Džiugas Skrupskelis
Growth & Business strategas
Kaip kuriamas „Family Guy“? Šis paprastas klausimas paskatino Džiugą Skrupskelį pasirinkti kūrybos kelią.
Jau nuo 14 metų jis pradėjo savarankiškai mokytis grafikos dizaino paslapčių, o vėliau ir freelancinti.
Baigęs „The Atomic Garden“ reklamos kūrybos kursą, Džiugas išvažiavo į Amsterdamą dirbti su tokiais prekių ženklais kaip „Tommy Hilfiger“ ar „Carlsberg“.
Šiandien „Kilo Health“ žinomas kaip vienas greičiausiai augančių startuolių, o Džiugas – vienas iš šešių įmonės pradininkų, subūręs dešimčių talentingų žmonių komandą ir šiuo metu dirbantis su performance advertising pasaulinėje rinkoje.
Džiugas moko šiuose kursuose:
Creative Performance
2025-03-31
Užpildyk trūkstamas žinias reklamos kūrybos ir analitikos procesuose, išmok susikalbėti su kūrybos ir skaičių komandomis bei įdarbink AI (dirbtinį intelektą) ir tapk plataus profilio darbuotoju.
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė