7 knygos apie rinkodarą, kurias rekomenduoja Darius Bagdžiūnas
Ieškai, kuo papildyti savo biblioteką ar bent jau perskaitytų knygų sąrašą?
Šiandien startuojančio Creative Performance kurso vadovas Darius Bagdžiūnas dalijasi skaitinių rekomendacijomis. Aktualu visiems rinkodaristams ir ne tik jiems.
David Ogilvy – Confessions of an Advertising Man
„Esminis pirmasis žingsnis bet kurioje marketingo kelionėje.“
Al Ries & Jack Trout – Positioning: The Battle for Your Mind
„Klasikinis požiūris į pozicionavimą.“
April Dunford – Obviously Awesome
„Modernus požiūris į pozicionavimą.“
Kevin Roberts – Lovemarks
„Patinka ir Myliu yra dvi skirtingos emocijos. Šioje knygoje aptariami tikrai mylimų prekių ženklų kūrimo principai.“
Jay Conrad Levinson – Guerrilla Marketing
„Apie netradicinių pigių taktikų naudojimą turint ribotus resursus.“
Allen Dib – The 1-Page Marketing Plan
„Kaip sutelkti dėmesį į esminius dalykus, pašalinus tai, kas nereikalinga.“
Guy Kawasaki – Rules for Revolutionaries
„Kaip mesi iššūkį status quo tam, kad sukurti novatoriškus produktus ir kampanijas.“
Kitos naujienos
Mokytis iš svetimų klaidų – vis dar žymiai geriau nei iš savų. Sena tiesa išlieka aktuali ir marketingo srityje, todėl artėjant naujo atominio kurso apie praktinę rinkodarą startui, gruodžio 4 d. kviečiame į išplėstinę žinių bei patirčių sesiją. Jos metu plonas ribas tarp profesinių nesėkmių bei vertingų pamokų aptars solidi industrijos atstovų rinktinė. Cyber City […]
Pasaulio rinka sparčiai kinta, todėl įvairiose srityse svarbu išlaikyti tempą. Ne išimtis ir reklamos sritis. Ji ir toliau sparčiai keičiasi dėl naujų technologijų ir platformų, leidžiančių reklamos specialistams diegti naujoves bei pritaikyti savo strategijas prie kintančių vartotojų poreikių. Artėjant „Geriausių Kanų liūtų reklamų“ renginiui, kuris vyks spalio 22 dieną kino salėse visoje Lietuvoje, kartu su […]
5 minutės „Skype“ ir atsakymai į tris klausimus – tiek prireikė, kad reklamos mokyklos idėja rimtai suintriguotų tuomet vienos kūrybinės agentūros partnerį Aivarą Šičkų. Mintis po kelių mėnesių virto kūnu, ir 2014-ųjų rudenį Vilniuje duris atvėrė pirmoji Baltijos šalyse reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden“, kuri per dešimtmetį paruošė daugiau nei 1000 reklamos ir […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė