7 knygos apie rinkodarą, kurias rekomenduoja Darius Bagdžiūnas
Ieškai, kuo papildyti savo biblioteką ar bent jau perskaitytų knygų sąrašą?
Šiandien startuojančio Creative Performance kurso vadovas Darius Bagdžiūnas dalijasi skaitinių rekomendacijomis. Aktualu visiems rinkodaristams ir ne tik jiems.

David Ogilvy – Confessions of an Advertising Man
„Esminis pirmasis žingsnis bet kurioje marketingo kelionėje.“
Al Ries & Jack Trout – Positioning: The Battle for Your Mind
„Klasikinis požiūris į pozicionavimą.“
April Dunford – Obviously Awesome
„Modernus požiūris į pozicionavimą.“
Kevin Roberts – Lovemarks
„Patinka ir Myliu yra dvi skirtingos emocijos. Šioje knygoje aptariami tikrai mylimų prekių ženklų kūrimo principai.“
Jay Conrad Levinson – Guerrilla Marketing
„Apie netradicinių pigių taktikų naudojimą turint ribotus resursus.“
Allen Dib – The 1-Page Marketing Plan
„Kaip sutelkti dėmesį į esminius dalykus, pašalinus tai, kas nereikalinga.“
Guy Kawasaki – Rules for Revolutionaries
„Kaip mesi iššūkį status quo tam, kad sukurti novatoriškus produktus ir kampanijas.“
Kitos naujienos
Sveikiname mūsų mokyklos mokytojus bei bičiulius iš „Not perfect Vilnius”, „Marios”, „andstudio”, „Sons&Daughters” ir „New! Creative Agency” agentūrų išplėšus pergales tarptautiniuose „ADC Europe” apdovanojimuose! Būti vienais kiečiausių Europos mąstu – įspūdinga, o turėti tokius mokytojus mūsų mokykloje – išties rimtas reikalas. Taigi: „Sons&Daughters” pelnė auksą Corporate Brand Identity kategorijoje ir sidabrą Motion Graphics kategorijoje. Klientas: […]
Lapkričio klasika: mėnesiui perkopus į antrąją pusę pamažu atsigręžiame į prabėgusios metus ir pradedame apžvelgti, kas gero per juos įvyko. Skaičiai kalba patys už save ir jie mus labai džiugina. Du semestrai – pavasario ir rudens. Dvylika kursų. Net trys nauji – PRAKTINĖ RINKODARA, PRODUCT DESIGN ir KŪRYBINĖS LYGTYS masterclass, o vyšnia ant torto – […]
2026 m. vasario 17-21 dienomis pirmąkart įvyks vaikams ir paaugliams skirta 5 dienų trukmės turinio kūrėjų stovykla „The Atomic Garden Junior“! Jos tikslas – suburti 10-18 m. amžiaus jaunuolius bei padėti jiems atrasti savo virtualų identitetą, kurti autentišką, tvarų ir vertingą turinį, o taip pat – atpažinti socialiniuose tinkluose tykančius pavojus ir išmokti nuo jų apsisaugoti. […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė