REKLAMOS KŪRYBOS intro sesija 06 19 d.
Kursas, nuo kurio prasidėjo „The Atomic Garden“ kelias ir kuris jau tapo vizitine mūsų kortele grįžta! Atnaujintas. Papildytas. Ne vieną „noriu dirbti reklamos srityje“ pavertęs į „mama, žiūrėk, man pavyko“. Jis bus iš esmės kitoks, nes upgrade’intas atsižvelgiant į šiandieninius rinkos poreikius.
REKLAMOS KŪRYBĄ rasi jau šio rudens semestre, tačiau su tuo, kas tavęs lauks 6 intensyvius mėnesius gliaudant reklamos kūrybos paslaptis, tave supažindinsime dar birželio 19 d.
▫️Kas geriau papasakos apie šį kursą nei jį baigę mokiniai?
▫️Kas tiksliau paaiškins, ko šiandien reikia agentūroms, nei jų vadovai?
▫️Ko ieško kūrybines komandas savo viduje turinčios įmonės?
3 valandų trukmės intro sesijos dalyvių lauks diskusijos bei pranešimai įvairiomis temomis:
Pasimatuok REKLAMOS KŪRYBĄ. Užimk vieną iš kėdžių jau birželio 19 d. vykstančioje intro sesijoje. Vietų skaičius ribotas, todėl būtina išankstinė registracija čia.
Kitos naujienos
Tęsiame kampaniją DAR VIENA ŠŪDINA REKLAMA ir kviečiame pradėti garsiai kalbėti apie ydingas reklamos industrijos klišes bei gelbėti pasaulį nuo prastos komunikacijos. Daugiau apie kampaniją galite skaityti čia. Norime inicijuoti ir visuomenės dialogą su šios industrijos atstovais, todėl drauge su portalu 15min bei Laura Dabulyte, komunikacijos agentūros „COMMS ON DUTY“ įkūrėja, kalbiname žinomus reklamos pasaulio […]
Reklamos ir kūrybiškumo talentai ir vėl turės progą išbandyti savo jėgas reklamos ir rinkodaros mokyklos „The Atomic Garden“ organizuojamoje kūrybinėje sesijoje! Sesija, kurioje bus sprendžiama Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos padiktuota problema – informacijos stoka ir kalbos barjerai neleidžiantys darbo imigrantams suprasti savo teisių ir pareigų, kas sudaro prielaidas jų išnaudojimui – vyks […]
Ekranai, miestų erdvės ir žurnalai pilni šiukšlių, kurias vadiname reklama. Skipinam, blokuojam ir kitaip ignoruojam. Metas apie tai pakalbėti. Arba tiksliau – garsiai surėkti. Kampanija DAR VIENA ŠŪDINA REKLAMA spjauna ant ydingų reklamos industrijos klišių. O kampanijos KPI, CTR ir CTA veda ne į pardavimus, o dialogą. Dialogą apie kokybę reklamoje. Beskime pirštu į prastą […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė