Jauniesiems talentams – kvietimas dalyvauti kūrybinėse dirbtuvėse su David Reid Anderson
Rugsėjo 12 d. Vilniuje įvyks penktasis kūrybiškumo festivalis „ADC*LT 2024”, skirtas dizaino, reklamos ir Lietuvos kūrybos sektorių bendruomenei.
Savo ruožtu iškart po jo jaunuosius industrijos talentus kviesime į workshopą „Creativity for Visual Communicators” su reklamos vilku David Reid Anderson.
David Reid Anderson karjerą pradėjo nuo kūrybininko kėdės reklamos agentūrose Didžiojoje Britanijoje, tačiau noras pakeisti požiūrį į mokymosi procesą pastūmėjo jį edukacijos link. Davidas įsitikinęs – jei iš tikrųjų nori išmokti, svarbiausia yra užduoti klausimus (ir užduoti jų daug!). Pagal šį principą jis padėjo sukonstruoti kūrybinių studijų programas tokiuose Jungtinės Karalystės universitetuose kaip University for Creative Arts bei Leeds Arts University.
Kaip mūsų smegenys priima informaciją ir ją paverčia vaizdais? Priimta manyti, kad tai įvyksta tiesiog savaime, dirbant prie konkrečios idėjos. Visgi, tai užtrunka. Dažnai darome dalykus vien tam, kad juos darytume, tačiau, jeigu pradėtume klausinėti ir kiekvieną užduotį priimtume kaip galimybę spręsti problemas? Prieš tai verta atsakyti į tris K: Ką? Kaip? Kodėl? Workshopo metu ir mokysimės tai daryti.
Šių kūrybinių dirbtuvių variacijos ne kartą buvo įgyvendintos po „The Atomic Garden” stogu: tiek atominio reklamos kūrybos kurso mokiniai, tiek startuolių atstovai jai negailėdavo komplimentų. Atsižvelgusi į tai, reklamos ir kūrybiškumo mokykla dovanoja jį ADC jauniesiems talentams.
Vietų skaičius ribotas, todėl būtina užpildyti registracijos formą. Kūrybinė sesija vyks kitądien (rugsėjo 13-ą) po festivalio „ADC*LT 2024”, tad visa pastarojo metu gauta informacija bus itin tikslingai nukreipta.
Kitos naujienos
Mokytis iš svetimų klaidų – vis dar žymiai geriau nei iš savų. Sena tiesa išlieka aktuali ir marketingo srityje, todėl artėjant naujo atominio kurso apie praktinę rinkodarą startui, gruodžio 4 d. kviečiame į išplėstinę žinių bei patirčių sesiją. Jos metu plonas ribas tarp profesinių nesėkmių bei vertingų pamokų aptars solidi industrijos atstovų rinktinė. Cyber City […]
Pasaulio rinka sparčiai kinta, todėl įvairiose srityse svarbu išlaikyti tempą. Ne išimtis ir reklamos sritis. Ji ir toliau sparčiai keičiasi dėl naujų technologijų ir platformų, leidžiančių reklamos specialistams diegti naujoves bei pritaikyti savo strategijas prie kintančių vartotojų poreikių. Artėjant „Geriausių Kanų liūtų reklamų“ renginiui, kuris vyks spalio 22 dieną kino salėse visoje Lietuvoje, kartu su […]
5 minutės „Skype“ ir atsakymai į tris klausimus – tiek prireikė, kad reklamos mokyklos idėja rimtai suintriguotų tuomet vienos kūrybinės agentūros partnerį Aivarą Šičkų. Mintis po kelių mėnesių virto kūnu, ir 2014-ųjų rudenį Vilniuje duris atvėrė pirmoji Baltijos šalyse reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden“, kuri per dešimtmetį paruošė daugiau nei 1000 reklamos ir […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė