Reklamos kūrėjų bendruomenė rinks ikoniškiausias laisvos Lietuvos reklamas
Nuolat taupantys turtuoliai, Londone laimės ieškantys emigrantai Kęsts ir Vyts, alų Aukštaitijoje gurkšnojantys estai – Lietuvos reklamos kūrėjai per kiek daugiau nei tris nepriklausomybės dešimtmečius pristatė ne vieną įsimintiną personažą ar siužeto liniją. Reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden“ kartu su festivalio „Kanų liūtai“ oficialia atstove šalyje „15min grupė“ bei projektu „90-ųjų kioskas“ netrukus pakvies rinkti ikoniškiausius.

„Labai įdomu atsigręžti ir pažvelgti į laisvos Lietuvos reklamos istoriją. Kaip ir kitose srityse, nuėjome ilgą kelią nuo šypseną dabar keliančių sprendimų devyniasdešimtaisiais iki darbų, kurie šiandien varžosi tarptautiniuose apdovanojimuose. Pats laikas tai įvertinti“, – idėją pristatė „The Atomic Garden“ direktorius Aivaras Šičkus.
Vasario 8 d. rinkodaros konsultacijų grupės „Synthesis Consulting Group“ erdvėje industrijos dalyviai (registracija būtina) vertins reklaminius klipus, sukurtus nuo 1990-ųjų iki šių dienų. Trumpąjį sąrašą sudarė pagrindinių agentūrų atstovai – „New!“ partneris ir kūrybos vadovas Tomas Ramanauskas, „Autoriai“ įkūrėja ir vadovė Giedrė Ona Šileikytė, „Milk“ kūrybos vadovas Rimantas Stanevičius, „Mãrios“ partnerė ir kūrybos vadovė Renata Šarkauskaitė bei kiti patyrę reklamos vilkai.
Renginio metu taip pat bus įrašytas industrijai skirtos tinklalaidės „ADC*talks“ naujas epizodas. Jos kūrėjas R. Stanevičius kalbins žymiausius lietuviškų reklamų kūrėjus, o šie dalinsis nuo intriguojančių užkulisių iki TV ekranų vingiuojančiomis istorijomis.
Ši iniciatyva – pirmasis renginys, skirtas Lietuvoje pažymėti artėjantį tarptautinio kūrybiškumo festivalio „Kanų liūtai“ 70-ąjį jubiliejų. Vasario 27 d. kino ekranus pasieks „Visų laikų geriausios Kanų liūtų reklamos“, kurios sugrąžins į daugeliui nematytas video reklamos ištakas ir primins jau istorija tapusius darbus.
„Visų laikų geriausios Kanų liūtų reklamos“ – tai ne šiaip festivalio „Kanų liūtai“ 1954-2023 metų darbų istorija. Tai gyvas liudijimas apie besikeičiantį pasaulį, kurio kūrėjai – legendomis tapusios reklamos asmenybės. Džiaugiamės, kad šis globalių reklamų renginys paskatins prisiminti ir ikoniškiausias Lietuvos reklamas“, – sako „Geriausias Kanų liūtų reklamas” organizuojančios „15min grupės“ rinkodaros ir vystymo vadovė Gabrielė Burbienė.
Reklamai neabejinga visuomenės dalis irgi turės progą tarti žodį. Vasario 12 d. naujienų portale „15min“ startuos balsavimas, kurio dalyviai galės balsuoti už jiems labiausiai įsiminusius lietuviškus reklaminius klipus.
Kitos naujienos
Sveikiname mūsų mokyklos mokytojus bei bičiulius iš „Not perfect Vilnius”, „Marios”, „andstudio”, „Sons&Daughters” ir „New! Creative Agency” agentūrų išplėšus pergales tarptautiniuose „ADC Europe” apdovanojimuose! Būti vienais kiečiausių Europos mąstu – įspūdinga, o turėti tokius mokytojus mūsų mokykloje – išties rimtas reikalas. Taigi: „Sons&Daughters” pelnė auksą Corporate Brand Identity kategorijoje ir sidabrą Motion Graphics kategorijoje. Klientas: […]
Lapkričio klasika: mėnesiui perkopus į antrąją pusę pamažu atsigręžiame į prabėgusios metus ir pradedame apžvelgti, kas gero per juos įvyko. Skaičiai kalba patys už save ir jie mus labai džiugina. Du semestrai – pavasario ir rudens. Dvylika kursų. Net trys nauji – PRAKTINĖ RINKODARA, PRODUCT DESIGN ir KŪRYBINĖS LYGTYS masterclass, o vyšnia ant torto – […]
2026 m. vasario 17-21 dienomis pirmąkart įvyks vaikams ir paaugliams skirta 5 dienų trukmės turinio kūrėjų stovykla „The Atomic Garden Junior“! Jos tikslas – suburti 10-18 m. amžiaus jaunuolius bei padėti jiems atrasti savo virtualų identitetą, kurti autentišką, tvarų ir vertingą turinį, o taip pat – atpažinti socialiniuose tinkluose tykančius pavojus ir išmokti nuo jų apsisaugoti. […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė