Miglė Andrulonytė
„Telia“ | Tyrimų ir įžvalgų vadovė
Antropologijos žinias į verslo pasaulį perkėlusi tyrinėtoja, kuriai įdomiausia, kaip mąsto ir elgiasi šiuolaikiniai žmonės. Su tokia pat aistra kaip antropologai tyrinėja socialinius reiškinius, Miglė nardo po prekės ženklų pasaulį ieškodama, kas vis tik slypi už žmonių pasirinkimų.
Patirtis dirbant Telia, Nord Security ir Tele2 leidžia jai derinti UX tyrimus, rinkos analizę ir nemažai eksperimentavimo, kad sukurtų įžvalgas, kurios taiko tiesiai į esmę. Jos darbas – tai detektyvo, stratego ir žmogaus kodavimo mišinys. Miglės siekis paversti tyrimų discipliną ne užkulisiais, o galingu įrankiu, be kurio neįsivaizduojamas nė vienas rimtas sprendimas – kam tenkintis turimais atsakymais, kai gali atrasti naujus klausimus?
Miglė moko šiuose kursuose:
Praktinė rinkodara
2025-02-04
Suprask rinkos dinamiką ir vartotojų elgseną taikydamas teorines žinias realiose situacijose.
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė