7 Kristinos Mažeikytės patarimai prekių ženklų vadovams
- VISKAS PRASIDEDA NUO NAMŲ
Kiekvienas komandos narys turi žinoti, kas yra jūsų brandas, kaip jis jaučia, kaip skamba ir kodėl jie turi juo tikėti. Kai visi žinos tą patį, bet kurį brando projektą bus daug lengviau įgyvendinti.
- PROJEKTŲ VADOVAS – JŪSŲ ANTRAS TITULAS
Jums teks pradėti projektą, rengti jo planą, rašyti minutes ir nuolat jausti, kaip sekasi kolegoms. Nepamirškite diplomatijos, kompromisų ir skaidrios komunikacijos.
- VISAPUSĖ BRANDO STRATEGIJA
Sėkminga prekės ženklo strategija įgyvendina ilgalaikį tikslą: ką, kodėl, kaip, kokiai auditorijai turi būti komunikuojamos jūsų brando žinutės. Nepradėkite nuo KAIP – visuomet pirma atsakykite, KODĖL jūsų brandas egzistuoja.
- KLIENTO PATIRTIS – DĖMESIO CENTRE
Sukurti logo yra lengva, o dirbti su klientų kelione ir jų patirtimi – niekada nesibaigiantis procesas.
- TURĖKITE SAVO BRANDO STUBURĄ
Penki dalykai, kuriuos turėtumėte prisiminti: žinokite, kas yra jūsų brandas, kokias unikalias savybes jis turi, kad moka pasakoti autentiškas istorijas, yra aktualus, įgyvendina pažadus.
- VADOVAUKITĖS BRANDBOOKU
Jūsų brandbookas padės išlaikyti vienodus prekės ženklo toną ir vizualinį identitetą per visus komunikacijos kanalus tiek organizacijos viduje, tiek išorėje.
- VISKAS VISIEMS – SKAMBA PAŽĮSTAMAI?
Nešvaistykite energijos patikti visiems. Jūsų brandas taps daug galingesniu, jei bus stipriai mylimas kelių klientų, o ne vidutiniškai visų.
Kitos naujienos
Mokytis iš svetimų klaidų – vis dar žymiai geriau nei iš savų. Sena tiesa išlieka aktuali ir marketingo srityje, todėl artėjant naujo atominio kurso apie praktinę rinkodarą startui, gruodžio 4 d. kviečiame į išplėstinę žinių bei patirčių sesiją. Jos metu plonas ribas tarp profesinių nesėkmių bei vertingų pamokų aptars solidi industrijos atstovų rinktinė. Cyber City […]
Pasaulio rinka sparčiai kinta, todėl įvairiose srityse svarbu išlaikyti tempą. Ne išimtis ir reklamos sritis. Ji ir toliau sparčiai keičiasi dėl naujų technologijų ir platformų, leidžiančių reklamos specialistams diegti naujoves bei pritaikyti savo strategijas prie kintančių vartotojų poreikių. Artėjant „Geriausių Kanų liūtų reklamų“ renginiui, kuris vyks spalio 22 dieną kino salėse visoje Lietuvoje, kartu su […]
5 minutės „Skype“ ir atsakymai į tris klausimus – tiek prireikė, kad reklamos mokyklos idėja rimtai suintriguotų tuomet vienos kūrybinės agentūros partnerį Aivarą Šičkų. Mintis po kelių mėnesių virto kūnu, ir 2014-ųjų rudenį Vilniuje duris atvėrė pirmoji Baltijos šalyse reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden“, kuri per dešimtmetį paruošė daugiau nei 1000 reklamos ir […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė