Kas laimėjo ,,Jaunųjų liūtų“ konkursą?
Balandžio 12 d. paaiškėjo, kas birželio mėnesį atstovaus Lietuvai ir varžysis tarptautiniame „Jaunųjų liūtų“ konkurse. Konkursas yra tarptautinio kūrybiškumo festivalio „Kanų liūtai“ dalis. Sveikiname laimėtojų duetą – Viktoriją Kazlauskaitę ir Evą Cesiulevičiūtę išplėšus pergalę bei pasiūlius geriausią komunikacijos problemos sprendimą „Lietuvos Šaulių sąjungai“.

„Jaunųjų liūtų“ konkursas – finalas / Roberto Riabovo / BNS nuotr.
Merginų duetas įveikė kitas 13 dalyvavusių komandų pasiūlydamos įtaigią kampanijos idėją „Kamufliažas keičiasi“. Pagrindinę siūlomos kampanijos mintį padiktavo įžvalga, jog keičiasi kamufliažas ir keičiasi tradicinis požiūris į militarizmą.
Dalyvių darbus vertino ir laimėtojus išrinko kompetentinga komisija: Gabrielė Burbienė – „15min grupės“ rinkodaros ir vystymo vadovė, Artūras Morozovas – Lietuvos Šaulių sąjungos Vytauto Didžiojo šaulių 2-osios rinktinės šaulys, žurnalistas, dokumentinės fotografijos kūrėjas, Rimantas Stanevičius – „Milk“ kūrybos vadovas, kūrybos ir komunikacijos strategas Vaidotas Valantiejus, Justė Padegimė – „Ogilvy“ agentūros kūrybos vadovė, Jurga Chomskytė – Lietuvos Šaulių sąjungos Komunikacijos skyriaus viešųjų ryšių specialistė.
Komisija vieningai sutiko, kad birželį tarptautiniame lygmenyje pasirodysianti pora konkurso temą atskleidė originaliai bei pilnai išpildė pateiktą užduotį.
Kviečiame klausyti laimėtojų bei kitų dalyvavusių komandų interviu čia:
Šaltinis: 15min.lt.
Kitos naujienos
Balandžio 10 d. startavo „Jaunųjų liūtų“ konkursas, kuriame varžosi kūrybiškiausi Lietuvos reklamos talentai. Šiemet norą dalyvauti „15min grupės“ ir reklamos bei kūrybiškumo mokyklos „The Atomic Garden“ organizuojamame konkurse pareiškė 14 porų. Balandžio 10 d. susirinkę „Solo society“ erdvėje jaunieji reklamos atstovai išgirdo šių metų konkurso temą ir užduotį, kuri šiemet susijusi su Lietuvos Šaulių sąjungos […]
Socialinės reklamos konkursas „Jaunieji liūtai“ – tai 3 dienų intensyvus kūrybinis maratonas, kuriame su jaunaisiais kūrybininkais ir patyrusiais mentoriais ieškome reklamos idėjų, galinčių išspręsti visuomenei aktualią problemą, kurti tvaresnį pasaulį. Registracija į 2025 04 10-12 konkursą „Jaunieji liūtai“ atidaryta! Lietuvoje jau ne pirmus metus organizuojamas konkursas jauniesiems reklamos talentams „Jaunieji liūtai“ yra rengiamas „15min group“ kartu su mumis – reklamos […]
Train-to-hire įdarbinimo principas – ne naujiena sveikatos technologijų startuolio „Kilo Health“ strategijoje. Šis modelis leidžia potencialiems darbuotojams suteikti mokymus, po kurių geriausi mokiniai sulaukia pasiūlymo tęsti karjerą įmonėje. Artimiausias šešias savaites kūrybos strategines žinias bendradarbiaujant su reklamos ir rinkodaros mokykla „The Atomic Garden” kursuose tobulins 15 specialistų. „Kilo Health“ mokymų ir personalo ugdymo vadovė Aurelija […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė