,,Jaunųjų liūtų“ konkursas prasidėjo
Balandžio 10 d. startavo „Jaunųjų liūtų“ konkursas, kuriame varžosi kūrybiškiausi Lietuvos reklamos talentai. Šiemet norą dalyvauti „15min grupės“ ir reklamos bei kūrybiškumo mokyklos „The Atomic Garden“ organizuojamame konkurse pareiškė 14 porų. Balandžio 10 d. susirinkę „Solo society“ erdvėje jaunieji reklamos atstovai išgirdo šių metų konkurso temą ir užduotį, kuri šiemet susijusi su Lietuvos Šaulių sąjungos komunikacijos iššūkiu.
Šių metų konkurso užduotis – sukurti kampaniją, kuri pritrauktų daugiau narių į Lietuvos Šaulių sąjungą. Ta idėja, kuri balandžio 12 d. bus išrinkta geriausia, bus įgyvendinta, o idėjos autoriai birželio mėnesį keliaus į Kanus atstovauti Lietuvai „Jaunųjų liūtų“ konkurse. „Tris dienas simuliuosime didžiausią reklamos agentūrą Lietuvoje ir bandysime sukurti labai įtaigia, rimtą, gerą, teisingą kampaniją, kuri suvienys daugiau lietuvių dėl bendro tikslo – būti stipresniems prieš visas grėsmes, kurios gali tykoti.“ – sakė „The Atomic Garden“ vadovas Aivaras Šičkus.
Šiemet norą dalyvauti „15min grupės“ ir reklamos mokyklos „The Atomic Garden“ organizuojamame konkurse pareiškė 14 komandų. Visos jos sudarytos iš dviejų kūrėjų, kurių amžius Kanuose vyksiančio konkurso metu neviršys 30 metų. Dalyviai – iš reklamos, žiniasklaidos planavimo, skaitmeninių sprendimų agentūrų ar laisvai samdomi profesionalai, gyvenantys Lietuvoje. „15min grupės“ rinkodaros ir vystymo vadovė Gabrielė Burbienė „Jaunųjų liūtų“ konkurso dalyviams priminė, jog tai yra puiki aikštelė tiek mokytis, tiek turėti galimybę kūrybiškumu keisti pasaulį: „Šis konkursas visada suvienija tiek reklamos kūrybos talentus, tiek nevyriausybines organizacijas ir jų problemas, kurias norime išspręsti. Šiais metais pasirinkome itin aktualią temą ir labai džiaugiuosi mūsų partneriu, Lietuvos Šaulių Sąjunga, kurie mus įkvėps ir paryškins problemą, kuriai spręsti pasitelkime kūrybiškumą.“
Dovidas Jonušas, Lietuvos Šaulių sąjungos vado pavaduotojas, pristatydamas sąjungos vertybes, principus bei veiklą, paminėjo, kad visi Lietuvos Šaulių sąjungos nariai turi padaryti begalę darbų, kad Lietuvai būtų geriau, o šalies jaunimą įkvėpti stoti į Lietuvos Šaulių sąjungą ir bus šio konkurso užduotis. Trijų dienų kūrybiškumo maratono metu komandos kurs reklamos kampaniją, kuri ne tik atskleis jų kūrybinį potencialą, bet ir pasiūlys realų sprendimą.
Kitos naujienos
Balandžio 12 d. paaiškėjo, kas birželio mėnesį atstovaus Lietuvai ir varžysis tarptautiniame „Jaunųjų liūtų“ konkurse. Konkursas yra tarptautinio kūrybiškumo festivalio „Kanų liūtai“ dalis. Sveikiname laimėtojų duetą – Viktoriją Kazlauskaitę ir Evą Cesiulevičiūtę išplėšus pergalę bei pasiūlius geriausią komunikacijos problemos sprendimą „Lietuvos Šaulių sąjungai“. Merginų duetas įveikė kitas 13 dalyvavusių komandų pasiūlydamos įtaigią kampanijos idėją […]
Socialinės reklamos konkursas „Jaunieji liūtai“ – tai 3 dienų intensyvus kūrybinis maratonas, kuriame su jaunaisiais kūrybininkais ir patyrusiais mentoriais ieškome reklamos idėjų, galinčių išspręsti visuomenei aktualią problemą, kurti tvaresnį pasaulį. Registracija į 2025 04 10-12 konkursą „Jaunieji liūtai“ atidaryta! Lietuvoje jau ne pirmus metus organizuojamas konkursas jauniesiems reklamos talentams „Jaunieji liūtai“ yra rengiamas „15min group“ kartu su mumis – reklamos […]
Train-to-hire įdarbinimo principas – ne naujiena sveikatos technologijų startuolio „Kilo Health“ strategijoje. Šis modelis leidžia potencialiems darbuotojams suteikti mokymus, po kurių geriausi mokiniai sulaukia pasiūlymo tęsti karjerą įmonėje. Artimiausias šešias savaites kūrybos strategines žinias bendradarbiaujant su reklamos ir rinkodaros mokykla „The Atomic Garden” kursuose tobulins 15 specialistų. „Kilo Health“ mokymų ir personalo ugdymo vadovė Aurelija […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė