Mokykloje – kūrybinės dirbtuvės su dirbtiniu intelektu
Kūrybinių industrijų ir reklamos atstovai pastaruoju metu dažnai ir garsiai kalba apie AI. Kadangi dramblys kambaryje užima vis daugiau vietos, Creative Performance kursas gegužės 3 d. kviečia į vienos dienos kūrybines dirbtuves Kūryba su AI, skirtas pradedantiems ir pažengusiems reklamos kūrėjams.
Workshopo metu jo dalyviai pažins naujausias AI tendencijas ir kaip sparčiai tobulėjančią technologiją pritaikyti darbuose kuriant užklausas ir vaizdus. Taip pat renginio programoje – geriausių AI atvejų analizė, kūrybos užkulisiai ir gautos pamokos. Vėliau kūrybininkai galės patys išbandyti dirbtinio intelekto įrankius bei jų naudojimo technikas. Pasiskirstę į komandas jie dalyvaus „best’AI“ iššūkyje, kurio metu pasitelkę dirbtinį intelektą spręs kūrybinę užduotį.
Teoriškai ir praktiškai pažinti AI padės kasdien juos nagrinėjantys mentoriai: reklamos agentūros „Milk“ kūrybos vadovas Rimantas Stanevičius ir AI operatoriai Rapolas Vosylius bei Vytis Gruzdys iš „A EYE – Image Synthesis Lab“.Geriausių AI atvejų analizė, kūrybos užkulisiai ir gautos pamokos.
Workshopo kaina 75 Eur iki balandžio 28-os, 90 Eur vėliau. Dalyvių skaičius ribotas. Registruokitės.
Kitos naujienos
Train-to-hire įdarbinimo principas – ne naujiena sveikatos technologijų startuolio „Kilo Health“ strategijoje. Šis modelis leidžia potencialiems darbuotojams suteikti mokymus, po kurių geriausi mokiniai sulaukia pasiūlymo tęsti karjerą įmonėje. Artimiausias šešias savaites kūrybos strategines žinias bendradarbiaujant su reklamos ir rinkodaros mokykla „The Atomic Garden” kursuose tobulins 15 specialistų. „Kilo Health“ mokymų ir personalo ugdymo vadovė Aurelija […]
Kristina Mažeikytė, „Linas Agro“ rinkodaros ir komunikacijos direktorė, reklamos ir rinkodaros mokyklos „The Atomic Garden“ mokytoja, apgailestauja, kad Lietuvoje vis dar retas prekių ženklas šventiniu laikotarpiu ryžtasi kalbėti ne apie nuolaidas, o savo vertybines pozicijas. Be to, ji priduria, kad tai daryti reikėtų ne tik per Kalėdas, o visus metus – komerciniai ir vertybiniai tikslai […]
Mokytis iš svetimų klaidų – vis dar žymiai geriau nei iš savų. Sena tiesa išlieka aktuali ir marketingo srityje, todėl artėjant naujo atominio kurso apie praktinę rinkodarą startui, gruodžio 4 d. kviečiame į išplėstinę žinių bei patirčių sesiją. Jos metu plonas ribas tarp profesinių nesėkmių bei vertingų pamokų aptars solidi industrijos atstovų rinktinė. Cyber City […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė