Mokykloje – kūrybinės dirbtuvės su dirbtiniu intelektu
Kūrybinių industrijų ir reklamos atstovai pastaruoju metu dažnai ir garsiai kalba apie AI. Kadangi dramblys kambaryje užima vis daugiau vietos, Creative Performance kursas gegužės 3 d. kviečia į vienos dienos kūrybines dirbtuves Kūryba su AI, skirtas pradedantiems ir pažengusiems reklamos kūrėjams.
Workshopo metu jo dalyviai pažins naujausias AI tendencijas ir kaip sparčiai tobulėjančią technologiją pritaikyti darbuose kuriant užklausas ir vaizdus. Taip pat renginio programoje – geriausių AI atvejų analizė, kūrybos užkulisiai ir gautos pamokos. Vėliau kūrybininkai galės patys išbandyti dirbtinio intelekto įrankius bei jų naudojimo technikas. Pasiskirstę į komandas jie dalyvaus „best’AI“ iššūkyje, kurio metu pasitelkę dirbtinį intelektą spręs kūrybinę užduotį.
Teoriškai ir praktiškai pažinti AI padės kasdien juos nagrinėjantys mentoriai: reklamos agentūros „Milk“ kūrybos vadovas Rimantas Stanevičius ir AI operatoriai Rapolas Vosylius bei Vytis Gruzdys iš „A EYE – Image Synthesis Lab“.Geriausių AI atvejų analizė, kūrybos užkulisiai ir gautos pamokos.
Workshopo kaina 75 Eur iki balandžio 28-os, 90 Eur vėliau. Dalyvių skaičius ribotas. Registruokitės.
Kitos naujienos
Vieni mokslo metai į pabaigą, o mes jau planuojame kitus. Jūsų dėmesiui – visi kursai, į kuriuos pakviesime šį rudenį ir jų datos. Raginame nedelsti ir užsitikrinti sau vietą bei geriausią kainą artimiausiu metu. Daugiau apie programas – čia.
Kūrybiškumo galima išmokti. Bet praktikuotis reikia kasdien. Naujo atominio kurso Creativity 4 Innovation vadovas David Reid Anderson žino, kaip tai daryti. Ne viename Didžiosios Britanijos universitete dėsčiusio akademiko patarimai žemiau. Dar daugiau sužinos tie, kurie užsiregistruos į dviejų mėnesių mokymus, skirtus pažinti kūrybiškumo technikas bei įrankius ir pritaikyti juos verslo sėkmei. Ji startuos balandžio 20-ą.
Ne pirmus metus Lietuvoje organizuojamas „Jaunųjų liūtų“ konkursas, kuriame dėl galimybės atstovauti šaliai prestižiniuose „Kanų liūtuose“ susirungia jaunieji reklamos talentai, kovo 9–11 d. pasiekė finalinį etapą. Šeštadienį paskelbta, kad „15min group“, reklamos ir kūrybiškumo mokyklos „The Atomic Garden“ ir Neįgaliųjų reikalų departamento šiemet organizuotą konkursą laimėjo Džiugo Babensko iš agentūros „Sons & Daughters“ ir Justinos […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Gedimino pr. 27, Vilnius
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Bendruomenės lyderė
Paulius
Komunikacijos vadovas