Gediminas Užkuraitis apie Britų karališkąją šeimą kaip prekės ženklą: tai yra ilgalaikis produktas, kuris dabar išnaudojamas
Britų karališkoji šeima laikoma penktu didžiausiu pasaulyje prekės ženklu, labiau atpažįstamu nei Beyonce, Kim Kardashian, Bill Gates bei Obama ir nusileidžiantis tik „Coca Cola“, „Nike“, „Ferrari“ ir „Microsoft“. Žinomos prekės ženklų ir verslo vertinimo konsultacinės bendrovės „Brand Finance“ skaičiavimais, jei britų monarchija būtų įmonė, jos vertė siektų beveik aštuoniasdešimt milijardų eurų, o jos indėlis į Jungtinės Karalystės ekonomiką kasmet viršija du milijardus eurų.
Šia tema laidoje „Svarbi valanda“ mintis dėstė reklamos mokyklos „The Atomic Garden“ mokytojas Gediminas Užkuraitis.
Kitos naujienos
Vieni mokslo metai į pabaigą, o mes jau planuojame kitus. Jūsų dėmesiui – visi kursai, į kuriuos pakviesime šį rudenį ir jų datos. Raginame nedelsti ir užsitikrinti sau vietą bei geriausią kainą artimiausiu metu. Daugiau apie programas – čia.
Kūrybinių industrijų ir reklamos atstovai pastaruoju metu dažnai ir garsiai kalba apie AI. Kadangi dramblys kambaryje užima vis daugiau vietos, Creative Performance kursas gegužės 3 d. kviečia į vienos dienos kūrybines dirbtuves Kūryba su AI, skirtas pradedantiems ir pažengusiems reklamos kūrėjams. Workshopo metu jo dalyviai pažins naujausias AI tendencijas ir kaip sparčiai tobulėjančią technologiją pritaikyti […]
Kūrybiškumo galima išmokti. Bet praktikuotis reikia kasdien. Naujo atominio kurso Creativity 4 Innovation vadovas David Reid Anderson žino, kaip tai daryti. Ne viename Didžiosios Britanijos universitete dėsčiusio akademiko patarimai žemiau. Dar daugiau sužinos tie, kurie užsiregistruos į dviejų mėnesių mokymus, skirtus pažinti kūrybiškumo technikas bei įrankius ir pritaikyti juos verslo sėkmei. Ji startuos balandžio 20-ą.
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Gedimino pr. 27, Vilnius
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Bendruomenės lyderė
Paulius
Komunikacijos vadovas