2025-01-21

,,Kilo Health“ stiprina kūrybos strategų gretas: investuoja į paklausių specialistų mokymus

Train-to-hire įdarbinimo principas – ne naujiena sveikatos technologijų startuolio „Kilo Health“ strategijoje. Šis modelis leidžia potencialiems darbuotojams suteikti mokymus, po kurių geriausi mokiniai sulaukia pasiūlymo tęsti karjerą įmonėje. Artimiausias šešias savaites kūrybos strategines žinias bendradarbiaujant su reklamos ir rinkodaros mokykla „The Atomic Garden” kursuose tobulins 15 specialistų.

„Kilo Health“ mokymų ir personalo ugdymo vadovė Aurelija Ganusauskaitė sako, kad tokie mokymai tai apibusė nauda – kandidatai gali įgyti naujų žinių, kurios paklausios rinkoje, o įmonė augintis jai reikalingus talentus.

„Atrankose svarbu ne tik gerai atlikti užduotis, bet ir priimti įmonės kultūrą ir vertybes. Šį kartą į mokymus įtraukėme ir savo darbuotojus, kurie kartu stiprins savo kompetencijas ir tuo pačiu padės išoriniams kandidatams geriau suprasti startuolio veikimo principus”, – sako A. Ganusauskaitė.

Kūrybos strategų akademija ieškojo ne tik pradedančiųjų, bet ir patyrusių specialistų. Ši rolė reikalauja tiek analitinio, tiek kūrybinio mąstymo. Kandidatai turi gerai suprasti vartotojo psichologiją ir marketingo principus, gebėti suprasti auditorijas, optimizuoti kampanijas ir pasiekti apčiuopiamų rezultatų.

Kūrybos strategų kol kas nepakeis dirbtinis intelektas

„The Atomic Garden“ mokyklos direktoriaus Aivaro Šičkaus teigimu, dirbtinis intelektas dar negali užimti pozicijų, kurių pamatas yra kūrybiški sprendimai. Pasak jo, kūrybos strategas, turintis tarpdisciplinines žinias, savo gebėjimais gali prilygti keturiems kitiems specialistams, tad tokių darbuotojų vertė rinkoje tik augs.

„Rinkodaros procesas apima įvairias sritis: tyrimus, kūrybą, medijų planavimą, gamybą, optimizavimą ir t.t. Taip pat toks specialistas privalo išmanyti DI įrankius. Tradicinis kelias yra turėti po atskirą žmogų kiekvienai kompetencijai. Alternatyva – vienas žmogus, kuris išmano viską. Kodėl juo verta tapti? Nes su tarpdisciplininėmis žiniomis atsiranda potencialas kurti didesnę vertę ir gauti aukštesnį atlyginimą”, – teigia A. Šičkus.

Anot A. Šičkaus, daug ir greitai mokytis naujų dalykų yra sudėtingas ir ilgas kelias, kuriuo sugeba eiti tik vienetai, tačiau pasirinkus jį tai gali padėti apsidrausti nuo dirbtinio intelekto, besikėsinančio pakeisti panašias darbo pozicijas rinkoje.

Pasiteisinusi praktika bus tęsiama toliau

Pasak A. Ganusauskaitės, augant konkurencijai dėl geriausių talentų, „Kilo Health“ ir toliau investuos į specialistų mokymus, kurie norės prisijungti prie sveikatos technologijų srityje lyderiaujančios įmonės komandos.

„Praėjusiais metais tokiu pačiu principu organizavome penkių savaičių mokymus, kuriuose buvo ruošiami skaitmeninės reklamos specialistai. Geriausi mokiniai sulaukė pasiūlymo tęsti karjerą įmonėje ir sėkmingai dirba mūsų produktų komandose. Tuomet gavome daugiau nei 400 paraiškų. Tai parodė, kad susidomėjimas įmonės siūlomais mokymais yra didžiulis”, – teigia A. Ganusauskaitė.

Straipsnis iš versloidejos.lt

Kitos naujienos

2025-10-01 Įvyko pirmieji Lietuvoje prasčiausios reklamos apdovanojimai

Rugsėjo 30 dieną įvyko pirmieji Lietuvoje prasčiausios reklamos apdovanojimai, kuriuos gyvai stebėjo virš 500 susirinkusių žiūrovų! „REKLAMOS FEILAI“ – tai paskutinis mūsų mokyklos kampanijos „Dar viena š*dina reklama“ etapas. Renginyje, kurį drauge su mumis organizavo „Fail Nights“ komanda, buvo apdovanotos trys prasčiausios pastarųjų 3 metų lietuviškos reklamos. Apdovanojimai įteikti „Fielmann: Pirmas kartas“ (1 vieta), „RC […]

2025-09-19 Pirmą kartą šalyje bus apdovanojama prasčiausia reklama

Nėra to blogo, kas neišeitų į eterį. Reklamos ir rinkodaros mokykla „The Atomic Garden“ kviečia nebetylėti ir besti pirštu į prastą reklamą, kuri erzina, kurią norisi išjungti, pamiršti ir niekuomet nebepamatyti. Balsuoti galite už 10 reklamų, kurias atrinko speciali komisija. Joje – ne vienerius metus reklamos industrijoje dirbantys ar ją gerai pažįstantys profesionalai, patys kuriantys […]

2025-09-18 Išrink prasčiausią lietuvišką reklamą

Mūsų ekranai, miestų erdvės ir žurnalai pilni šiukšlių, kurias vadiname reklama. Skipinam, blokuojam ir kitaip ignoruojam. Metas apie tai rimtai pakalbėti. Visą vasarą pamačius šūdiną reklamą kvietėme nebetylėti: raginome besti pirštu į prastą komunikaciją virtualių kampanijos DAR VIENA ŠŪDINA REKLAMA lipdukų pagalba bei apie ją kalbėti specialiose 15min tinklalaidėse. Tokiu būdu reklamos kūrėjams bei visuomenei perdavėme žinutę: šito nebetoleruosime. Dabar už prasčiausią reklamą […]

Išsirink sau tinkamiausią kursą Išsirink sau tinkamiausią kursą Išsirink sau tinkamiausią kursą
Išsirink sau tinkamiausią kursą Išsirink sau tinkamiausią kursą Išsirink sau tinkamiausią kursą
Tapk atominiu

Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.

Nori pasitarti?
Laukiame tavo laiško ar skambučio.
Adresas

Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)

Telefonas +370 666 11233
El. paštas info@atomicgarden.lt
Aivaras

Mokyklos vadovas

aivaras@atomicgarden.lt
Sandra

Projektų vadovė

sandra@atomicgarden.lt
Justė

Bendruomenės koordinatorė

juste@atomicgarden.lt
Svarbiausios naujienos, informacija apie artėjančius kursus, mokytojų bei Atominių įžvalgos ir įspūdžiai – tiesiai į tavo pašto dėžutę.