Kaip rašyti prekių ženklams: Clare McNally patarimai
Kurso How to Create a GOOD Brand vadovė Clare McNally yra itin patyrusi copywriterė. Tad duoti patarimų, kaip rašyti prekių ženklams jai – vienas malonumas.
Dalinamės šiais ir primename: tekstų kūrėjams, artams ir kitiems, norintiems kurti konceptualiai tvirtus prekių ženklus skirta trijų mėnėsių programa anglų kalba startuos kovo 6 d.
1. There are many moving parts to a brand when it’s put out into the world. Language is a very powerful tool to hold all these parts together.
2. The key to good brand writing is to balance consistency and surprise.
* Consistency ensures your brand is recognized and trusted.
* Surprise ensures your brand is noticed and shared.
3. All good copywriting skills also apply to brand writing. There are, however, two main differences…
a) Brand writing is editorial — Today’s brands publish their own content. You need an editorial mindset to create great content that’s distinctive, culturally relevant and synergistic.
b) Brand writing is structured — Copywriting structures help simplify complex information, unite varied brand topics and create synergistic messaging to keep your audience engaged.
4. Good Quote:
“Without an appealing personality expressed in appropriate language, even the strongest brand will struggle to create an emotional connection with its audience. This matters because only one brand can be the cheapest, the rest have to find some other way of capturing their audience’s attention and earning their affection. Good writing is a great way of doing exactly that.”
From Read me — 10 Lessons for Writing Great Copy by Roger Horberry & Gyles Lingwood / p. 123
5. Become a good copywriter.
The How to Create a GOOD Brand course, will help you understand and write holistically for all parts of a brand in a clear tone of voice. You’ll learn how to combine a brand’s verbal and visual identities in line with your brand vision for the good of planet and people 👊
Kitos naujienos
Mokytis iš svetimų klaidų – vis dar žymiai geriau nei iš savų. Sena tiesa išlieka aktuali ir marketingo srityje, todėl artėjant naujo atominio kurso apie praktinę rinkodarą startui, gruodžio 4 d. kviečiame į išplėstinę žinių bei patirčių sesiją. Jos metu plonas ribas tarp profesinių nesėkmių bei vertingų pamokų aptars solidi industrijos atstovų rinktinė. Cyber City […]
Pasaulio rinka sparčiai kinta, todėl įvairiose srityse svarbu išlaikyti tempą. Ne išimtis ir reklamos sritis. Ji ir toliau sparčiai keičiasi dėl naujų technologijų ir platformų, leidžiančių reklamos specialistams diegti naujoves bei pritaikyti savo strategijas prie kintančių vartotojų poreikių. Artėjant „Geriausių Kanų liūtų reklamų“ renginiui, kuris vyks spalio 22 dieną kino salėse visoje Lietuvoje, kartu su […]
5 minutės „Skype“ ir atsakymai į tris klausimus – tiek prireikė, kad reklamos mokyklos idėja rimtai suintriguotų tuomet vienos kūrybinės agentūros partnerį Aivarą Šičkų. Mintis po kelių mėnesių virto kūnu, ir 2014-ųjų rudenį Vilniuje duris atvėrė pirmoji Baltijos šalyse reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden“, kuri per dešimtmetį paruošė daugiau nei 1000 reklamos ir […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė