7 knygos apie rinkodarą, kurias rekomenduoja Darius Bagdžiūnas
Ieškai, kuo papildyti savo biblioteką ar bent jau perskaitytų knygų sąrašą?
Šiandien startuojančio Creative Performance kurso vadovas Darius Bagdžiūnas dalijasi skaitinių rekomendacijomis. Aktualu visiems rinkodaristams ir ne tik jiems.
David Ogilvy – Confessions of an Advertising Man
„Esminis pirmasis žingsnis bet kurioje marketingo kelionėje.“
Al Ries & Jack Trout – Positioning: The Battle for Your Mind
„Klasikinis požiūris į pozicionavimą.“
April Dunford – Obviously Awesome
„Modernus požiūris į pozicionavimą.“
Kevin Roberts – Lovemarks
„Patinka ir Myliu yra dvi skirtingos emocijos. Šioje knygoje aptariami tikrai mylimų prekių ženklų kūrimo principai.“
Jay Conrad Levinson – Guerrilla Marketing
„Apie netradicinių pigių taktikų naudojimą turint ribotus resursus.“
Allen Dib – The 1-Page Marketing Plan
„Kaip sutelkti dėmesį į esminius dalykus, pašalinus tai, kas nereikalinga.“
Guy Kawasaki – Rules for Revolutionaries
„Kaip mesi iššūkį status quo tam, kad sukurti novatoriškus produktus ir kampanijas.“
Kitos naujienos
Rugsėjo 30 dieną įvyko pirmieji Lietuvoje prasčiausios reklamos apdovanojimai, kuriuos gyvai stebėjo virš 500 susirinkusių žiūrovų! „REKLAMOS FEILAI“ – tai paskutinis mūsų mokyklos kampanijos „Dar viena š*dina reklama“ etapas. Renginyje, kurį drauge su mumis organizavo „Fail Nights“ komanda, buvo apdovanotos trys prasčiausios pastarųjų 3 metų lietuviškos reklamos. Apdovanojimai įteikti „Fielmann: Pirmas kartas“ (1 vieta), „RC […]
Nėra to blogo, kas neišeitų į eterį. Reklamos ir rinkodaros mokykla „The Atomic Garden“ kviečia nebetylėti ir besti pirštu į prastą reklamą, kuri erzina, kurią norisi išjungti, pamiršti ir niekuomet nebepamatyti. Balsuoti galite už 10 reklamų, kurias atrinko speciali komisija. Joje – ne vienerius metus reklamos industrijoje dirbantys ar ją gerai pažįstantys profesionalai, patys kuriantys […]
Mūsų ekranai, miestų erdvės ir žurnalai pilni šiukšlių, kurias vadiname reklama. Skipinam, blokuojam ir kitaip ignoruojam. Metas apie tai rimtai pakalbėti. Visą vasarą pamačius šūdiną reklamą kvietėme nebetylėti: raginome besti pirštu į prastą komunikaciją virtualių kampanijos DAR VIENA ŠŪDINA REKLAMA lipdukų pagalba bei apie ją kalbėti specialiose 15min tinklalaidėse. Tokiu būdu reklamos kūrėjams bei visuomenei perdavėme žinutę: šito nebetoleruosime. Dabar už prasčiausią reklamą […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė