Kaip rašyti prekių ženklams: Clare McNally patarimai
Kurso How to Create a GOOD Brand vadovė Clare McNally yra itin patyrusi copywriterė. Tad duoti patarimų, kaip rašyti prekių ženklams jai – vienas malonumas.
Dalinamės šiais ir primename: tekstų kūrėjams, artams ir kitiems, norintiems kurti konceptualiai tvirtus prekių ženklus skirta trijų mėnėsių programa anglų kalba startuos kovo 6 d.

1. There are many moving parts to a brand when it’s put out into the world. Language is a very powerful tool to hold all these parts together.
2. The key to good brand writing is to balance consistency and surprise.
* Consistency ensures your brand is recognized and trusted.
* Surprise ensures your brand is noticed and shared.
3. All good copywriting skills also apply to brand writing. There are, however, two main differences…
a) Brand writing is editorial — Today’s brands publish their own content. You need an editorial mindset to create great content that’s distinctive, culturally relevant and synergistic.
b) Brand writing is structured — Copywriting structures help simplify complex information, unite varied brand topics and create synergistic messaging to keep your audience engaged.
4. Good Quote:
“Without an appealing personality expressed in appropriate language, even the strongest brand will struggle to create an emotional connection with its audience. This matters because only one brand can be the cheapest, the rest have to find some other way of capturing their audience’s attention and earning their affection. Good writing is a great way of doing exactly that.”
From Read me — 10 Lessons for Writing Great Copy by Roger Horberry & Gyles Lingwood / p. 123
5. Become a good copywriter.
The How to Create a GOOD Brand course, will help you understand and write holistically for all parts of a brand in a clear tone of voice. You’ll learn how to combine a brand’s verbal and visual identities in line with your brand vision for the good of planet and people 👊
Kitos naujienos
Metai buvo lyg linksmieji kalneliai ir tikrai nenuobodžiavome, bet skaičiuojant paskutines 2025-ųjų dienas norime tradiciškai stabtelti ir prisiminti pamatines mokyklos vertybes. Simbolinės dovanos mokytojams šiemet virto parama siena.lt komandai, kuri kovoja už tiesą ir giną laisvą žodį. Kaip mokykla, norėjome prisidėti prie naujų talentų, kurie tęstų šią visiems svarbią siena.lt misiją, ugdymo. Tebūnie tai draugiškas priminimas atlikti dar […]
Tie, kas nespėjo, iš 2025-ųjų gal dar bando kažką išspausti, na, o mes visiškai ramūs, nes šių metų skaičiai džiugina. Apžvelkime kartu, kiek visko nuveikta? 12 kursų, didysis REKLAMOS KŪRYBOS 2.0 kurso sugrįžimas, net 3 atominės naujienos programoje, 184 kursus baigę mokiniai, virš 20 naujų mokytojų! O kur dar Creative Brief Contest: IMIGRANTŲ DARBO TEISĖS […]
2026 m. vasario 17-21 dienomis pirmąkart įvyks vaikams ir paaugliams skirta 5 dienų trukmės turinio kūrėjų stovykla „The Atomic Garden Junior“! Jos tikslas – suburti 10-18 m. amžiaus jaunuolius bei padėti jiems atrasti savo virtualų identitetą, kurti autentišką, tvarų ir vertingą turinį, o taip pat – atpažinti socialiniuose tinkluose tykančius pavojus ir išmokti nuo jų apsisaugoti. […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City), Lietuva
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė