Intro sesijos metu – atsakymai į klausimą, kam kurti GERUS prekės ženklus
Sukurti prekės ženklą, kuris būtų naudingas planetai, žmonėms ir visuomenei bei išsiskirtų unikaliu pozicionavimu, copywritingu ir art directionu yra pagrindinis intensyvaus 3 mėnesių kurso iššūkis. Bet prieš pradėdami, bandysime rasti atsakymą į dar svarbesnį klausimą: kodėl? Šiuo tikslu kviečiame į specialią intro dieną, kurią papildys patyrę ekspertai ir jų pranešimai, bei jų diskusijos.
GOOD BRANDS AND BETTER ADVERTISING: THINKING BEYOND TV ADS
Mantas Velykis (Savireklamos vadovas / LRT)
IF YOUR BRAND HAS A GOOD ENGINE, YOU CAN ENJOY THE RIDE
Clare McNally (Kūrybos vadovė / McNally Unlimited)
GOOD BRAND PACKAGING IS NOT ONLY ABOUT PACKAGING
Gabija Platūkytė-Azarevičė (Dizaino vadovė / Great&Golden)
ESG IN VC INVESTING (FIRECHAT)
Arvydas Bložė (Partneris / Practica Capital)
WHY ARE BRANDS MORE VALUABLE THAN EVER? (PANEL DISCUSSION)
Aistė Jakimavičiūtė-Bikauskė (Partnerė & meno vadovė / Imagine)
Algirdas Orantas (Partneris & bendraįkūrėjas / Critical)
Rimantas Stanevičius (Kūrybos vadovas / Milk)
Mokykloje rinksimės 16:30, pradėsime 17:00. Po oficialios dalies lauks neformali diskusija mūsų jaukioje virtuvėlėje.
Intro diena atvira visiems gyvai arba internetu, tik nepamirškite užsiregistruoti.
Jei nuspręsite dalyvauti gyvai, turėkite omeny, kad auditorije tilps 50 pirmųjų užsiregistravusių.
Kitos naujienos
Mokytis iš svetimų klaidų – vis dar žymiai geriau nei iš savų. Sena tiesa išlieka aktuali ir marketingo srityje, todėl artėjant naujo atominio kurso apie praktinę rinkodarą startui, gruodžio 4 d. kviečiame į išplėstinę žinių bei patirčių sesiją. Jos metu plonas ribas tarp profesinių nesėkmių bei vertingų pamokų aptars solidi industrijos atstovų rinktinė. Cyber City […]
Pasaulio rinka sparčiai kinta, todėl įvairiose srityse svarbu išlaikyti tempą. Ne išimtis ir reklamos sritis. Ji ir toliau sparčiai keičiasi dėl naujų technologijų ir platformų, leidžiančių reklamos specialistams diegti naujoves bei pritaikyti savo strategijas prie kintančių vartotojų poreikių. Artėjant „Geriausių Kanų liūtų reklamų“ renginiui, kuris vyks spalio 22 dieną kino salėse visoje Lietuvoje, kartu su […]
5 minutės „Skype“ ir atsakymai į tris klausimus – tiek prireikė, kad reklamos mokyklos idėja rimtai suintriguotų tuomet vienos kūrybinės agentūros partnerį Aivarą Šičkų. Mintis po kelių mėnesių virto kūnu, ir 2014-ųjų rudenį Vilniuje duris atvėrė pirmoji Baltijos šalyse reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden“, kuri per dešimtmetį paruošė daugiau nei 1000 reklamos ir […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė