Europos jaunieji kūrybininkai savaitgalį ieškojo reklamos sprendimų artėjančiam Vilniaus jubiliejui
Rugsėjo 29 – spalio 1 dienomis Vilniuje lankėsi trys dešimtys jaunių reklamos kūrybininkų iš 16 Europos šalių. Talentingi meno vadovai, tekstų kūrėjai, grafikos dizaineriai susivienijo į trijų į reklamos agentūrą tam, kad sugalvotų rinkodaros idėjų, galinčių originaliai pristatyti artėjantį sostinės gimtadienį viename iš Senojo žemyno didmiesčių.
Renginio „Creative Express: Vilnius 700 Young“ dalyviai nuo ketvirtadienio iki šeštadienio susipažino su Vilniumi, išklausė įkvepiančių industrijos profesionalų iš Lietuvos ir užsienio pranešimų bei, pasidalinę į kelių žmonių komandas, vystė kūrybines koncepcijas, įkvėptas miesto istorijos ir artėjančios šventės „Vilnius 700“.
Tarptautinę iniciatyvą įgyvendino reklamos, dizaino bei komunikacijų specialistus vienijanti platforma „Art Directors Club of Europe“ (ADCE) bei reklamos bei kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden Vilnius“, bendradarbiaudama su Lietuvos dizaino asociacija.
„Pastaraisiais metais užsienyje įgyvendintos Vilniaus turizmo rinkodaros kampanijos užkėlė kartelę pakankamai aukštai, tad iniciatyvos dalyviams teko nelengva užduotis. Visgi, pasitekę jaunatvišką energiją ir beribį entuziazmą, jaunieji kūrybininkai su ja susitvarkė“, – išvykdamas iš Lietuvos tikino ADCE vykdantis direktorius Hansas-Peteris Albrechtas.
Renginio „Creative Express: Vilnius 700 Young“ šeimininke tapusi „The Atomic Garden Vilnius“ – vienintelė reklamos ir kūrybiškumo mokykla Baltijos šalyse, veikianti nuo 2014-ųjų. Mokiniai čia mokosi dirbdami lyg reklamos agentūroje ar jos kliento pusėje.„Europos jaunimas nustebino įdomiomis įžvalgomis ir netikėtais pasiūlymais. Vilnius vis dar išlieka mažai pažįstamu europiečiams, todėl tokie kūrybiški sprendimai – vienas geriausių būdų auginti jo žinomumą užsienyje“, – teigė jos vadovas Aivaras Šičkus.
Šis projektas – Vilniaus 700-ojo jubiliejaus programos dalis. Sužinokite daugiau www.700vilnius.lt.
Kitos naujienos
Mokytis iš svetimų klaidų – vis dar žymiai geriau nei iš savų. Sena tiesa išlieka aktuali ir marketingo srityje, todėl artėjant naujo atominio kurso apie praktinę rinkodarą startui, gruodžio 4 d. kviečiame į išplėstinę žinių bei patirčių sesiją. Jos metu plonas ribas tarp profesinių nesėkmių bei vertingų pamokų aptars solidi industrijos atstovų rinktinė. Cyber City […]
Pasaulio rinka sparčiai kinta, todėl įvairiose srityse svarbu išlaikyti tempą. Ne išimtis ir reklamos sritis. Ji ir toliau sparčiai keičiasi dėl naujų technologijų ir platformų, leidžiančių reklamos specialistams diegti naujoves bei pritaikyti savo strategijas prie kintančių vartotojų poreikių. Artėjant „Geriausių Kanų liūtų reklamų“ renginiui, kuris vyks spalio 22 dieną kino salėse visoje Lietuvoje, kartu su […]
5 minutės „Skype“ ir atsakymai į tris klausimus – tiek prireikė, kad reklamos mokyklos idėja rimtai suintriguotų tuomet vienos kūrybinės agentūros partnerį Aivarą Šičkų. Mintis po kelių mėnesių virto kūnu, ir 2014-ųjų rudenį Vilniuje duris atvėrė pirmoji Baltijos šalyse reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden“, kuri per dešimtmetį paruošė daugiau nei 1000 reklamos ir […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė