ir specialios kampanijos tinklalaidės, kurių metu laidos vedėja, komunikacijos agentūros „COMMS ON DUTY“ įkūrėja Laura Dabulytė, kalbina reklamos industrijos profesionalus prastos (ir geros) komunikacijos tema. Pirmąją tinklalaidę rasite čia. Joje reklamos agentūros „Not perfect“ vadovas Paulius Senūta sako, kad daugybė tyrimų rodo, jog žmonės nekenčia reklamų.
Be to, primename, jog šį rudenį sugrįžta legendinis REKLAMOS KŪRYBOS 2.0 kursas, kuris atnaujintas atsižvelgiant į šiandieninius rinkos poreikius. Šis kursas – idealus pasirinkimas tiems, kas nori išgelbėti pasaulį nuo prastos komunikacijos, užvaldžiusios eterį.
Kitos naujienos
Tęsiame kampaniją DAR VIENA ŠŪDINA REKLAMA ir kviečiame pradėti garsiai kalbėti apie ydingas reklamos industrijos klišes bei gelbėti pasaulį nuo prastos komunikacijos. Daugiau apie kampaniją galite skaityti čia. Norime inicijuoti ir visuomenės dialogą su šios industrijos atstovais, todėl drauge su portalu 15min bei Laura Dabulyte, komunikacijos agentūros „COMMS ON DUTY“ įkūrėja, kalbiname žinomus reklamos pasaulio […]
Reklamos ir kūrybiškumo talentai ir vėl turės progą išbandyti savo jėgas reklamos ir rinkodaros mokyklos „The Atomic Garden“ organizuojamoje kūrybinėje sesijoje! Sesija, kurioje bus sprendžiama Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos padiktuota problema – informacijos stoka ir kalbos barjerai neleidžiantys darbo imigrantams suprasti savo teisių ir pareigų, kas sudaro prielaidas jų išnaudojimui – vyks […]
Vakar, birželio 19 dieną, pas mus įvyko viena laukiamiausių intro sesijų, kurioje buvo pristatytas pagaliau sugrįžtantis legendinis REKLAMOS KŪRYBOS kursas! Be to, renginyje kalbėjome ir apie kūrybiškumo svarbą DI laikais. Pranešimus skaitė bei diskusijoje dalyvavo ir geriausių šalies reklamos agentūrų vadovai, jų darbuotojai, startuolių bei vienaragių įkūrėjai. Renginio metu sužinojome, kodėl kūrybiškumas toks svarbus, o […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė