Kartu su Inovacijų agentūra kviečiame smulkių ir vidutinių verslų savininkus gilinti e. komercijos žinias nemokamose dirbtuvėse
Inovacijų agentūra kviečia smulkiuosius ir vidutinius šalies verslininkus dalyvauti jau ketvirtą kartą vyksiančiose praktinėse e. komercijos dirbtuvėse „e.comGO“. Penkias savaites truksiančios programos metu dalyvių laukia teoriniai ir praktiniai užsiėmimai, padėsiantys verslininkams patobulinti savo elektronines parduotuves, įgyti naudingų žinių bei konkurencinį pranašumą tiek vietos, tiek tarptautinės vertės grandinėse.
E. komercijos dirbtuvės nemokamai vyks visoje Lietuvoje, 10-yje miestų veikiančiuose bendradarbystės centruose „Spiečius“, taip pat bus formuojamos dvi nuotolinės grupės Visagino, Birštono, Rokiškio, Gargždų, Molėtų, Mažeikių ir Druskininkų regionų verslininkams. Norintys jose dalyvauti savo paraiškas gali teikti iki gegužės mėnesio 9 dienos.
„Stebint pasaulinę pastarųjų metų e. komercijos raidą, akivaizdu, kad ši rinka nuosekliai auga: per penkmetį ji padidėjo daugiau nei dvigubai – iki 3,15 trilijono JAV dolerių. Prognozuojama, kad 2028 m. pasaulinės e. komercijos pajamos sieks net 5,3 trilijono JAV dolerių. Kadangi e. prekybos sektorius yra vienas konkurencingiausių verslo sektorių, sudarome galimybę mūsų šalies verslininkams sužinoti naujausias e. komercijos tendencijas ir jas pritaikyti savo versle“, – sako ekonomikos ir inovacijų viceministrė Ieva Valeškaitė.
Apie e. komercijos rinkos augimą kalba ir Inovacijų agentūros Pažangos departamento direktorė Patricija Reut. Jos teigimu, iki 2040 m. elektroninė prekyba turėtų sudaryti net 90 proc. visos mažmeninės prekybos.
„Akivaizdu, kad skaitmeniniame amžiuje e. komercija tapo strategine būtinybe konkurencingoje rinkoje klestėti siekiantiems verslams, kadangi šių technologinių sprendimų dėka net smulkiausi prekybininkai gali pasiekti potencialius pirkėjus visame pasaulyje. Tad pagrindinis „e.comGO“ programos tikslas – kelti smulkiųjų ir vidutinių Lietuvos verslininkų e. komercijos kompetencijas, didinti jau sukurtų e. parduotuvių konkurencingumą, taip padedant verslams didinti pardavimus bei augti“, – sako P. Reut.
Inovacijų agentūros ekspertė dalijasi, jog penkias savaites truksiančią e. komercijos dirbtuvių programą sudarys 4 praktinių mokymų sesijos. Jų metu dalyviai atliks elektroninės parduotuvės turinio auditą (dalyviai sužinos apie šiuolaikinę komunikaciją ir vartotojų elgseną, mokysis atlikti konkurentų analizę bei naudotis specialiais e. komercijos įrankiais ir metodikomis), savo elektroninėms parduotuvėms atliks SEO auditą (sužinos, kokius veiksmus reikia atlikti, kad padidinti tikimybę atsirasti ,,Google“ paieškos rezultatų viršuje, sužinos apie paieškos sistemos veikimo principus ir svarbiausius įrankius). Taip pat kurs rinkodaros strategiją – ruoš pozicionavimą savo prekės ženklui bei reklamos strategiją, o paskutinė, ketvirtoji, mokymų tema bus skirta komercinei fotografijai naudojantis tiek profesionalia įranga, tiek mobiliaisiais telefonais ir dirbtinio intelekto įrankiais.
Užsiėmimus ves geriausi savo srities specialistai
Antrus metus iš eilės programą vykdys ilgametę patirtį turinti Reklamos ir kūrybiškumo mokykla „Atomic Garden“. Jos vadovo Aivaro Šičkaus teigimu, beveik 30-ies valandų trukmės teorinius bei praktinius užsiėmimus ves bene geriausi savo srities ekspertai, daugybę metų konsultuojantys didžiausius Lietuvos ir užsienio verslus e. komercijos srityje.
„Mokymai parengti pagal naujausias e. komercijos tendencijas – jų metu bus atkartojami procesai, kuriuos šiandien taiko sėkmingiausios komunikacijos įmonės ir startuoliai. Žinoma, šiemet neapsieisime ir be dirbtinio intelekto taikymo galimybių, o tam, kad visos žinios būtų geriau įsisavintos, dalyviai didžiają mokymų dalį atliks užduotis dirbdami su savo elektronine parduotuve“, – dalijasi A. Šičkus.
Jo teigimu, ši programa tinka tiek pažengusiems e. komercijos srityje, tiek ir naujokams, kadangi lektoriai galės atsakyti į visus kylančius klausimus bei padėti išspręsti individualius kiekvieno verslo iššūkius.
„Mokymai bus naudingi kiekvienam dalyviui. Mūsų turimais duomenimis, net 81 proc. programos dalyvių pagerino savo elektronines parduotuves ir pritaikė įgytas teorines žinias bei praktinius įgūdžius“, – dalijasi specialistas.
Programos pabaigoje dalyviai gaus ir skaitmeninį e. parduotuvės tobulinimo vadovą, kuriame pateikiama informacija apie e. parduotuvės veiklos procesų analizę, efektyvumo didinimą bei dažniausiai daromas klaidas. Jame taip pat pateikiami praktiniai pavyzdžiai, naudingos nuorodos, gairės ir rekomenduojami e. įrankiai.
Įgytas žinias sėkmingai pritaikė savo versle
Praėjusiais metais „e.comGO“ programoje dalyvavusi „Garlic Moon“ įkūrėja Dovilė Ilevičienė teigia išsinešusi itin naudingų žinių, kurių didžiąją dalį jau sėkmingai pritaikė.
„Į šią programą užsiregistravau norėdama pagilinti savo žinias e. komercijoje bei gauti profesionalų konsultaciją – kadangi, kaip dažniausiai ir būna smulkiame versle, viską darau pati, norėjosi eksperto žvilgsnio iš šalies, kuris galėtų pasakyti, ar viskas gerai, ko, galbūt, trūksta, ką dar būtų galima daryti geriau. Mokymai buvo ypatingai geri – stiprūs lektoriai, programa… vienintelis dalykas, kurio trūko – norėjosi, kad programa būtų dar ilgesnė, nes buvo išties labai įdomu ir naudinga, o didžiąją dalį išsineštų žinių jau pavyko pritaikyti tiek internetinėje svetainėje, tiek prekės ženklo socialiniuose tinkluose“, – dalijasi D. Ilevičienė.
Kiek neįprasta veikla – juodųjų česnakų gamyba kartu su šeima užsiimanti moteris e. komercijos dirbtuvių metu atliko savo interneto svetainės auditą, kartu su lektorių pagalba surado jos kūrimo pradžioje padarytas klaidas, išmoko produktų fotografavimo bei redagavimo subtilybių.
„Labiausiai man įsiminė asmeninė konsultacija, kurios metu susėdę su lektoriumi apžvelgėme mano elektroninę parduotuvę, jis išsakė savo pastabas bei pasidalijo patarimais, ką galėčiau daryti geriau. Kai viską darai pats, kartais net nežinai, ką darai blogai, todėl eksperto auditas tikrai padėjo mano verslui. Taip pat labai įsiminė darbas su fotografais studijoje, kur mus mokė fotografijos meno, kaip redaguoti nuotraukas ir atnaujinti vizualinį elektroninės parduotuvės turinį“, – pasakoja „Garlic Moon“ įkūrėja ir teigia drąsiai galinti rekomenduoti „e.comGO“ praktines dirbtuves visiems smulkaus verslo savininkams, o ypatingai tiems, kurie internetinės svetainės kūrimu ir vystymu bei socialinių tinklų administravimu užsiima patys.
Daugiau informacijos apie programą galite rasti čia.
Kitos naujienos
Mokytis iš svetimų klaidų – vis dar žymiai geriau nei iš savų. Sena tiesa išlieka aktuali ir marketingo srityje, todėl artėjant naujo atominio kurso apie praktinę rinkodarą startui, gruodžio 4 d. kviečiame į išplėstinę žinių bei patirčių sesiją. Jos metu plonas ribas tarp profesinių nesėkmių bei vertingų pamokų aptars solidi industrijos atstovų rinktinė. Cyber City […]
Pasaulio rinka sparčiai kinta, todėl įvairiose srityse svarbu išlaikyti tempą. Ne išimtis ir reklamos sritis. Ji ir toliau sparčiai keičiasi dėl naujų technologijų ir platformų, leidžiančių reklamos specialistams diegti naujoves bei pritaikyti savo strategijas prie kintančių vartotojų poreikių. Artėjant „Geriausių Kanų liūtų reklamų“ renginiui, kuris vyks spalio 22 dieną kino salėse visoje Lietuvoje, kartu su […]
5 minutės „Skype“ ir atsakymai į tris klausimus – tiek prireikė, kad reklamos mokyklos idėja rimtai suintriguotų tuomet vienos kūrybinės agentūros partnerį Aivarą Šičkų. Mintis po kelių mėnesių virto kūnu, ir 2014-ųjų rudenį Vilniuje duris atvėrė pirmoji Baltijos šalyse reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden“, kuri per dešimtmetį paruošė daugiau nei 1000 reklamos ir […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė