Mokykloje – kūrybinės dirbtuvės su dirbtiniu intelektu
Kūrybinių industrijų ir reklamos atstovai pastaruoju metu dažnai ir garsiai kalba apie AI. Kadangi dramblys kambaryje užima vis daugiau vietos, Creative Performance kursas gegužės 3 d. kviečia į vienos dienos kūrybines dirbtuves Kūryba su AI, skirtas pradedantiems ir pažengusiems reklamos kūrėjams.
Workshopo metu jo dalyviai pažins naujausias AI tendencijas ir kaip sparčiai tobulėjančią technologiją pritaikyti darbuose kuriant užklausas ir vaizdus. Taip pat renginio programoje – geriausių AI atvejų analizė, kūrybos užkulisiai ir gautos pamokos. Vėliau kūrybininkai galės patys išbandyti dirbtinio intelekto įrankius bei jų naudojimo technikas. Pasiskirstę į komandas jie dalyvaus „best’AI“ iššūkyje, kurio metu pasitelkę dirbtinį intelektą spręs kūrybinę užduotį.
Teoriškai ir praktiškai pažinti AI padės kasdien juos nagrinėjantys mentoriai: reklamos agentūros „Milk“ kūrybos vadovas Rimantas Stanevičius ir AI operatoriai Rapolas Vosylius bei Vytis Gruzdys iš „A EYE – Image Synthesis Lab“.Geriausių AI atvejų analizė, kūrybos užkulisiai ir gautos pamokos.
Workshopo kaina 75 Eur iki balandžio 28-os, 90 Eur vėliau. Dalyvių skaičius ribotas. Registruokitės.
Kitos naujienos
Mokytis iš svetimų klaidų – vis dar žymiai geriau nei iš savų. Sena tiesa išlieka aktuali ir marketingo srityje, todėl artėjant naujo atominio kurso apie praktinę rinkodarą startui, gruodžio 4 d. kviečiame į išplėstinę žinių bei patirčių sesiją. Jos metu plonas ribas tarp profesinių nesėkmių bei vertingų pamokų aptars solidi industrijos atstovų rinktinė. Cyber City […]
Pasaulio rinka sparčiai kinta, todėl įvairiose srityse svarbu išlaikyti tempą. Ne išimtis ir reklamos sritis. Ji ir toliau sparčiai keičiasi dėl naujų technologijų ir platformų, leidžiančių reklamos specialistams diegti naujoves bei pritaikyti savo strategijas prie kintančių vartotojų poreikių. Artėjant „Geriausių Kanų liūtų reklamų“ renginiui, kuris vyks spalio 22 dieną kino salėse visoje Lietuvoje, kartu su […]
5 minutės „Skype“ ir atsakymai į tris klausimus – tiek prireikė, kad reklamos mokyklos idėja rimtai suintriguotų tuomet vienos kūrybinės agentūros partnerį Aivarą Šičkų. Mintis po kelių mėnesių virto kūnu, ir 2014-ųjų rudenį Vilniuje duris atvėrė pirmoji Baltijos šalyse reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden“, kuri per dešimtmetį paruošė daugiau nei 1000 reklamos ir […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė