The Atomic Garden alumnai gavo Kanų liūtą, bet nosies neužrietė: vis primename sau, kad per reklamą žmonės eina į tualetą
Marcosas Martinezas Lopezas ir Rubenas Sanchezas buvo vos pradedantys savo karjerą reklamos industrijoje, kai jiems pavyko daugiau nei šimto metų istoriją skaičiuojantį banką įtikinti savo idėja sukurti trumpametražį filmą ir jį lydinčią kampaniją, kvestionuojančią pinigų vertę. Tuo metu, kai ant bangos buvo distopiniai serialai kaip „Juodasis veidrodis“, pasakojimas apie pasaulį, kuriame valiuta tampa jūsų prisiminimai, taip pat laimėjo žiūrovų dėmesį, o jo autoriams atnešė karjerą pakeitusį Grand Prix apdovanojimą „Kanų liūtuose“. Tačiau net ir prestižiškiausiu apdovanojimu įvertinti reklamos kūrėjai nesusireikšmina ir siūlo to nedaryti kitiems.
„Visada primename sau, kad kai rodoma reclama, daugelis žmonių naudojasi proga nueiti į tualetą“, – juokėsi jie išskirtiniame interviu M360 dalindamiesi savo požiūriu į reklamos kūrimą ir patarimais dirbantiems šioje srityje.
Interviu su Atominiais iš Madrido skaitykite Delfi.lt.
Kitos naujienos
Mokytis iš svetimų klaidų – vis dar žymiai geriau nei iš savų. Sena tiesa išlieka aktuali ir marketingo srityje, todėl artėjant naujo atominio kurso apie praktinę rinkodarą startui, gruodžio 4 d. kviečiame į išplėstinę žinių bei patirčių sesiją. Jos metu plonas ribas tarp profesinių nesėkmių bei vertingų pamokų aptars solidi industrijos atstovų rinktinė. Cyber City […]
Pasaulio rinka sparčiai kinta, todėl įvairiose srityse svarbu išlaikyti tempą. Ne išimtis ir reklamos sritis. Ji ir toliau sparčiai keičiasi dėl naujų technologijų ir platformų, leidžiančių reklamos specialistams diegti naujoves bei pritaikyti savo strategijas prie kintančių vartotojų poreikių. Artėjant „Geriausių Kanų liūtų reklamų“ renginiui, kuris vyks spalio 22 dieną kino salėse visoje Lietuvoje, kartu su […]
5 minutės „Skype“ ir atsakymai į tris klausimus – tiek prireikė, kad reklamos mokyklos idėja rimtai suintriguotų tuomet vienos kūrybinės agentūros partnerį Aivarą Šičkų. Mintis po kelių mėnesių virto kūnu, ir 2014-ųjų rudenį Vilniuje duris atvėrė pirmoji Baltijos šalyse reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden“, kuri per dešimtmetį paruošė daugiau nei 1000 reklamos ir […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė