Kūrybinė sesija
Apie konkursą
Creative Brief Contest 2025 įvyko! Drauge su Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija kvietėme „The Atomic Garden“ bendruomenę dalyvauti Creative Brief Contest, kuriame ieškojome itin svarbios socialinės problemos sprendimo būdų, kaip padėti į mūsų šalį darbo tikslais atvykusiems imigrantams, kurie neretai yra išnaudojami, pažeidžiamos jų teisės, tačiau tik retas žino, kur ieškoti pagalbos.
Anot Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, darbo pagrindu atvykstantys migrantai yra itin svarbūs Lietuvos darbdaviams ir prisideda prie šalies ekonomikos augimo, tačiau dėl kalbos, kultūrinių skirtumų ir informacijos stokos šie asmenys neretai atsiduria pažeidžiamose situacijose, kuriose kyla rizika patirti išnaudojimą darbo aplinkoje.
Daugiausiai balsų surinkusią kūrybinę idėją minėtai problemai spręsti pasiūlė „The Atomic Garden“ mokykloje Reklamos kūrybos kursą baigusių mokinių Ana Luisa Monse | „Truth“ ir Saulės Jasiūnaitės | „Burga“ duetas, kurio mentore buvo Stefanija Jokštytė | „Meno komunikacija“.
Anot merginų, imigrantams Lietuvoje sudėtinga identifikuoti blogas darbo sąlygas, nes juos riboja informacijos stoka. Jie nežino tinkamų žodžių, kurie apibrėžia jų darbo teises, todėl siūlo pasitelkti labiausiai naudojamus įvairių kalbų keiksmažodžius, kuriems būtų suteikiama nauja, teisinė reikšmė.
- Problema: imigrantams Lietuvoje sudėtinga identifikuoti blogas darbo sąlygas, nes juos riboja informacijos stoka. Jie nežino tinkamų žodžių, kurie apibrėžia jų darbo teises.
- Įžvalga: prastą darbą atpažinsi iš keiksmažodžių.
- Idėja: naudojame populiariausius ukrainiečių, baltarusių, uzbekų, indų, tadžikų, kirgizų, azerbaidžaniečių keiksmažodžius. Ir jiems suteikiame naują, teisinę reikšmę.
- Priemonės: radijas, plakatai, Search engine, lipdukai tualetuose / vietiniuose restoranuose, kvapukai nuomojamose mašinose, specifinėse maisto parduotuvėse.
Konkurso užduotį ruošė agentūros „Fabula“ strategai, o dalyvių mentoriais tapo reklamos agentūrose ne vienerius metus dirbantys profesionalai, mūsų mokyklos mokytojai.
Creative Brief Contest organizuoja „The Atomic Garden“, iniciatorius LR socialinės apsaugos ir darbo ministerija, kūrybinę užduotį ruošia agentūros „Fabula“ strategai. Creative Brief Contest finansuojamas Europos Sąjungos lėšomis.
Jūsų mentoriai

Rimantas Stanevičius
Creative Performance | Prekės ženklo vadovas | Reklamos kūryba 2.0
„Milk“ | Kūrybos vadovas
Psichologiją ir komunikacijos mokslus baigęs Rimantas yra turbūt daugiausia žilų plaukų turintis reklamos kūrėjas Lietuvoje. Jo vadovaujama „Milk“ nekart išrinkta Lietuvos metų agentūra, triskart...
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė