2025-01-21

,,Kilo Health“ stiprina kūrybos strategų gretas: investuoja į paklausių specialistų mokymus

Train-to-hire įdarbinimo principas – ne naujiena sveikatos technologijų startuolio „Kilo Health“ strategijoje. Šis modelis leidžia potencialiems darbuotojams suteikti mokymus, po kurių geriausi mokiniai sulaukia pasiūlymo tęsti karjerą įmonėje. Artimiausias šešias savaites kūrybos strategines žinias bendradarbiaujant su reklamos ir rinkodaros mokykla „The Atomic Garden” kursuose tobulins 15 specialistų.

„Kilo Health“ mokymų ir personalo ugdymo vadovė Aurelija Ganusauskaitė sako, kad tokie mokymai tai apibusė nauda – kandidatai gali įgyti naujų žinių, kurios paklausios rinkoje, o įmonė augintis jai reikalingus talentus.

„Atrankose svarbu ne tik gerai atlikti užduotis, bet ir priimti įmonės kultūrą ir vertybes. Šį kartą į mokymus įtraukėme ir savo darbuotojus, kurie kartu stiprins savo kompetencijas ir tuo pačiu padės išoriniams kandidatams geriau suprasti startuolio veikimo principus”, – sako A. Ganusauskaitė.

Kūrybos strategų akademija ieškojo ne tik pradedančiųjų, bet ir patyrusių specialistų. Ši rolė reikalauja tiek analitinio, tiek kūrybinio mąstymo. Kandidatai turi gerai suprasti vartotojo psichologiją ir marketingo principus, gebėti suprasti auditorijas, optimizuoti kampanijas ir pasiekti apčiuopiamų rezultatų.

Kūrybos strategų kol kas nepakeis dirbtinis intelektas

„The Atomic Garden“ mokyklos direktoriaus Aivaro Šičkaus teigimu, dirbtinis intelektas dar negali užimti pozicijų, kurių pamatas yra kūrybiški sprendimai. Pasak jo, kūrybos strategas, turintis tarpdisciplinines žinias, savo gebėjimais gali prilygti keturiems kitiems specialistams, tad tokių darbuotojų vertė rinkoje tik augs.

„Rinkodaros procesas apima įvairias sritis: tyrimus, kūrybą, medijų planavimą, gamybą, optimizavimą ir t.t. Taip pat toks specialistas privalo išmanyti DI įrankius. Tradicinis kelias yra turėti po atskirą žmogų kiekvienai kompetencijai. Alternatyva – vienas žmogus, kuris išmano viską. Kodėl juo verta tapti? Nes su tarpdisciplininėmis žiniomis atsiranda potencialas kurti didesnę vertę ir gauti aukštesnį atlyginimą”, – teigia A. Šičkus.

Anot A. Šičkaus, daug ir greitai mokytis naujų dalykų yra sudėtingas ir ilgas kelias, kuriuo sugeba eiti tik vienetai, tačiau pasirinkus jį tai gali padėti apsidrausti nuo dirbtinio intelekto, besikėsinančio pakeisti panašias darbo pozicijas rinkoje.

Pasiteisinusi praktika bus tęsiama toliau

Pasak A. Ganusauskaitės, augant konkurencijai dėl geriausių talentų, „Kilo Health“ ir toliau investuos į specialistų mokymus, kurie norės prisijungti prie sveikatos technologijų srityje lyderiaujančios įmonės komandos.

„Praėjusiais metais tokiu pačiu principu organizavome penkių savaičių mokymus, kuriuose buvo ruošiami skaitmeninės reklamos specialistai. Geriausi mokiniai sulaukė pasiūlymo tęsti karjerą įmonėje ir sėkmingai dirba mūsų produktų komandose. Tuomet gavome daugiau nei 400 paraiškų. Tai parodė, kad susidomėjimas įmonės siūlomais mokymais yra didžiulis”, – teigia A. Ganusauskaitė.

Straipsnis iš versloidejos.lt

Kitos naujienos

2025-04-14 Kas laimėjo ,,Jaunųjų liūtų“ konkursą?

Balandžio 12 d. paaiškėjo, kas birželio mėnesį atstovaus Lietuvai ir varžysis tarptautiniame „Jaunųjų liūtų“ konkurse. Konkursas yra tarptautinio kūrybiškumo festivalio „Kanų liūtai“ dalis. Sveikiname laimėtojų duetą – Viktoriją Kazlauskaitę ir Evą Cesiulevičiūtę išplėšus pergalę bei pasiūlius geriausią komunikacijos problemos sprendimą „Lietuvos Šaulių sąjungai“.   Merginų duetas įveikė kitas 13 dalyvavusių komandų pasiūlydamos įtaigią kampanijos idėją […]

2025-04-10 ,,Jaunųjų liūtų“ konkursas prasidėjo

Balandžio 10 d. startavo „Jaunųjų liūtų“ konkursas, kuriame varžosi kūrybiškiausi Lietuvos reklamos talentai. Šiemet norą dalyvauti „15min grupės“ ir reklamos bei kūrybiškumo mokyklos „The Atomic Garden“ organizuojamame konkurse pareiškė 14 porų. Balandžio 10 d. susirinkę „Solo society“ erdvėje jaunieji reklamos atstovai išgirdo šių metų konkurso temą ir užduotį, kuri šiemet susijusi su Lietuvos Šaulių sąjungos […]

2025-04-01 Socialinės reklamos konkursas „Jaunieji liūtai“ – jau balandžio 10-12 d.

Socialinės reklamos konkursas „Jaunieji liūtai“  – tai 3 dienų intensyvus kūrybinis maratonas, kuriame su jaunaisiais kūrybininkais ir patyrusiais mentoriais ieškome reklamos idėjų, galinčių išspręsti visuomenei aktualią problemą, kurti tvaresnį pasaulį. Registracija į 2025 04 10-12  konkursą „Jaunieji liūtai“ atidaryta! Lietuvoje jau ne pirmus metus organizuojamas konkursas jauniesiems reklamos talentams „Jaunieji liūtai“ yra rengiamas „15min group“ kartu su mumis – reklamos […]

Išsirink sau tinkamiausią kursą Išsirink sau tinkamiausią kursą Išsirink sau tinkamiausią kursą
Išsirink sau tinkamiausią kursą Išsirink sau tinkamiausią kursą Išsirink sau tinkamiausią kursą
Tapk atominiu

Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.

Nori pasitarti?
Laukiame tavo laiško ar skambučio.
Adresas

Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)

Telefonas +370 666 11233
El. paštas info@atomicgarden.lt
Aivaras

Mokyklos vadovas

aivaras@atomicgarden.lt
Sandra

Projektų vadovė

sandra@atomicgarden.lt
Justė

Bendruomenės koordinatorė

juste@atomicgarden.lt
Svarbiausios naujienos, informacija apie artėjančius kursus, mokytojų bei Atominių įžvalgos ir įspūdžiai – tiesiai į tavo pašto dėžutę.