Paaiškėjo, kas atstovaus Lietuvai tarptautiniame Jaunųjų liūtų konkurse Kanuose
Šeštadienį paaiškėjo, kas laimėjo „15min Grupė“ bei reklamos ir kūrybiškumo mokyklos „The Atomic Garden“ šiemet organizuotą „Jaunųjų liūtų“ nacionalinio konkurso pirmąją vietą. Laimėtojų duetas – Ignas Vėželis dirbantis prekės ženklo kūrimo agentūroje „Andstudio“ ir Mantas Lukoševičius – birželio mėnesį atstovaus Lietuvai ir varžysis tarptautiniame „Jaunųjų liūtų“ konkurse, kuris yra dalis tarptautinio kūrybiškumo festivalio „Kanų liūtai“.
Norą dalyvauti nacionalinėje „Jaunųjų liūtų” atrankoje pareiškė 17 porų. Balandžio 18 d. susirinkę „Solo society“ erdvėje į kūrybinę konkurso sesiją jaunieji reklamos atstovai išgirdo konkurso temą ir užduotį – edukuoti visuomenę apie miškų ir jų išsaugojimo svarbą bei priminti apie kiekvieno iš mūsų pareigą saugoti miškus.
Jaunieji kūrybininkai per parą laiko komisijai turėjo pateikti kūrybinę idėją bei jos išpildymo sprendimus. Viso konkurso metu su dalyviais savo patirtimi ir žiniomis dalijosi šios srities profesionalai – reklamos ir kūrybiškumo mokyklos „The Atomic Garden“ mokytojai Rimantas Stanevičius, Gabrielius Jucevičius, Renata Šarkauskaitė, Giedrė Ona Šileikytė bei Marius Poškus.
Įveikę 16 kitų komandų Igno ir Manto kūrybinis duetas pasiūlė įtaigią kampanijos idėją „Nesikišk. Bet pažiūrėti gali“. Pagrindinę siūlomos kampanijos idėją padiktavo įžvalga, kad žmogui nereikėtų kištis į miško ir jo ekosistemos gyvavimą, tačiau pasitelkiant skaitmenines technologijas galima miško procesus stebėti, taip aktualizuojant miško išsaugojimo svarbą. Nugalėtojų dueto mentorė – agentūros „autoriai“ įkūrėja ir kūrybos vadovė Giedrė Ona Šileikytė. Dalyvių darbus vertino ir laimėtojus išrinko kompetentinga komisija: „Sengirės fondas“ vadovė Rimantė Paulauskaitė-Digaitienė, „15min“ prekės ženklo vadovė Ieva Šakinė – Valevičė, agentūros „Truth“ kūrybos vadovas Marius Mozuraitis, reklamos strategas Vaidotas Valantiejus, „Atomic garden“ mokytojas Mantas Velykis.
Komisija vieningai tikino, kad birželį tarptautiniame lygmenyje pasirodysianti pora konkurso temą – miškus ir jų išsaugojimą ateičiai – atskleidė originaliai bei pilnai išpildė pateiktą užduotį, kartu pasiūlė stiprų vizualinį išpildymą bei sprendimus šios kampanijos plėtrai bei ilgaamžiškumui.
Tarptautinis „Jaunųjų liūtų“ konkursas Kanuose vyks birželio mėnesį pagrindinio „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalio metu. Čia su dešimtis kitų komandų iš viso pasaulio ir varžysis Lietuvai atstovausiantis duetas – Ignas Vėželis bei Mantas Lukoševičius.
Kitos naujienos
Rugsėjo 30 dieną įvyko pirmieji Lietuvoje prasčiausios reklamos apdovanojimai, kuriuos gyvai stebėjo virš 500 susirinkusių žiūrovų! „REKLAMOS FEILAI“ – tai paskutinis mūsų mokyklos kampanijos „Dar viena š*dina reklama“ etapas. Renginyje, kurį drauge su mumis organizavo „Fail Nights“ komanda, buvo apdovanotos trys prasčiausios pastarųjų 3 metų lietuviškos reklamos. Apdovanojimai įteikti „Fielmann: Pirmas kartas“ (1 vieta), „RC […]
Nėra to blogo, kas neišeitų į eterį. Reklamos ir rinkodaros mokykla „The Atomic Garden“ kviečia nebetylėti ir besti pirštu į prastą reklamą, kuri erzina, kurią norisi išjungti, pamiršti ir niekuomet nebepamatyti. Balsuoti galite už 10 reklamų, kurias atrinko speciali komisija. Joje – ne vienerius metus reklamos industrijoje dirbantys ar ją gerai pažįstantys profesionalai, patys kuriantys […]
Mūsų ekranai, miestų erdvės ir žurnalai pilni šiukšlių, kurias vadiname reklama. Skipinam, blokuojam ir kitaip ignoruojam. Metas apie tai rimtai pakalbėti. Visą vasarą pamačius šūdiną reklamą kvietėme nebetylėti: raginome besti pirštu į prastą komunikaciją virtualių kampanijos DAR VIENA ŠŪDINA REKLAMA lipdukų pagalba bei apie ją kalbėti specialiose 15min tinklalaidėse. Tokiu būdu reklamos kūrėjams bei visuomenei perdavėme žinutę: šito nebetoleruosime. Dabar už prasčiausią reklamą […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė