Skaitmeninė komunikacija
Kurso metu ne tik gausi neįkainojamų įžvalgų iš geriausių mokytojų-rinkos profesionalų, bet ir sukursi sėkmingą savo prekės ženklo skaitmeninės komunikacijos strategiją.
Ką mokysies?
Komunikacijos strategija
Prekių ženklo analizė
Kūrybinė koncepcija ir idėja
Medijos ir jų strategijos
Svetainės struktūra (UI)
Socialinių tinklų komunikacijos planavimas
Mokytojai
Skaitmeninės komunikacijos ekspertai-praktikai, kasdien besidarbuojantys būtent digital srityje.
Kurso nauda ir struktūra
Mokytis pradėsi nuo teorinių pagrindų ir produkto analizės, o vėliau ieškosi vertės ir kaip ją pozicionuoti skaitmeninėje erdvėje. Kūrybinė koncepcija, socialinės medijos, UI, turinys, medijų planavimas, naujienlaiškiai ir kiti esminiai raktažodžiai leis greitai, koncentruotai ir, svarbiausia, efektyviai pereiti visus skaitmeninės strategijos kūrimo etapus.
Gauk išsamią kurso programą!
Gauk išsamią kurso Skaitmeninė komunikacija programą į savo el. pašto dėžutę
Ar man tinka šis kursas?
Skaitmeninės komunikacijos kursas skirtas tau, jeigu:
- turi savo prekių ženklą ir nori gebėti savarankiškai įgyvendinti jo komunikacijos strategiją;
- sieki įsidarbinti skaitmeninės komunikacijos srityje arba jau dirbi čia, tačiau nori kilstelti kvalifikaciją;
- nori įgyvendinti sėkmingą skaitmeninės komunikacijos strategiją savo dabartiniame darbe.
Finansavimas
Dėmesio: jau gali gauti Užimtumo tarnybos finansavimą šiam kursui! Finansavimą gali gauti bedarbiai ir dirbantys asmenys.
Kaip gauti finansavimą?
100 % finansavimas bedarbiams:
- Jei esi registruota (-as) UŽT, susisiek su savo konsultantu ir nurodyk kursą bei jo kodą (Skaitmeninė komunikacija, kodas: 223003659) bei atlik visus UŽT darbuotojo nurodytus veiksmus.
- Tuomet gausi UŽT kuponą: jį atsiųsk mums el. paštu juste@atomicgarden.lt, o mes paruošime visus dokumentus.
- Patarimas: jei UŽT darbuotoja (-s) nespės sutvarkyti dokumentų iki kurso pradžios – nieko tokio: pranešk jam (jai), jog Tave priimsime, kai gausi kuponą.
- Kursų sąrašas su kodais ir tiksliais pavadinimais yra čia. Prie tiekėjo įvesk Reklamos mokykla ir tuomet matysi mūsų kursų, kuriems teikiamas UŽT finansavimas, sąrašą.
- Sulaukus UŽT atsakymo, jog gausi finansavimą būtinai rezervuok vietą kurse el. paštu aivaras@atomicgarden.lt arba juste@atomicgarden.lt.
- Nesi registruota (-as) UŽT? Tuomet užsiregistruok ir laikykis aukščiau nurodytų žingsnių.
Dalinis finansavimas dirbantiems asmenims:
Visi dirbantys asmenys, norintys gauti dalinį finansavimą šiam kursui kviečiami kreiptis į UŽT ir vadovautis tais pačiais žingsniais, nurodytais aukščiau. Gavus UŽT darbuotojo (-s) patvirtinimą, jog dalinis finansavimas jums bus suteikiamas maloniai kviečiame nedelsiant mums tai pranešti, jog galėtume rezervuoti vietą kursę (jų skaičius ribotas).
Turi klausimų arba reikia pagalbos siekiant gauti UŽT finansavimą? Registruokis čia ir mes su Tavimi susisieksime tą pačią arba kitą darbo dieną.
Atsiliepimai
Savo alumnais, kuriuos vadiname Atominiais iš didžiosios A, didžiuojamės ne mažiau nei mokytojais. Nesvarbu, į mūsų mokyklą jie atėjo pasisemti daugiau žinių ar pradėti naujo karjeros etapo, dabar jie yra aukščiausio lygio profesionalai, taip pat geriausia mūsų vizitinė kortelė. Skaityk atsiliepimus ir sužinok daugiau apie dominantį kursą iš pirmų lūpų.
Daiva Gylytė
Marketingo & komunikacijos specialistė
Pasirinkau „The Atomic Garden“ dėl dviejų priežasčių – norėjau išmokti DAUG ir GREITAI. Ir abu mano lūkesčiai buvo patenkinti. Nors atėjau jau turėdama patirties komunikacijos industrijoje, tačiau įgijau svarbų fundamentą – įgūdį strateguoti.
Agnė Kertenytė
Fotografė
Skaitmeninės komunikacijos kursas padėjo man pažvelgti giliau, suprasti daugiau ir išreikšti kūrybiškas idėjas praktiškai. Įgūdžiai, kuriuos aš įgijau, šiandien man yra labai naudingi, kai noriu sustruktūrizuoti chaosą, esantį galvoje, ar pradėti naują prekės ženklą kurti nuo nulio. Taip pat, kas gali būti geriau, nei sutikti visus šiuos įkvepiančius reklamos industrijos profesionalus ir mokytis tiesiogiai iš jų?
Šarūnas Šatas
Creative
„The Atomic Garden“ Skaitmeninės komunikacijos kursas buvo iš tiesų naudingas. Tai padėjo man pažinti šią industriją per labai trumpą laiką. Taip pat čia užmezgiau pažintis, kurios vėliau mane atvedė prie labai šaunaus darbo. Mano didžiausia rekomendacija jums!
Akvilė Merkininkaitė
Kilo Health
Skaitmeninės komunikacijos kursas – tai tarsi real-life cheat code. Ateini nieko nežinodamas ir jau po poros mėnesių turi profesionaliai sudėliotą savo brendo skaitmeninę strategiją. Ir svarbiausia, visa dėstoma teorija yra iškart pritaikoma praktikoje, todėl žinios išliks visam gyvenimui.
Tiesą sakant, neįsivaizduoju geresnės vietos mokslams, nei „The Atomic Garden“. Visi mokytojai yra savo srities specialistai, kurie negaili laiko ir asmeninį feedbacką duoda kiekviename žingsnyje. Atomicas jau nuo pirmos dienos tampa namais, o visi jo žmonės – šeima. Didžiuojuosi galėdama sakyti, jog esu šeimos dalis.
Gediminas Mikalainis
JCDecaux
Kaip surasti B2B mokymų variantą, kai Lietuvoje viskas skirta B2C rinkai? Nors truko ilgai, bet kartu su „The Atomic Garden“ pavyko pritaikyti kursą B2B rinkai.
Šie mokymų mėnesiai buvo tikrai labai intensyvūs. Informacijos kiekis ir laikas, per kurį reikėjo ją įsisavinti, buvo gana ekstremalus. Visgi, toks intensyvus darbas leido nenukrypti nuo esmės.
Kursas padėjo pažvelgti plačiau ir suprasti, kiek yra neišnaudotų galimybių, ką galima padaryti norint surasti tikslinį klientą. Jie taip pat padėjo atsakyti, kodėl vienaip ar kitaip nereikėtų daryti. Komunikacija nėra tikslas, komunikacija yra įrankis pasiekti savo užsibrėžtą tikslą – šį teiginį tik dar kartą patvirtino įgautos žinios.
Indrė Gražytė
Saulės Spektras
Aš ne tik išmokau suteikti netikėtos vertės pateikiant akivaizdų dalyką netikėtu kampu. Taip pat įsitikinau, kad net ir beprotiškiausios idėjos gali turėti savo gyvenimą, jeigu tu sugebėsi pateikti pakankamai stiprius argumentus ir už juos atstovėti. Kalbant apie idėjas, nenustebk, jeigu dauguma bus atmestos. Tu visada sugalvosi kažką geriau. Šiek tiek konstruktyvios savikritikos tavęs nenumarins, tai tik duos svarią priežastį švęsti tuomet, kai būsi patenkintas savo darbo rezultatu.
Julius Fedaravičius
Kūrybininkas
Esu vienas laimingųjų, kuriems pavyko įšokti į atominį traukinį ir apsilankyti mokyklos patalpose dar iki virusui užveriant duris. Tiesa, buvau vienas tų, kuriems teko ginti projektą jau Zoome. Esu prarastos kartos atstovas. Nepaisant to, mokytojų kompetencija ir profesionalumas nesumenko pradėjus regėti juos tik iki pusės. Kartėlis liko tik dėl to, kad nepavyko jiems paspausti rankos (bet apie šitai galima jau nebesvajoti).
Skaitmeninės komunikacijos kursas subalansuotas ir rinkodaros seklumose braidančiam, ir ant nugaros deguonį litrais skaičiuojančiam narui. Kursą rekomenduočiau ne tik draugui, bet ir priešui, kad galėčiau palaikyti jį arčiau savo įgytų žinių lygio.
Kristina Viskontaitė
Akropolis
Skaitmeninė komunikacija – nuo jos neįmanoma pasislėpti, bet įmanoma išmokti ją valdyti. Šis kursas nepavers visažiniu profesionalu, bet jis tikrai padės tau to suck less. Jis suteiks tau kelias pamatines taisykles, kurių dėka išmoksi žaisti ir galvoti strategiškai. Taip pat, čia turėsi šansą klasėje sutikti tikrus skaitmeninės komunikacijos ryklius bei pasiimti iš jų visas žinias ir įsikvėpti. Visa kita priklauso nuo tavęs.
Manvydas Saulevičius
Cosmoway Cosmetics
Skaitmeninės komunikacijos kursas tikrai geras ir vertas dėmesio. Jis suteikia tvirtus pagrindus, kaip elgtis social erdvėje, kaip turi atrodyti šiuolaikinė interneto svetainė ir kaip išnaudoti bei teisingai atlikti email rinkodarą. Sužinojau, kaip vyksta kūrybinis procesas socialinių tinklų komunikacijoje, iki to kūryba atrodė truputį mistika. Overall – labai patenkintas. Rekomenduočiau kiekvienam, norinčiam pradėti dirbti digital srityje ar siekiančiam joje įsitvirtinti.
Šarūnas Apalainis
CyberNews
Visada būnant skaitmenoje, būdavo įdomu, kaip tas pasaulis veikia ir kodėl. Atsakymai, pažerti iš skaitmenos pasaulio asų, mokančių „The Atomic Garden“, leido suprasti daug niuansų, strategijų, įžvalgų ir plačiau pamatyti kekvieną žingsnį socialinėse medijose.
Mintarė Palevičiūtė
Digital After-Life
Nors skaitmeninės komunikacijos srityje dirbu ne vienerius metus, tikiu, kad tobulėjimui čia ribų tikrai nėra! O kaip dar kitaip sustiprėti, jei ne su savo srities ekspertų žiniomis ir įžvalgomis į tavo projektą, prie kurio dirbi viso kurso metu. Kadangi atėjau su idėja dirbti ties startuoliu, pasitemti tikrai buvo kur. Bet spaudžiant intensyviam grafikui ir atsiskaitymų dedlainui – galva nenustojo gaminti kūrybiškų minčių, norinčių dar ir dar patobulinti savo projektą galutinai pamirštant procrastinatinimo prabangą! Sustiprinau savo žinias ties socialinių tinklų komunikacijos strategijomis, kūrybos koncepcijos kūrimu, naujienlaiškių menu, logiškos puslapio struktūros dėliojimu ir daugeliu kitų dalykų. Galiu drąsiai pasakyti, kad visa to nebeįmanoma išmušti man iš galvos.
Delija Nesteckytė
Tai 2 mėnesių kelionė, kurios metu sutikau daug įdomių asmenybių. Mokykloje turėjau galimybę mokytis iš geriausių, įgauti jų patirtį, išbandyti kažką naujo. Būtent už tai esu dėkinga visiems skaitmeninės komunikacijos mokytojams, o ypatingai – Tomui Nemurai. Ačiū, Tomai, už pasidalintą patirtį, skirtą laiką bei paskatinimus, šiltą priėmimą ir šią kelionę. Noriu visiems palinkėti sėkmės ir drąsos siekiant savo tikslų ir svajonių!
Skaitmeninė komunikacija

Dažniausiai Užduodami Klausimai
Panašūs kursai
Prekės ženklo vadovas
2025-10-20
Mokykis iš svetimų klaidų ir sužinok, kaip valdyti prekės ženklą, kad jis kalbėtų už save.
Reklamos kūryba 2.0
2025-10-07
Kurso programa atnaujinta! Junkis prie intensyvios, 6 mėnesius trunkančios kelionės, kurios metu ne tik gliaudysi reklamos kūrybos paslaptis, bet ir praktiškai prisiliesi prie to, kas vyksta įprastą kūrybininko darbo dieną.

Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė