Creative Performance kursui vadovaus Darius Bagdžiūnas
Mokytojų kambaryje turime išties atominį papildymą. Creative Performance kursui nuo šiol vadovaus enterpreneris Darius Bagdžiūnas.
Darius – itin ryški industrijos figūra. 1998-ais metais kartu su partneriais įkūrė interneto sprendimų agentūrą „Gaumina“. Ji buvo rinkos lydere Lietuvoje 15 metų iš eilės, per šį laiką įgyvendino daugiau nei 5000 skaitmeninių projektų. Klientų sąraše – „Microsoft“, „MTV“ „Guinness“, „Heineken“, „Diesel“, „Švyturys“, Lietuvos Respublikos Vyriausybės Kanceliarija ir daug kitų.
Pats Darius perskaitė virš 400 pranešimų įvairiose su inovacijomis, reklama ir internetu susijusiose konferencijose bei universitetuose (tarp jų – „TEDx“, University College London, „MIPTV Cannes“, „First Digital Marketing Brussels“, „Bahrain Egovernment Forum“ , „World Summit Award Abu Dhabi“) ir panašiai tiek parašė straipsnių bei išdalijo interviu verslo spaudai, televizijai, radijui (tarp žiniasklaidos priemonių – BBC, „The Economist“, „Herald AM“ ir kitos).
Atominio mokytojo sąraše – 100+ tarptautinių ir vietos apdovanojimų reklamos ir digital festivaliuose (tarp jų – „Global Summit Award“, „Golden Hammer“, „Golden Joystick Award“, „Irish Web Awards“, „Kiev Advertising Festival“, „Login“, „Adrenalinas“, Nacionalinis inovacijų prizas ir t.t.), o jis pats daugiau nei 20 kartų matavosi žiūri nario krėslą panašiuose renginiuose.
Be to, Darius didžiuojasi padaręs pirmus du technologinius exit‘us (Centras.lt ir Hosting.lt). Tai nutiko 2000-ais, dar prieš dot.com‘ų kritimą. 2013 m. Darius gavo apdovanojimą iš Prezidentės Dalios Grybauskaitės rankų už viso gyvenimo pasiekimus – „išugdytą inovatyvių jaunų Lietuvos įmonių kartą“. „Gauminą“ pardavė 2017-ais. Ką veikė vėliau, papasakos gyvai.
Darius yra pasirengti įnešti naujų vėjų į Creative Performance struktūrą. Kursui, kuris prasidės balandžio 8-ą, jis vadovaus kartu su „Kilo Health“ strateginių iniciatyvų viceprezidentu Džiugu Skrupskeliu. Buvęs kurso vadovas Artūras Olšauskas taip pat liks programos dalimi ir dalinsis patirtimi su mokiniais.
Kitos naujienos
Mokytis iš svetimų klaidų – vis dar žymiai geriau nei iš savų. Sena tiesa išlieka aktuali ir marketingo srityje, todėl artėjant naujo atominio kurso apie praktinę rinkodarą startui, gruodžio 4 d. kviečiame į išplėstinę žinių bei patirčių sesiją. Jos metu plonas ribas tarp profesinių nesėkmių bei vertingų pamokų aptars solidi industrijos atstovų rinktinė. Cyber City […]
Pasaulio rinka sparčiai kinta, todėl įvairiose srityse svarbu išlaikyti tempą. Ne išimtis ir reklamos sritis. Ji ir toliau sparčiai keičiasi dėl naujų technologijų ir platformų, leidžiančių reklamos specialistams diegti naujoves bei pritaikyti savo strategijas prie kintančių vartotojų poreikių. Artėjant „Geriausių Kanų liūtų reklamų“ renginiui, kuris vyks spalio 22 dieną kino salėse visoje Lietuvoje, kartu su […]
5 minutės „Skype“ ir atsakymai į tris klausimus – tiek prireikė, kad reklamos mokyklos idėja rimtai suintriguotų tuomet vienos kūrybinės agentūros partnerį Aivarą Šičkų. Mintis po kelių mėnesių virto kūnu, ir 2014-ųjų rudenį Vilniuje duris atvėrė pirmoji Baltijos šalyse reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden“, kuri per dešimtmetį paruošė daugiau nei 1000 reklamos ir […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė